hühüm... amikor 2-be visszarakod, akkor nagyon hirtelen van fordulatszámnövekedés, és a feszszab azt a hirtelen változást nem tudja lekezelni...
dehát kawa mit vársz egy ződcccségtő...
motort kell venni, mondjuk SUTYUKIT
Elég szarul megyek ott is na. 65-el kezdem és a közepén lellassulok 56-ig és 60-ról kezdek gyorsítani megin. Akkor kb olyan 80-100 körül rakhatom a kettőt kb, mert mielőtt befordulok az előtt nemsokkal pattintom.
Há jahh, én is erre gondolok amúgy. De az érdekes az hogy cél végén 6-ból pakolom vissza és mikor a kettőt rakom akkor bassza ki pedig mindre ráeresztem a kuplungot. Szóse rólla kettőben a legnagyobb a motorfék mert kb 100 körül rakhatom vissza ámbár még nem néztem sose épp akkor mennyivel megyek. De minnyá megnézem mennyivel veszem a célvégét, GPS bibibííííí .
én mondtam hogy vegyé kawát ha unatkozol és szopatni akarod magadat...
egyébbként + sztem rakjá bele egy 50 amperes bisztit oszt csá...
sztem a fesszabod adta meg magát, visszaváltéskor fölpörög a motor és nem tud leszabályozni
Hallode, leírtam a zéjjixhatos topikba mi a gyíkom majd olvass rá ha nem beszélnénk addig, szóval a hétfői kakucs nekem egyenlőre sztornó, megnézetem mi a gyíkja aztán amíg nem lesz rendbe sok értelme nincs erőltetni. Majbesz.
A sok színes pici izével igencsak kivan a pöcörőm mert ma csak hatszor cseréltem, de lehet hétszer. Viszont már egész jó vagyok benne, ha köridőt nem is de biztosítékcserélési időt döntögettem ma!
Amúgy meg szülinapomra meg kérnék egy szuszukit! Persze hogy ez vicc volt, csak hogy a RATYI DARAZSAS MOTOROS ÖRRÜJJÖN!
Meg is nézem, amint hazaérek, ugyanis használt akksim van és lehet, hogy ez lesz a probléma, mert tök ugyanez a jelenség, amit ide leírtál!
Rányomtam egy pillanatra az önindítóra és 2-3tekerés után elhalványult.....remélem csak ennyi a gebasz!
A lófaszt, engem futtatnak, csak olyan jó kurva vagyok, hogy így is dől a lé!
Amúgy meg nyáron kőccsön kell kérni sokat, aztán motorozni mint az állat, télen meg megadni.
Mennyi kell?
Ismerős jelenség, nekem akkor csinázta ezt mikor elsalakosodott az aksin a saru, és nem tudott annyi ármot felvenni szegény hogy megforgassa az indítómotort, de a műszerfal kapott áramot, meg ki is baszta az FI egyből. Szóval kezdésnek, az aksit kéne megnézni.
Üdv Srácok!
Bocsesz a bepofátlankodás miatt, de gondoltam itt is megpróbálkozom, hátha tud valaki segíteni....
Reggel melóba indulva NEM INDULT be a Gixerem ( 600 K7)....
Gyujtás ráadásakor az a kis bovdenes motor nem nyekergett.... csak egy kicsI hangot adott ki és ennyi.... FI hibakódot ki is vágta a kijelzőre....
Ötlet valakinek, hogy mi lehet ez?
Hétvégén szarrá áztunk és még otthon is állt egy kicsit a motor esőben.....lehet az szerintetek, hogy valahová víz folyt be és ott kicsit megszorult valami?
dehát kawa mit vársz egy ződcccségtő...
motort kell venni, mondjuk SUTYUKIT