Köszönöm, ennyivel gazdagabb lettem A hengerfej/tömítés is bírja ezt a hőfokot amúgy? Milyen hőfoknál történik károsodás a motorban? Mert a motor anyaga gondolom még forróbb, mint az őt hűtő víz.
Összefoglalva tehát: a nyomás alatt lévő etilén tartalmú hűtőfolyadék 126 C-ig nem forr fel, ellenáll a fagynak körülbelül -40 C-ig, valamint nem válik savassá. Ez nem kis kihívás, de egy 50-50 % glikol-víz keverék ettől még nem jön zavarba.
Köszönöm! Bár a biztijét ott nem találom, mert mindre mást ír a tetejében lévő kis papírka, a hőgombát megtaláltam. Megtisztítottam, de nem indult el így sem a ventillátor. Még mielőtt válaszoltál volna, elvágtam a ventilátor vezetékét, adtam neki fázist, meg egy kapcsolót. Most már tudom, h nem kellett volna, mert 105 fokon kapcsol, amit én nem mertem megvárni egyszer sem, 100 fok után megálltam, megvártam, míg lehűl. Azt gondoltam/om, h a fagyállós víz is esélyes, h felforr 100 fok felett.
Heló!
Ma vettem észre, hogy ha egyenletes tempóval megyek, akkor a fordulatszám mérő ugrál. Pl megyek 160al, és 7-8 ezer között ugrál. Oka mi lehet szerintetek? Néha a km óra is beremeg, de ritkán, fordulatmérő szinte mindig azokon a fordulatokon.
Nyomás alatt más a víz forráspontja, főleg a fagyállóé...
Ha valakinek van K4-K5 kormánycsutkája eladó,akkor jelezze
Elérhetőségem az adatlapon
Ma vettem észre, hogy ha egyenletes tempóval megyek, akkor a fordulatszám mérő ugrál. Pl megyek 160al, és 7-8 ezer között ugrál. Oka mi lehet szerintetek? Néha a km óra is beremeg, de ritkán, fordulatmérő szinte mindig azokon a fordulatokon.
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Vagy az ülés szivacs átszabatásával, illetve a gumi mérettel is...
a gsx-r 750 k8 ülésmagasságát valahogyan lehet csökkenteni ?