Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lejön a matrica leporfesteted, sz'tem úgy is jó lenne.
Köszi!
Nézegettem mennyibe is fájna egy ilyen, de 9000 Ft gondoltam megpróbálom kivitelezni. A fém örök, de a matrica rajta, ha csak egy évet bír ki már megérte....
Fasza lett, gratula!
Kicsit bíbelődtem a műhelyben.... Ez lett az eredménye..
Hátsó lábtartók le, helyére az elkészített, majd matricázott kipuf. konzol, üléspúp fel. Nekem igy sokkal jobban tetszik
Vélemény?
Az egyik esésem után nekem is elment az eleje. 4 csavar fogta a K4-en a szárakat. Azt kilazította a szaki és visszarángatta egyenesbe. Mint a biciklin.
vidd el vmelyik szervizbe, és ott megmondják milyen az egyenes futása, ferde-e a váz...
amúgy a hétvégén Dabas Gyón Hernád karikát csavartunk
nekem óra szerint 275 a top
képek
cső!
ahogy ígértem tegnap itt van egy kép a légszűrőről! illetve ha gondolod van 4db gyári gyertyám ezek 6000km-et futottak együtt 4000ezer ft-ért a tiedé vagy ha külön csak a szűrő kell akkor az 3000ezer ft!
Oszi!

Akkor még a héten írok még, hogy kellenek-e a jövő heti rendeléssel a gyertyák, vagy sem.......Mindenféleképpen kellenek nekem, csak nem akarok előtted szarban maradni, ha nem jön meg időben a fizum, mert mostanában van olyan, amikor csúszik cseppet.

Gondolom, ugye bármikor tudsz rendelni?
És kösszi előre is....
Most jutott eszembe, nem láthattalak véletlenül augusztus elején Siófokon az OMV-kútnál? Ketten voltunk egy haverral ö 1000-s SV-el. Te ott áltál a mosó előtt.
És főleg h mennyiért
honnan operáltad? itthonról vetted vagy kintről?
Igen, nekem ilyen van, b@szott jó, és jól néz ki szerintem.
ÁÁÁ nem értek én hozzá, inkább kiszedetem és okosan figyelek :)
Megnezetheted kiszereles nelkul is. De olcsobb ha te viszed oda szetszerelve. Ha nem ertesz hozza akkor ne te szerelgesd.
Nem akarom kispórolni az ilyen költségeket belőle, ez természetes.
Hát pályán használták leginkább a motort, ezt is az eladó mondta, gondolom látta, hogy totál hülye vagyok hozzá.. Végül is engem nem zavartak ezek a tényezők, és most sem érdekelnek, mert semmi bajom a géppel, csak fosok ettől a ferdeségtől :)
Szóval szerinted érdemes kiszereltetnem és megnézetni? Úgyis leszedetem a kerekeket mert festés lesz, akkor meg ugorjon a villa is..:)
Inkább most költs rá egy keveset mint később többet. A testi épségedről nem is beszélve.
A leg valoszinubb, hogy a legutobbi bukta soran kicsit elment(ek) a villahid(ak). Legalabbis ez szokott lenni, nem a vaz gorbe. Ettol meg persze lehet a vaz is gorbe :) Legolcsobban ugy lehet ezt megoldani, hogy kiszereled a motor elejet, es kompletten elviszed szervizbe, ahol megnezik hogy a telok es a villahidak allapota milyen. Pl ha az also hid elcsavarodott (ez gyenge szokott lenni) akkor azt par ezer ft-ert kiegyengetik.
Vicc volt, nem látszott? Persze hogy legyorsul.
Ez biztató egy kezdőnek :D:D
de persze megnézetem majd
Feltéve, ha rükvercben gyorsul
A villát cserélték WP villa van benne, Szadán vettem a gépet, estek vele ezt mondta az előző tulaj. Ha elengedem a kormányt egyenesen megy, nem húz semerre, csak látom a ferdeséget benne.. Igazából nem is értek hozzá, meg az első motorom. Szóval komoly sebességgel még abszolút nem használtam, és kanyarban sem kellett a gumi szélének kopnia, de azért tartok tőle, hogy ez később gond lehet