nagyon kis fincsi ám az a kamion által keltett hömpölygő vízforgatag...jol plexin csap olykor/megy ienkor a trágárság a bukó alatt...persze senki nm hallja /...és kissé romlanak a látási viszonyok...de ez nm tántorít el...míg átérek Nagyfalun általában zuhogva kerget a Balaton felééé...aztán az M7-en a nap sugarai szárítják rólam a cseppeket... szal...fürdeni sem kell...jobb mint egy ótomata mosógép és szárító
Senki sem akar savazni.....Érdekel minket a tapasztalt emberek véleménye, mint például a tied is!
Csak emberi hangnemben......és ha néha hülye is a kérdés, akkor is legyünk tisztelettel a másikra....
Nincs harag ugyi?
Én saját hibámból tanultam:
Volt az 50-es Puch Cobrám, ami keverékkel ment, én pedig mivel Fater nem adott benyát elmentem a kútra és tankoltam.....
A hídnál már megragadt dugókkal álltam és nem értettem mi van......Fater ótááán elmagyarázta..... Tépte a haját, szóval gondoltam.....biztos valami f@szságot csináltam....
Ja mer én mindig olyan ellenséges vagyok igaz? Most kezdhetném sorolni a neveket akiknek közvetlenül segítettem és nem egyszerű válaszokkal. Vagy ha csak ezt a topicot végigolvasnád valszeg rájönnél, hogy én is szívesen segítek Csak van, hogy olyat kérdeznek amitől előjön belőlem a rosszabbik én.
Ne felejtsd el régen nem volt ennyi okos ember, aki fórumon keresztül segített volna neked!
Ezeknek a mai fiataloknak már könnyű, csak beír ide valamit, és máris kapja az értékesebbnél értékesebb információkat válaszul.
Meg van a Tutis....ugye....
Nem savazlak ddt500, csak van, aki a fórumon keresi az információt, van, aki meg a te módszereiddel. Különbözőek vagyunk, mi emberek. Én is majdnem hasonló utat jártam be, mint Te, csak én megálltam a SuperBike, Motorrevü, Motomix újságoknál, és igaz, nem 10 évig lesegettem őket. Meg amikor már megvolt a Suzuki, és elgurultam tutishoz, elvittem neki az emelőszemeket, ő is annyi dolgot mondott magától, hogy álltam, és lestem. És még nem beszéltem kistuningról, meg a többiekről. A Gixxer paramétereivel elméletben tisztában voltam, viszont rengeteg olyan dolog van még, amit nem tudok. Úgyhogy, ha velem is elszalad a ló, azért nekem sem esik jól a fikázás. Persze, azért utánajárok a dolgoknak...
Béke van ddt500
Ezzel Én is így vagyok, nem tudom de tökre tetszik, mikor megy az ember (na jó! majom.... ), az eső zuhog, és a szembe sávból az érkező kamion nyomvájúból kipréselt vízfüggőnyébe 130 km/h -val becsapódik! az semmivel sem pótolható! Majd ezek után ha még ülsz a motoron, vizualizálod magadban, hogy valami ilyesmit látnak Hawaii partjainál hullámlovagló kis pöcsök is, mikor becsúsznak egy-egy hullám belsejébe!
+lehet menni még egy kört eső után, hogy leszáradj!
Erről beszéltem én is, hogy régen ez így ment, mert nem voltak ilyen kihegyezett gépek sem autóban, sem motorban....
De akkor sem áztatták szarrá.....mert nem 100%-ig párolog el.....
És nem is mondtam, hogy a mostani VAS-ak szűrőjét így kell tisztítani.....
Csupán csak azt akartam sugallani, hogy Thom Barátunk is valószínű régről hallhatta, hogy benyával tisztították....ezért csinálta így ő is.
De hogy megtiszteljelek egy bő lére engedett válasszal. Jó 10 éven át csak motoros újságokat olvastam mielőtt megvettem a Thundercatot. Nem kérdeztem senkitől semmit. Elővettem a Motor Revüimet, rákerestem a neten, elolvastam a használt teszteket. Aztán letöltöttem a service manualt. (Ezek egyikéhez sem kell harvardi diploma). Aztán elvittem szervízbe és megnéztem mit, hogyan csinál a szakember. (Kozmax). Konstatáltam, hogy nekem ehhez nem fűlik a fogam. De azért figyeltem és kérdeztem ha úgy hozta a kedvem. Tehát nyugodtan kijelenthetem, hogy 0 gyakorlati tudásról indulva elértem egy jó alap szintet anélkül, hogy hetente hülyét csináltam volna magamból és mindehez elég csekély erőfeszítés kellett.
Aztán van a másik féle ember akikhez a ThomAce is tartozik. Na ők nem tipusspecifikusak de a bejelentkezésük azonos: "Vettem egy YGSXZXRR-1600-ast. Van valami tipushibája? Mennyit eszik 100-on? Drága az alkatrész hozzá?"
Erre legszívesebben mindnek azt írnám, hogy:"Nem mindegy bazd meg? Már megvetted! 20l eszik 100-on! Most el fogod adni?" Nehéz lett volna előtte tájékozódni?
Na kb. ez az ami zavar. Nyugodtan lehet savazni.
Régen azért tisztították benzinnel mert egy levegőszűrővel elmentek 40ezret is.. de nem azért mert fasza volt a technika, hanem azért mert igénytelen gép volt igénytelen szerelőkkel..
A benzin sem párolog el maximálisan. Cseppents egy csep benzint egy papírra, és várj félórát. utána nézd meg a papír felkeményszik azon a részen ahova cseppentettél. Na akkor gondold át ezt a papírszűrőre ahol a mm tizedrészeiről beszélünk..
Nekem már összkerekes a VAS-am......úhogy megy az első burnout is....és amikor egyszerre füstöl a kettő, akkor olyan mint a vidámparkban az a körbeforgós szarság....
Hagyjátok már TA.-t ...nm értem miért kell gonoszkodni vele...én sem vagyok motorszerelő...még is bármit kérdezek, mindig segítetek/enek...ha nm itt... más fórumon...én nm szégyenlem megkérdezni...ha vmit nm értek... ő is így tett... mi ezzel a baj?
Nm googliiihoz fordult...hanm hozzánk...nm gondolom h ez akkora gáz lenne...mindenki másban jó...felfújjátok a dolgot picit...
Én sem ma kezdtem a motorozást, de még van amit nem tudok én sem, sőt sok olyan van.....
De amit jobban tudok, azt szeretem megosztani olyannal, aki nem....
Én már 6 évesen a Fater műhelyében tüsténkedtem napi 250Ft-ért, hogy megvehessem tőle a szétszedett Babettát 8000Ft-ért.....nem adta olcsón az öreg.....de az idő alatt még megkerestem az árát tanultam ezt-azt......
Régen igen is tisztították a levegőszűrőket benyával, mert az maximálisan elpárolog.......de valóban nem mosták benne, csak ecsettel "átmosták"......
Persze ezeknél a gépeknél már nem lehet mindent úgy csinálni mint a régebbieknél és autóknál......
De nem kell leszúrni valakit azért mert ő ezt nem tudja!
Csak emberi hangnemben......és ha néha hülye is a kérdés, akkor is legyünk tisztelettel a másikra....
Nincs harag ugyi?
Én saját hibámból tanultam:
Volt az 50-es Puch Cobrám, ami keverékkel ment, én pedig mivel Fater nem adott benyát elmentem a kútra és tankoltam.....
A hídnál már megragadt dugókkal álltam és nem értettem mi van......Fater ótááán elmagyarázta.....
Jót akarván még annyi, h ne erőltessétek a kőröshegyi döntögetést...
És fater idejében kukoricacsutkával is törölték az emberek a seggüket!
Ezeknek a mai fiataloknak már könnyű, csak beír ide valamit, és máris kapja az értékesebbnél értékesebb információkat válaszul.
Meg van a Tutis....ugye....
Verekedj!
Béke van ddt500
+lehet menni még egy kört eső után, hogy leszáradj!
De akkor sem áztatták szarrá.....mert nem 100%-ig párolog el.....
És nem is mondtam, hogy a mostani VAS-ak szűrőjét így kell tisztítani.....
Csupán csak azt akartam sugallani, hogy Thom Barátunk is valószínű régről hallhatta, hogy benyával tisztították....ezért csinálta így ő is.
bocsi...nm bírtam kihagyni
Aztán van a másik féle ember akikhez a ThomAce is tartozik. Na ők nem tipusspecifikusak de a bejelentkezésük azonos: "Vettem egy YGSXZXRR-1600-ast. Van valami tipushibája? Mennyit eszik 100-on? Drága az alkatrész hozzá?"
Erre legszívesebben mindnek azt írnám, hogy:"Nem mindegy bazd meg? Már megvetted! 20l eszik 100-on! Most el fogod adni?"
Na kb. ez az ami zavar. Nyugodtan lehet savazni.
A benzin sem párolog el maximálisan. Cseppents egy csep benzint egy papírra, és várj félórát. utána nézd meg a papír felkeményszik azon a részen ahova cseppentettél. Na akkor gondold át ezt a papírszűrőre ahol a mm tizedrészeiről beszélünk..
Nekem már összkerekes a VAS-am......úhogy megy az első burnout is....és amikor egyszerre füstöl a kettő, akkor olyan mint a vidámparkban az a körbeforgós szarság....
Nm googliiihoz fordult...hanm hozzánk...nm gondolom h ez akkora gáz lenne...mindenki másban jó...felfújjátok a dolgot picit...
Én sem ma kezdtem a motorozást, de még van amit nem tudok én sem, sőt sok olyan van.....
De amit jobban tudok, azt szeretem megosztani olyannal, aki nem....
Én már 6 évesen a Fater műhelyében tüsténkedtem napi 250Ft-ért, hogy megvehessem tőle a szétszedett Babettát 8000Ft-ért.....nem adta olcsón az öreg.....de az idő alatt még megkerestem az árát tanultam ezt-azt......
Régen igen is tisztították a levegőszűrőket benyával, mert az maximálisan elpárolog.......de valóban nem mosták benne, csak ecsettel "átmosták"......
Persze ezeknél a gépeknél már nem lehet mindent úgy csinálni mint a régebbieknél és autóknál......
De nem kell leszúrni valakit azért mert ő ezt nem tudja!