Az eredeti cső, ami gumi, majdnem 24.000.-Ft-ba került volna. Az acélhálós nagy nyomásállóságú, nagy hőfokbírású cső 2.500.-Ft-ért lett beszerezve, amiért köszönet a nyíregyházi Hidro-Tömlő Kft-nek!
Nekem is eresztett, tisztességesebb hidraulika szervíz le tudja gyártani, vagy vegyél bontásból én is ezt tettem... vettem hozzá két új áteresztőcsavart, meg új tömítőgyűrűket, és elmúlt a dolog
Ja és sem teljesítmény se gázra való reagálás hiba nem észlelhető, viszont valami nem rá való kipu van rajta és lehet az illesztésnél nem túl precíz . Ha kifúj állul az adhat pici durrogós hangot a kipufogó végén?
Szeva én elöszőr lepucolnam hogy honnan szivarog az olaj. Lehet korbe repedt. Holnap kuldok ábrát. Pneumatika hidraulika szervizbe elvileg meg tudjak csinalni, ha a cső a rossz. ÜDV
Van egy kis problémám, legalább is remélem...
A 1997-es, karburátoros GSX-R 750 Srad tip. motorról van szó. A képen látszik egy feltehetően nagy nyomású cső, ami sajnos nekem olajos. A kérdés az, hogy mitől lehet olajos, illetve lehet-e valamilyen úton módon cserélni, lehet-e így járni vele?
Ha esetleg valaki tudna nekem küldeni ehhez a típusú motorhoz egy robbantott ábrát, azt is nagyon megköszönném.
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket, kellemes estét mindenkinek.
köszi a választ, sajnos nem csináltam. Olyan mintha valami tömítés ment volna szét, néhány darabnak a formája alapján, de lehet hogy hülyeséget mondok, nem értek hozzá (még :) ). Ha direkt tették bele, na az kegyetlenül durva
Ilyen fajta retek mennyire veszélyes hogy a hengerbe kerül, olajszűrő ezt megoldja? 2-3szor elmennék vele lófrálni a szervizelés előtt, de most így nem nagyon merek
Szia,
Fényképet csináltál róla? Gumidaraboknak nem nagyon kéne benne lennie...
Viszont hallottam már olyat, h a váltó, h jobb legyen gumireszeléket raktak a motorba és úgy árulták...
Újdonsült gsxr 750 SRAD (`99) tulaj vagyok; olajat cseréltem benne minap, majd a leengedett olajat kiváncsiságból átszűrtem, és apró gumidarabokat(!) találtam.
Ez milyen hibára utal, mi mehetett szét belül?
Két hét múlva tudom szerelőhöz vinni, addig használhatom a gépet így, vagy beindítani is tilos?
Segítségeteket szeretném kérni, délelőtt nagy balfaszságomra az akksit fordítva kötöttem be a motorra azóta se kép se hang. a Biztosítékokat kiszedtem egyenként kimértem ellenállásba egyiken se tapasztaltam szakadást. tovább nem mentem bele a dologba mert sajnos nem volt rá időm. Valaki tudna tanácsot adni hogy ilyenkor mit tehetek? esetleg létezik az ülés alatt levő biztosítékon kívül még máshol is? amit nem néztem meg vagy elszállhatott ennyitől az egész elektronika? mik a kilátásaim? előre is köszönöm.
`06 os 750 Gixxerem van.
Tegnap sajnos kikönyökölt a 4. hajtókar a blokk oldalán a bocimba
Szükségem lenne egy légolajos 750es gsxr blokkra ami elfogadható állapotú. Generátor, karbisor, önindító az jön át az enyémről. Valakinek elfekvőben egy ilyen blokk esetleg ?
Bontósokat a végére hagynám...
Hmm...
Lehet benne valami amit ír a srác(h nem lehet használni az alsó lyukat, mert beleér a lengőkar a lengéscsillapítóba). http://www.ebay.com/itm/Motorc...
Na. Itt írok.
2 módszer van az ültetéshez.
Az I-es cucc cseréjével, ami kb 5-6000Ft a pár kínából,
vagy a II-es cucc cseréjével, ami 35000 körül van USA-ból,
vagy a II-es cucc cserével, ami 20000 körül van az USA-ból.
Az eredeti cső, ami gumi, majdnem 24.000.-Ft-ba került volna. Az acélhálós nagy nyomásállóságú, nagy hőfokbírású cső 2.500.-Ft-ért lett beszerezve, amiért köszönet a nyíregyházi Hidro-Tömlő Kft-nek!