Hát 15be már tudok venni másikat. 20 körül már van új is. Nekem az előző tulaj leszedte, azt mondta ereszti az olajat. Én felraktam, tök száraz, semmi olajfolyás. Bár az menetes rész a végén nemvolt meghúzva, lehet azért folyt neki, én meghúztam most jó. Csak tölteni kéne bele olajat. Láttam van két csavar rajta, gondolom ott lehetne tölteni bele, csak a módját nemtudom, hogy ne legyen levegős.
Szia, nekem ugyan ez volt vele most. Tök ugyan ezt csinálta. Rossz hír, h naggyon macerás a javítása. Szinte senki sem vállalja, akkora szopás van vele. Nekem egy specialista csinálta meg, olajjal, tömítésekkel, munkadíjjal 15e volt, de úgy kellett kisírni. Elvileg tudok segíteni, ha gondolod, de nem ígérem.
Hali!
Kormánytelómmal kapcsolatban lenne egy kis észrevételem. Amikor mozdítok egy kicsit a kormányom, először mintha semmit se fogna, szóval van egy kis löttyenése. Mondjuk 5 centi fordítás után érzem hogy teszi a dolgát. Lehet ezzel valamit kezdeni? Kevés lenne az olaj, vagy bármi hasonló?
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az építő jellegű ötleteket.
A leírtak alapján kap egy új akkumulátort a kicsike, meg darabjaira szedem a karburátorokat és megnézzük, hogy így jó lesz-e.......
Van egy 1997-es Suzuki GSX-R 750 Sradom. A problémám vele, hogy melegen, 70-90 fok közötti hőfoktartományban elég nehezen, vagy egyáltalán nem akar indulni. Hidegen, szívatóval egy pöcre indul. A fent említett hőfoktartományban meg csak pörgeti az önindítót, hogy az akkumulátort szinte teljesen lemeríti. A gyertyát már kicseréltem. Ez még a karburátoros változat.
Ötletek?
Köszönöm a segítséget
Egyik haveromnak van egy régebbi Suzuki Gsx-R 750 , 1994 évjárat a jelenlegi problémája , hogy ha bemelegszik akkor elengedi a olajnyomást . Hidegen hozza a normális értéket melegen viszont le esik 1 Bar-ra . Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával ? Illetve ötlet , hogy mi lehet a baja ?
Sziasztok Május 16.-án 10 óra körül össze futunk páran a Kecskeméti nagy tekó parkolójában és utána lehet hogy elgurulunk a kiskunlacházi gyorsulásra körbe nézni ha van kedved csatlakozni szívesen fogadunk
Tudom, h nem szokás ebben a témában fogyasztásról beszélni, de ez azért még is csak sok: 750-es SRAD-om van, megvoltak az első túrázások, stb. Volt, h jött velünk kisebb motor. 80-120km/ó tempónál 7 litert kért, míg szaladgálós, meghúzós, egy-két 250-260ra felgyorsítós menetél 10 liter a fogyi. Csak azért sokallom, mert a ZXR-em, és a K2 1000-esem is megelégelte ilyenkor 5, ill. 7 literrel. Miért eszik ez a típus ennyit?
Szükségem lenne még pár alkatrészre a motorhoz K7 750-hez.
Első lámpád esetleg? (Csak sérülés mentes érdekel)
Gyári dob (szintén szép állapotú)
leömlő szintén szép állapotú az akár sport is lehet nem csak gyári.
Valamint a hátsó idom nem az indexeké a fehér hanem ami az ülés alatt fut kék olyanod van-e? szintén sérülés mentes.
Esetleg pár ezer km es fékbetét illetve lánc lánckerekekkel (gyári áttétel)
Holnap reggel megyek Pestre.
Várom mielőbbi válaszod.
Üdv.:Árpi
Kormánytelómmal kapcsolatban lenne egy kis észrevételem. Amikor mozdítok egy kicsit a kormányom, először mintha semmit se fogna, szóval van egy kis löttyenése. Mondjuk 5 centi fordítás után érzem hogy teszi a dolgát. Lehet ezzel valamit kezdeni? Kevés lenne az olaj, vagy bármi hasonló?
köszi
hali
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az építő jellegű ötleteket.
A leírtak alapján kap egy új akkumulátort a kicsike, meg darabjaira szedem a karburátorokat és megnézzük, hogy így jó lesz-e.......
Még egyszer köszönöm
Kellemes estét mindenikek
És igen ..Az aksi a gyanúm...
. Plusz ahogy néztem a karbik sem túl tiszták
Van egy 1997-es Suzuki GSX-R 750 Sradom. A problémám vele, hogy melegen, 70-90 fok közötti hőfoktartományban elég nehezen, vagy egyáltalán nem akar indulni. Hidegen, szívatóval egy pöcre indul. A fent említett hőfoktartományban meg csak pörgeti az önindítót, hogy az akkumulátort szinte teljesen lemeríti. A gyertyát már kicseréltem. Ez még a karburátoros változat.
Ötletek?
Köszönöm a segítséget
Egyik haveromnak van egy régebbi Suzuki Gsx-R 750 , 1994 évjárat a jelenlegi problémája , hogy ha bemelegszik akkor elengedi a olajnyomást . Hidegen hozza a normális értéket melegen viszont le esik 1 Bar-ra . Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával ? Illetve ötlet , hogy mi lehet a baja ?
Nagy humbuk ez a marketing szöveg a motul meg egyéb márkáknál.
Én pl sima Prevent-et nyomatok bele és kész...
70/6321-829
Szükségem lenne még pár alkatrészre a motorhoz K7 750-hez.
Első lámpád esetleg? (Csak sérülés mentes érdekel)
Gyári dob (szintén szép állapotú)
leömlő szintén szép állapotú az akár sport is lehet nem csak gyári.
Valamint a hátsó idom nem az indexeké a fehér hanem ami az ülés alatt fut kék olyanod van-e? szintén sérülés mentes.
Esetleg pár ezer km es fékbetét illetve lánc lánckerekekkel (gyári áttétel)
Holnap reggel megyek Pestre.
Várom mielőbbi válaszod.
Üdv.:Árpi