Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régebben én is olcsó szarokat keresgéltem,,, egyrészt, mert drágára úgy sem lett volna keret, másrészt meg,,, majd én kipofozom, alapon...
Ezeknél viszont egy két megbúvó tétel keresztülhúzhatja a számítást,,,és akkor már bukott a papírforma...
jóó neked... :D XD Nekem ki kell mennem... Lehet hogy lesz majd nekem is ilyen kapcsolat... :) de csak nyáron...
Pár kevésbé csapadékos napot e hétre is jósoltak,,, de ez még mindig elég sovány egy hét lesz...
Nekem 350-ért jön a benya ide házhoz,,,kútról,,,kocsit nem látott, a kannák tiszták,,,ritkán kell foglalkoznom vele, hogy nyitva van e még a kút.
Ami egy jó ideje már itt, a falunk elején van,,, épp egy km-re..
Ajándék? Mert spórolsz rajta?
Majd ráköltöd, h megcsináltasd. Pl ha a kábelköteg el van benne baszva, akkor 40e-ért kicserélem neked(kábelkorbáccsal).
Amiket én linkeltem 720-750 volt. Sztem simán lehet alkudni belőlük, ha el akarják adni, és legalább tudod, h rendben van...
De ez az én felfogásom...
" hhááááá Fórumosok szevasztok" :D Ezen akkorát aszaltam :D XD
Hát mert az utolsó motorozásból úgy jöttem haza hogy már kigyulladt a lámpa.. de sietnem kellett dolgozni. akkor nem tankoltam. Azóta meg nem nagyon van idő vagy pedig akkor érek haza mikor a kút már zárva van.. :| De majd a héten :D
bigoneoszi---- azért az mert ha szépen kivan javítva és nincs baja a motornakakkor ennyi pénzért ajándék a többi ilyen gixxerhez képest!
Áhh kizárt egy GSXR gravirozott bukót raknák rá plusz az R betű piros lenne a felni meg más színű. Nekem a festése jön be!
Nem mindegyik pályagépnek van rendes gazdája, mert van aki vesz egy régi gépet mert az újat sajnálja meg hát mondjuk van pénze de nem milliók az nem költ rá annyit.
Raknál ilyen tusoló kapaszkodót szegény gixire?
Amúgy a pályagépekkel semmi gond szerintem, ha normális gazdája volt, rendesen volt szervizelve, stb. Közúton sokkal hamarabb lehet odaverni úgy a gépet, hogy maradandó baja legyen. Ezeknek a pályagépeknek a többsége csúszott, szinte mind, kivétel nélkül. Múltkor volt itt 1 600rr pályásítva, rendszámmal, erősen gondolkodtam rajta. Gyorsan el is vitték.
http://www.gsxr.es/wp-content/...

Hát nekem ez a festés valami isteni gyönyörű :)
Ebédről léptem meg és a kocsinak kitapostam a belét hogy bírjak még menni egy két órát :) Szerszámot nem vittem.. De ígérem legközelebb fent lesz :) Meg hát akartam egy videót erről a hangról is :) Hindle hamarosan rajta lesz :)


Teeee, azt a dobot kicserélni kb. 10 perc, 4 csavar az egész!
Egy ilyet ha láttok szóljatok ---- http://www.gsxr.es/wp-content/...
Ha megnézed elválik úgy is hogy kókler munka vagy valami normális, nekem túl fehér a tank a hátsó lámpa sem tetszik a gyári rendszámtábla sincs meg gondolom, púp van? km? Fékekre nagyon figyelje mert az gec drága az után gyártott tárcsák előre minimum 60 ezer.. Bontott 30 kb. Na majd látod..
Miért akarod ennyire "azt" megvenni? Nem értem...
Köszönöm szépen a felvilágosító, tartalmas válaszokat neked és az előtted szólóknak is... csüt. minden kiderül. Meglátom még mi lesz és ahogy mondtad is időm van bőven...
Sport rendszer mellet is észre lehet venni, a vázat is jól meg kell figyelni nehogy deformált legyen, meg a blokkot is.. Vigyél egy havert vagy barátod akinek van motorja esetleg több éve motorozik, ha esetleg van egy szerelő ismerősöd az még jobb. Sok apróság van jó nézd meg aztán mérlegelj, jobb ha többet is megnézel akár legyen viszonyítási alapod(persze ha nem kell több 100 km-t menni érte.) A hév elragad az ember képes a szart megvenni, mert amikor beindul bizseregsz zene füleidnek 10 ezren meg pislogsz mint a szűzkurva mikor elélvez :)
A legnagyobb tanács hogy ne kapkodj! Idő van motorozni még...
Aztán meg úgyis belátásod szerint teszel!
Úgy látom, azért vagy két naponta csak jut egy kör valamelyikünknek.
Dehát úgy letenni a motort, hogy ne legyen benya,,, se benne, se otthon,,, az már viszont magasfokú felelőtlenség, ami most meg is bosszulta magát.
Én gyári festéssel vettem az én motoromat, most mégis motorfelújításra kellett vetemednem.
Igaz, annak tieitekhez képest már van vagy +6-8 éve, meg +20-25 ekm-je
Szóval ha jól értelmezem akkor a motor hangon áll vagy bukik a mutatvány...viszem pár haveromat ( több fül többet hall! :D ) akiknek van ezen a téren tapasztalatuk.Majd hallgatgatom a tied, hogy muzsikál bár azon arrow dob (rendszer) van kép alapján.. Am nehezebb vagy könnyebb észrevenni ezeket az oda nem illő hangokat sport rendszer mellett?
Nah drága barátom sok mindenre figyelni kell váz csatlakozók de a legfeltűnőbb, a kábelkötegezés valamint a kormány a csavarok a lábtartó alja nézd meg van e rajta súrlódás de ha már fényezték a tankot nem is érdemes nagyon keresgetni mert 1000% hogy oda verték rendesen és azért lett komplett átfényezve mert lehet horpadt és ki is kelett húzatni, de ha mégis itt döntesz ez mellett akkor inkább a motor hangjával foglalkozz, halgasd meg nem e csörög csattog villámlik a szelepek kotyogása a dugattyúk zizzenése meghalható, fogd be a kipufogót ne féltsd a baba kezed hallod kotyog e, amikor be indítod nézd meg hogy előtte inditották e , mert a suttyúk felmelegítik előtte és persze melegen pöc röf és még zaj is alig van, aztán a kilómétereket el ne hidd hogy egy 2002-2003 szériában 12-16 ezer kilóméter van számold ki 10 év alatt évi 1200-1600 kilóméter hmm gyanús nekem az enyémben 41 van most másokéban is hasonlóan, még egy 10 éves pályagépnél is kevesellem azokat a kilométereket. Ha van kérdésed még ird. Jah és aztán úgy spórold a pénzed hogy ha szart veszel utánna is ráköltöd azt mint ha drágábbat vettél volna.
Na srácok egy kanyart nyomtam ezt a videót nektek küldöm, na meg persze magamnak hogy a borús napokon ne szomorkodjak :)

Rákérdezek nálad is hátha tudsz hozzátenni az előtted szólókhoz... Ha elmegyek és megnézem mi az amire feltétlen oda kell figyelnem és véletlenül se szabadna elhoznom?(nem a fényezésre gondoltam...)
Haver azt az olasz gépet meg ne vedd!