Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amire nekem kell, arra elég ez a végsebesség bőven. Nekem az a lényeg, hogy ha cibálom, akkor tegye amit kell. Nem járok 200 fölött. Hisz amúgyis az országban nincs is közút ahol lehetne
megy megy,ugy érzed nincs erőssebb csak végre fogyik el
Most majd televágom kupakig, aztán számolok egy átlagot. Végülis annyi amennyi, valamit valamiért. Cserébe megy mint a disznó
Hát én valamelyik nap meglepődtem, azt hittem fél fölött van a tank, erre kigyulladt a sárga lámpa.
ezt le irtam már jópárszor,de a 600-as K1-em 14-48-al 13-mat evett
Hát nem tudom mennyit kéne hogy egyen, de nekem most a 10 litert bevágja, bár elég agresszíven használom még. Kicsit egyébként sokallom, fzr 600asom hasonlóan vezetve 6 liter körül beérte.
nem rossz az,anyi hogy van erő minden tartományban de a folyamatos magasabb fordulattól lesz egy kis töblet fogyasztásod
nekem is volt ilyen motorom és mikor már fel volt verődve a kuplung kosár és a nyomlap akkor 8000-nél elcsuszott mindegy hanyadikba volt
Sziasztok lenne egy-két kérdésem Van egy 1995-ös 750 es gsxr-em nem rég vettem viszont nekem előtte sokkal kisebb motorom volt . A kérdés az lenne hogy a kuplungkar szinte ahogy behúzom ki is emel, kifele tekertem az állító csavaron próba képen és gáz adásra megcsúszott a kuplung, egyik kérdés az hogy vissza tekertem ugyan de melyik sebessége próbálgassam a kuplungot hogy csúszik e amiben biztos hogy jelentkeznie kell a csúszásnak? és hogy normális e hogy a vége fele fog a kuplung? Előre is köszönöm a válaszokat
Értem. Hát nekem a nagyobb végsebesség nemigazán kell, inkább legyen kakasabb. Szóval valószínűleg így marad az áttétel.
ha vissza teszed gyárira,akkor........ahol eddig el fordultál kettőben,az most kevés lesz,de az egy meg sok szóval marad a kettő és rángat
Rángatózás alatt mire gondolsz?
jaja,és jön a rángatózás
Gondolom gyengébbnek érződök majd.
igen
Én úgy látom hogy itt 15/44et írnak, ehelyett nekem most 16/49es az áttétel. Nagyon észrevehető lesz a különbség ha vissza cserélem a gyárira?
RK chain

EK chain catalog

Draga lanc = hosszu elettartam
olcso lanc = surun allitas es hamar tonkremegy
Minden lanc gyarto kinal ugyanabban a meretben legalabb 5-6 fele lancot.
SRAD-ra milyen lánc való és mi a gyári áttétel?
A süvítő hang az természetes gázadáskor, semmi baja, ha nem nagyon hangos.
Hali. Álló helyben amikor húzok egy nagyobb gázfröccsöt akkor szembetűnő akkor lehet igazán hallani, egyenletes gázt ha húzok nagy fordulaton tartva akkor is hallom ahogy pörög a motor süvítő hang hallatszik a blokkból... városon kívül ha megyek vele akkor annyira nem hallom, menetszél meg a motorhang elnyomja ... A szezon végén már felfigyeltem erre a hangra csak akkor valahogy hozzászokott a fülem de most hogy elővettem kicsit idegesít nem e ver szét vmi vmit....
Hello! Keresek K4-es gyári bontott 600 vagy 750-es hátsó lámpát (nem után gyártottat). Ajánlatokat képpel és árral szeretném kérni. Itt fórumon vagy e-mailban asdf31121@gmai.com vagy 06 30 839 79 73. Köszönöm
Heló!
Adj már egy ímél címet, lehet pár dolog érdekelne!
Szia,
Gyanítom, h a km nem annyi mint amennyi.
Jellegzetes süvítő hang több mindentől lehet, de pl a túlfeszített vezérműlánctól pont olyan hang jön belőle. Állóhelyben is ha odahúzod neki, akkor szól?