Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy találkozott-e valaki olyannal, hogy kigyulladt a feszültség szabályzó ?:) gsx r 750 k6
esetleg más alkatrészt is cserélnem kell?
Meg lehet úgy is csinálni a gyárit, hogy ne kelljen hegeszteni ha vissza akarod rakni. Elvágod ahol kell és amit levágtál csövet meg kell csinálni úgy hogy bilinccsel vissza lehessen rakni. És akkor lehet cserélgetni könnyedén a 2 dobot.
Igen, a flexelős módszer az jönne nekem is magától Az a baj, h igen, a dobig egyben van a cső, és nagyon hátul van a dob felfogatása, úgy hülyén nézne ki. ha nincs más ötlet, akkor csak a visszavágás marad, legfeljebb, ha úgy van, vissza lehet majd hegeszteni. Csak nem gányolnám, ha nem muszáj.
Sradon a leömlő a dobig egy darabból van? Akkor csak úgy tudod ha vágsz le a belőle, és bilinccsel rárakod ezt a "tölcsért". Esetleg egy összekötő kell a kettő közé, hogy megfelelő szögben álljon. De a helyedben mindenképp úgy csinálnám meg, hogy a gyárit dobot is vissza lehessen rá rakni.
Elvileg, jól használva erre valók lennének ezek a topikok, tapasztalatokat, élményeket megosztani, kérdésekre válaszolni, (már, aki tud ) egymást segíteni.
Ehhez képest sok helyen megy az arcoskodás,veszekedés, beszólogatás.
Én mindezek ellenére még mindig szeretem a Sportmotort és, ha tudok, próbálok segíteni másoknak.
Nagy szakértelemmel nem bírok, de legalább hülyeségeket nem írok.
Már az is valami.
Ez pedig itt a mai Bükközés képei közül egy, bizonyítván, hogy nem csak a szavak embere vagyok.
Azért kérdeztem, hogy milyen való bele, hogy ne vegyek rosszat. Jól láttad, motorszerelőnek tanultam úgyhogy nagyjából képben vagyok, hogy nem teljesen mindegy hogy milyen megy bele. Az olajról meg annyit, hogy azért jó tudni hogy hogy készüljek, hogy mennyit vegyek bele, mert ha száranként már többet ír mint 500 ml, akkor egy liter valószínűleg nem lesz elég. Amúgy SRAD teleszkópot még tényleg nem szereltem, maximum régen suliban. De újabb R1 teleszkópot, meg újabb GSX-R ét már igen, nem hiszem hogy ennek bonyolultabb lenne.
Mert megveszed(te is) a szar szimeringet a fordított telóba, amire azt mondják neked a boltban, h teljesen jó, közben meg fogalmuk sincs, h milyen való oda.
Furcsa, h motorszerelő vagy te is, de mégis megkérdezted a mennyiségét is...még nem szereltél ilyen teleszkópot?
Tudod, nem mennyiségre öntjük fel a telót(persze egy kb mennyiségnek megfelel), hanem a megfelelő olajszintre...
Tehát: Vegyél jó szimeringet! http://www.ebay.de/itm/Gabel-S...
Vagy ha itthon be tudod szerezni valahonnan akkor:
All Balls 56-133-1
Meg 1 liter Repsol 10W-s teleszkóp olajat.
490ml száranként, DE 99 a szint! Rugóhosszt lemérni, 250 a limit.
98-99-es SRAD 750-nél.
Otthon célszerszámok hiányában jót lehet cumikázni vele.
Bocsi, csak épp most szívtam megint pár motorral az ilyenek miatt. Pl valami olasz utángyártott méretpontatlan szart, 3 óra alatt bányásztam ki a telóból(fél éve cserélték előttem)...
Jól mondta az úr. Teleszkóphoz csak kimondottan ahhoz gyártott szimering jó.
Van ismerősöm, akiknek gépfelújítással, alkatrészek árusításával foglalkozó boltjuk van és persze motorozik is.
A bolt forrásain keresztül rendelt valahol valami no name hagyományos szimeringet darabonként 490 ft-ért, kicserélte, ráment egy szombati napja, utána való hétvégén meg el is fosta magát.
De, ha nem akarsz, ne tanulj mások hibáiból. A garasoskodás egy idő után visszaüt és akkor majd eszedbe jut, amit most itt olvasol.
Minek? Hogy vegyél bele egy szart, amiből ömleni fog az olaj 1 óra múlva?
Igen, 490ml kell bele száranként...bár itt sem a mennyiség a mérvadó, hanem a szint...
Mérd már meg nekem az indexed áramfelvételét. Aztán tudom kűűűdeni a relét(meg a takarókat).