Kibaszottul fájnak a lábaim, a gerincem, a jobb kezem. Mindenhol érzem a csavarokat és a tűződrótokat, az összes törés helyét, a nemlétező bokacsontomat. És baszottul szarul vagyok emiatt. És még dolgoznom is kéne. Kiváncsi voltam valamire és ez lett a vége.
Nem csak a dekknin van rajta. Még a szervízkönyvben is benne van. Különböző olajtipusokkal együtt, táblázatba szedve, hogy milyen olajakat ajánl a gyártó. Mennyi kell bele szűrő, illetve szűrőcsere nélkül. - Tudom, megint hülyeséget beszélek. -
Tájékozódtam. De te is nagyon jól tudod, hogy senki sem fog minden csavarra kiterjedő információval szolgálni. Legtöbb válasz annyi volt, hogy "strapabíró", "megbízható", "jó gépek", stb... A hasonló technikai tudással rendelkező egyénektől beszerzett bőséges információval felvértezve, inkább a saját megérzéseimre hagyatkozva vásároltam meg a többmilliós gépet.
Egyébként meg bele vagyon írva a szervízkönyvbe, hogy 12000Km-enként szűrőcsere vagy tisztítás, a használati körülmények függvényében. Oda van írva, hogy esős vagy poros körülmények közt használva gyakrabban kell tisztítani, illetve cserélni. Ott van részletesen leírva, fényképekkel ellátva, hogy hogyan kell szétkapni a szűrőházat.
De én vagyok a hülye, belátom. A faszér kell megkérdeznem bármit is. Te is biztos motorral születtél, mint sokan mások... Sajnos nekem nem adatott meg, hogy 20 éve motorozzak és hatalmas tapasztalatra tegyek szert, sportmotoros téren. Sajnos egy gerinctörés, a jobb bokám elvesztése és a tolókocsiból (párdon: kerekesszékből) való felállás visszavetett úgy laza 5 évvel. Nyugodtan keménykedj, leszarom! Csak ne nézz teljesen hülyének, azért mert nem tudok valamit. Majd ha informatikai, villamossági, programozási dolgokban hülyeséget mondasz / kérdezel, majd én is ugyanígy lehordalak. Mennyire fog jól esni?
Packaging
Tegnap óta csomagolják.
Te tényleg megsértődtél!
Köszöni szépen a Gixerem...
Há ennyit se tudsz?
Mennyi genyó van itt....
Egyébként meg bele vagyon írva a szervízkönyvbe, hogy 12000Km-enként szűrőcsere vagy tisztítás, a használati körülmények függvényében. Oda van írva, hogy esős vagy poros körülmények közt használva gyakrabban kell tisztítani, illetve cserélni. Ott van részletesen leírva, fényképekkel ellátva, hogy hogyan kell szétkapni a szűrőházat.
De én vagyok a hülye, belátom. A faszér kell megkérdeznem bármit is. Te is biztos motorral születtél, mint sokan mások... Sajnos nekem nem adatott meg, hogy 20 éve motorozzak és hatalmas tapasztalatra tegyek szert, sportmotoros téren. Sajnos egy gerinctörés, a jobb bokám elvesztése és a tolókocsiból (párdon: kerekesszékből) való felállás visszavetett úgy laza 5 évvel. Nyugodtan keménykedj, leszarom! Csak ne nézz teljesen hülyének, azért mert nem tudok valamit. Majd ha informatikai, villamossági, programozási dolgokban hülyeséget mondasz / kérdezel, majd én is ugyanígy lehordalak. Mennyire fog jól esni?
inkább beszélgessünk a
guminyomásról