Köszi a tippet. Örülnék, ha tényleg csak ennyi lenne vele a gond. Melyik csőre gondolsz? Amelyik a tankből felülről jön ki, és a kormány felé vezetődik el? Vagy amelyik a motor alá megy?
Szia Imi!
Nekem 93-as évjáratú Gixxerem volt. Ugyanilyen tünetei voltak neki, mint a tiédnek. 1 hónapba telt mire rájöttem, hogy mi van vele. Hosszú volt a vákuumcső, és mikor bemelegedett megtört, és már nem kapott benzint. Amikor visszahűlt annyira, hogy a cső megkeményedett és volt tartása ugyanúgy indult és ment. Amint ismét bemelegedett megint megállt. Úgyhogy a vákuumcsőre gyanakszok. Lehet csak ennyi lesz vele is.
Hááát, lehet szelephézag, lehet az is, hogy egyszerűen bezabál (befolyik valamelyik karbi), nem hiszem, hogy akksi baja lenne. :)
Én szétszedném a karburátorokat, belenéznék (tűszelep, stb) majd a szelephézag és a karbi ellenőrzése, szinkronizálása is jó ötletnek tűnik
Talán ennyi látatlanból.
Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
Helló mindenkinek.Segítség k6gsxr 750 van.kicsit nagy az étvágya pár száz km alatt megevett 4db feszszabályzot.. Még mielőtt belekezdenék a pontos mérési adatok leírásába, két szerelőt is megjártam már. A generátort én cseréltem ki eredeti gyári új..értékek rendben. A szabályzok a nagy kínai piacról származtak de feltételezem többett kellett volna bírniuk... Baranyai vagyok jó szakit keresek aki tud segíteni...
Nem töltöttem túl, max jelzésig. De nem csúszik meg, hanem ellenkezőleg, nem emel ki rendesen. Amíg bemelegszik, addig csendesen, könnyen vált, bemelegedve pedig csattanva, nehezen vált. Sebességbe téve érezni is, h van egy kis húzása behúzott kuplungnál. Ezek 70' felett vannak csak.
Ezen az oldalon mindkettőre... Mivel sok itt az ember mindenkinek más-más a "tapasztalata" De ÉN, hangsúlyozom én a srác helyében Motul 15W40-et raknék bele, akinek melegen csúszik a kuplungja. Ha meg az se segit még mindig ott az a lehetőség (ami a drágább) hogy szétkapom a kuplungot. De előtte szerintem érdemesebb kipróbálni az egyszerűbb dolgokat. Ami persze nem azt jelenti, hogy a kuplungnak/motornak nem véres már a torka... Ez csak ideiglenes megoldás, de az relativ hogy mennyit bir igy ki még.
Valószínűleg lesz aki ezt hülyeségnek fogja tartani, szóval rád bízom hogy hallgatsz e rám.Esetleg kérdezz utánna. Én tapasztalatból mondom,nem egy könyvből olvastam. Motul-lal nem kesz gondod.De eredetit vegyél!!!
Ezt köszi nekem is :) mert én meg 10w40et tettem bele Repsolt és azóta van ilyen hangom nekem is,meg ha felmelegszik 80 fok fölé.Előtte meg semmi gondom nem volt! Nekem 2000es a SRADom amúgy! Milyen 15W40et ajánlasz amúgy?
És miért öntöttél rá 4decit? Nem lehet hogy most meg sok olaj van benne,ha azota csinálja? Ha előtte nem.volt gond akkor ott keresd a próblémát ahonnan megjelent... Haverom légolajos banditjának kuplung csúszásán segített a 15W40es olaj...nem ezt írja elő a gyár,de a motorod se mai gyerek. Valószínűleg rengeteg benne a szétkopott alkatrész aminek picit használ a 15W-s olaj.
A kupplung lamellak nemcsak ugy kopnak el hogy megcsuszik hanem ugy is hogy osszetapadnak. Hiaba emel el a nyomolap a lamellakrol a lamellak osszetapadt allapotban maradnak igy a fordulat kulombseg miatt csattan ill akad a valto. Masik hiba mikor a fem lamellak kicsit meggorbulnek a hotol es igy nem old szet.
2400 km van benne. Motul 5100. Most öntöttem rá 4 decit, azóta van ez. De érdekes, ma 300 km országút, autópálya, de nem jelentkezett a dolog. Városozásnál csinálta, pedig nem ment följebb a víz, mint a túrán. Most már végképp nem tom, mi van. Szét kell szedni szerintem.
Már maximálisan ráállítottam alul-felül, de marad a hiba. Hidegen nulla erővel, szépen bekattannak a sebességek, melegen meg nehézkes és csattanva veszi. Olaj friss, bowden 2 hónapos (ebayes, lehet, h ennyire megnyúlt?).
Nekem 93-as évjáratú Gixxerem volt. Ugyanilyen tünetei voltak neki, mint a tiédnek. 1 hónapba telt mire rájöttem, hogy mi van vele. Hosszú volt a vákuumcső, és mikor bemelegedett megtört, és már nem kapott benzint. Amikor visszahűlt annyira, hogy a cső megkeményedett és volt tartása ugyanúgy indult és ment. Amint ismét bemelegedett megint megállt. Úgyhogy a vákuumcsőre gyanakszok. Lehet csak ennyi lesz vele is.
Én szétszedném a karburátorokat, belenéznék (tűszelep, stb) majd a szelephézag és a karbi ellenőrzése, szinkronizálása is jó ötletnek tűnik
Talán ennyi látatlanból.
Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
Vadiúj 0kms, 2015ös friss gyártású Bridgestone Bt016 pro gumik párban eladók.Ár 45 ezer fix.
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Meg kell nézni a kuplungot, nincs mese.