Nekem még a gyári van benne, egyszer már tisztítanom kellett, mert úgy bekoszolódott, mint annak a rendje. Akkor tették rendbe a 81-est, én meg a marha fejemmel pont arra mentem, ráadásul esőben. Másnap reggeltől estig vakartam a mocskot a motorról. A kabátom totál fekete lett, mert a kamionok is beterítettek. Képzelheted, hogy mit mostam ki a légszűrűből.
Tőlem olyat raksz bele amilyet akarsz. De ne tájékoztasd félre a jónépet. Ha komolyan pályázol akkor nem raksz légszűrőt a motorba hanem kikened zsírral az airboxot. Aztán persze évente motorgenerál.
Lehet.....de nekem egy jót akaróm azt mondta, hogy ne vegyek bele, csak akkor ha pályázni is akarok! És én olyan sűrűn nem fogok pályázni, kiváve akkor, ha Rossi barátomnak sikerült kírugatni a nyalókás gyereket a 2011. szezonból, mert akkor mehetek a helyére a Gixerrel.....
Bizom az jót akarómban és ő azt mondta, hogy sűrűn kell tisztogatni és kenni...... JÓ NEKEM A GYÁRI!
Rosszul tudod. Először is függ a felhasználási területtől. Van ahol hamarabb koszolódik. Autópályán állandó 200-nál elég hamar lenyel egy méhkast. Én minden olajcserénél szoktam tisztogatni. 2-3000km-ként cserélem az olajat. De akkor még simán mehetne a motor. 5000 után már érezhető ha nem mosod. Nem is a motor gyengül el hanem amikor belerakod a tisztát akkor hallod azt a brutális szívóhangot ami amúgy szép lassan eltűnik. Szóval nem kell 3 naponta mosni.
Szerintem egy motorbuzi kisgyerek garázsa recskázás után!
Nyertem! Már van lehetőség 100e alatt fingatlan GP211 esre, de még kutakodok!
Így helyes.
Enyém inditható.
Mennyire sürgős?
És a nyereményemet majd el-burnoutolom ha majd oda jutok...
Bizom az jót akarómban és ő azt mondta, hogy sűrűn kell tisztogatni és kenni...... JÓ NEKEM A GYÁRI!