Jah... Értem. Öööö akkor próbáld meg összehasonlítani más motorokkal. 600-asokkal ha lehet. De nemtudom hova valósi vagy, de van pár SRAD 750-es haverom, aki tudna neked segíteni...
Elvileg kedden mi? Akkor holnap semmi kakucs? Akkor már inkább szerdán, mert akkor lehet én is ráérek. Vagy szerdán is. Vagy valami is. De ez még a kawától is függ.
Most ezt ugye nem gondoltad komolyan, mert akkor nemrossz vicc .
Holnap kiderül remélem hogy mi a gyííííík!
Mentek kákúcsra?
Ha nem lesz kész a kawa lehet leugrok az új géppel!
Helló
Van egy 96-os 750-es Srad-om. A forgalmiban 71 kw van. De állítólag 126LE-s. Kérdés: próbapad nélkül meg lehet-e állapítani hogy melyik verzió? Illetve hogy lettek ezek fojtva?
GSX-R 750 1996
Overall Length: 2,055 mm (80.9 in)
Overall Width: 720 mm (28.3 in)
Overall Height: 1,135 mm (44.7 in)
Seat Height: 830 mm (32.7 in)
Wheelbase: 1,400 mm (55.1 in)
Ground Clearance: 130 mm (5.1 in)
Dry weight: 179 kg (394.6 lbs)
Engine type: Water-cooled 749 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 130.2 hp (95 kW)/ 11,500 rpm, 80 Nm/ 10,000 rpm.
Holnap megyek a vasért.. Aztán rágyurunk a 24.-ei versenyre.
Héten örkény?
milyen új géppel
komolyan gondoltam
Holnap kiderül remélem hogy mi a gyííííík!
Mentek kákúcsra?
Ha nem lesz kész a kawa lehet leugrok az új géppel!
Van egy 96-os 750-es Srad-om. A forgalmiban 71 kw van. De állítólag 126LE-s. Kérdés: próbapad nélkül meg lehet-e állapítani hogy melyik verzió? Illetve hogy lettek ezek fojtva?
csemegézzetek.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Majd delutan keress most nem leszek net kpzelben
K8-K9-es GSX-R600/750-es idomjai, lampai, indexei, tukrok, ulesek, hatso labtartok, tank, plexi, ramair, csavarok, patentok es meg jopar minden (valoszinuleg segedvaz, leomlo, kipufog (gyari) elado
elerhetosegem az adatlapomon