Nincs véletlenül hátsó sárvédőd a K5 gixxeremre ? No nem ilyen 100 milliós karbonszálas gyémántkirakásosra gondolok, hanem valami emeberi áron elérhető pár ezer forintos megoldásra.
Danny, esetleg neked ?
Ja, Castrol R4 is érdekel.
A K6-on úgy tudom vágni kell az oldalidomon, hogy rá lehessen tenni a bukógombát.
Rögtön szét akarjátok faragni a srác motorját, amit még át sem vett ? Szép dolog ...
Először mindenképp csak óvatosan közlekedj vele, hogy ráérezz az ízére.... Finom !
Az egyik ismerősöm meg évente cseréli a GSX-R 1000-ét és 40-45ezret teker beléjük szezononként.
A kereskedés beveszi a motort, mert ott veszi a motorokat és kirakja a gépét mondjuk 20.000km-rrel.
Erről meg ennyit. A Suzuki átlag 100 ezerrel adja olcsóbban az előző szezonból maradt gépeket.
Ha lesz modellváltás, akkor az meg úgyis drágább lesz, mint a leváltott modell. Az akciós K5-ös SV-k amúgy elfogytak a szalonokból.
Eladóvá vált 2005-ös évjáratú SV 650S motorkerékpárom!
Nagyon megkímélt, mindig gondosan ápoltam, melegítettem, szeretgettem. Sem SV kupán sem autópályán nem gyötörtem, kizárólag rövid túrákon és a városban használtam.
Piros, 8500km van benne, van rajta egy sportdob (+ a gyári), 4db mini index, kis rendszámtartó (ezekből is megvan a gyári) valamint a legutóbbi (6000-res) szervíznél belekerült egy sport levegőszűrő és az SV 1000 szívócsonkja. (gyári cuccok szintén megvannak)
1.460.000 forintért megválnék tőle amit 0% befizetővel, pusztán egy törés CASCO-val el tudja vinni akit érdekel.
Sziasztok! Csak annyit szeretnék töletek megtudni hogy szerintetek mennyi az a kilométer amellyel még megvehetem a mocimat(persze gixxer)! Hol van a határ kb? Köszi előre is!
Én nem viccnek szántam. Hanem azért írtam, hogy jóhogy volt benne olaj. Aki motorozik, már annyira ért hozzá, hogy megnézze, hogy van-e benne olaj. Szóval, én nem akartam gonoszkodni, vagy valami.
Nagy problémám van:
Kimentem ma gurulni a mocimmal (k1-es 600-as gixer) és egyszer csak beragadt a harmadikba a váltó!!
Utána ki tudtam szedni üresbe azt ennyi, sebességbe nem tom rakni (próbálgattam még utána álló helyzetbe, de semmi, néha elkapta a kettőt akkor meg nehezen sikerült csak kikapnom üresbe), most viszem majd a szervízbe!!!
Na a lényeg tapasztaltatok- e ilyet a mocitokon?
Vagy esetleg elképzelésetek van-e róla, hogy mi a pék fasza lehet vele? Habár a szervíz majd úgyis megmondja!
Nincs mit! Tudod, jó tett helyébe.....
Ha egyszer felénk jársz megnézheted az egész "készletet" és kiválogatod amikre szükséged van. Talán így egyszerübb lenne mert így látatlanban nehéz kitalánom hogy melyikekre is gondolsz pontosan. Jöhetsz bármikor, hétközben 5 után, hétvégén mindegy, csak hívj elötte!
Ha érdekel én épp most hírdettem meg a motoromat. 600-as GSX-R 2001-es modell, de 2002 júliusában lett vásárolva a Boglári Full Gas-ban.
30.000 Km van benne, szép állapotban van. Akrapovic dob, K&N légszűrő, "összehangolva".
Az ára: 1.290.000 Ft.
Amúgy a mult héten is hozzád zavartam a Félsvédet, úgyhogy pörgetem neked a bizniszt.