Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jövőre indulsz a GSX-R Klub kupán?
Mondtam már, hogy leszarom mit gondolsz?
Szintén zenész!
Rs 125-ről ültem át a gixxerre. A fokozatosságot én is szerettem volna betratani, de két alternatíva között kellett választanom:
1 Vásárolok egy általam eslismert, tetszetős és a versenysportban sokszor bizonyított (Bocs márkatársak, de 2kerék az 2 kerék legyen bármi is a márkája) Kawasaki ZXR 400 sor 4-est ami igaz kb 6 kiloért hozzájutok, de egyre öregebb lesz és problémák lehetnek műszakilkag, az eladás után mivel sok kilométeres és "sokadik" gazdás.Sajnos supersport kategóriából sor 4es 400-as nincs 2000+ évjáratú... ezért 2: amire a választásom is esett Suzuki GSX-R 600 K4, igaz ára a duplája,de mind biztonságilag sokkal fejlettebb és korához méltan, gondos kézben "szerelésigénytelen". Magamban kellett tisztáznom, hogy ezeket szem elött tartva tudok-e ÉSSZEL közlekedni. Az ember élete végéig tanul...nekem is van még mit, de az eddig a motorral levezetett nem sok :6500 Km(2009.03.10. - 2009.11.9.) felejthetettlen volt. Néha-néha azért engem is figyelmezetett a ~120 Le-re, ettől függetlenül NEM bántam meg a megvásárlását.
Üdv Márkatársak, széles utat!
szerintem rosszul fogod fel. annyival nem nehezebb egy sportmotort mint ahányan azt sugalják. Más az biztos, de simán hozzá lehet szokni. Múltkor voltunk túrázni, jött velünk egy srác meg egy lány, mindkettő k9 1000-el..Mi mentünk ahogy tudtunk, ők városban 50, városon kívül 90. Neki volt önfegyelmük, nem vállaltak olyat amit nem tudnának teljesíteni..Mindegy milyen a motor alattad..
Helytelen.
nm mindenki egy pályamatyi versenyzősös típus...
Na igen de itt a lényeg. Egy kezdőnek szinte minden gondot jelent. Ezért nem kéne olyan motort venni aminek a megülése még egy gyakorlott pilótának is nagy feladat. Én pl. közúton kifejezetten óvatos vagyok. Hungaroringre menet egészen az M3 kivezetőjéig az utolsó lámpáig 120 alatt vagyok végig. Nincs repesztés az Árpád hídon, nem zúgok át tilos lámpán stb. Aztán az utolsó lámpás kereszteződésnél tolok egy 260-at. Miért? Mert van 3 sáv tök üresen és mindkét oldalról el vagyok szeparálva. A műszaki hibán kívül nincs ami veszélyeztessen. De addig lassú menet van.
Vannak akik másképp csinálják. Jönnek ki a ringre csak azt látom, hogy a gépe tudja a 300-at. Aztána ringen meg valahogy nem akaródzik neki 2:45 alá kerülni. Velük mi van?
necces szitu: képességeid határán gurulni a motorral. Van akinek az is gondot jelent hogy megforduljon a motorral lábletétel nélkül... Nem kell lapon fordulni akkoz a mátrában..
Na akkor azt áruld el nekem szakértő barátom, hogy mi a necces szitu? Kielőzni a kocsisort? Bevenni egy kanyart? Lapon fordulni a Mátrában? Követni a haverokat bármi áron?
ezért is kéne nekem is 1000-es Nem kellett volna kipróbálnom haver zx10r-jét..
Saját példámból indultam ki. Tizen huszonpár évessen estem-keltem, abba is hagytam a motorozást. Kb 6 évvel ezelőtt ujjrakezdtem és azóta megfontoltabb vagyok. Parahelyzet is csak idén volt, de az is zárt pályán.
szerintem nem kell ezt túlparázni, nem kell belemenni necces szituba és akkor lecsökken a veszély hogy bajod lesz..Ez nem motorfüggő...
Amúgy meg az 1000-es után a 600 olyan mint ha autó lenne.
Így legyen. Sokkal jobb mint ha Ő lenne az a haver aki vett egy K4 600-at és utána Tibi bácsi vele példálózott évekig, hogy Én megmondtam neki, hogy ne vegyen ekkora motort de nem hallgatott rám.
És még én offolok szét topicokat.
kéne kép amire oda kéne tenni
Te leszel az a haver aki felül majg egy sportmotorra és azt fogod mondani hogy kevés az sv
attól hogy valaki 26 vagy több, még nem biztos hogy kellőképpen érett a motorozáshoz, de említhetném akár az autó vezetést is.
amig valakinek nincs tapasztalata, rutinja, csak azt látja hogy húzom / nyomom a gázt és hűű de faszán megy, addig teljesen mindegy hogy 26 vagy 46. és az új jogsisok 80 %-a sztem így kezdi.
és nagyon sokan csak akkor kezdenek el gondolkodni hogy vissza kellene venni, amikor majdnem, vagy már meg is történ a baj.
szóval ez nem teljesen korfüggő, de abban igazat adok hogy a kor előrehaladtával javulhatnak a "túlélési" esélyek
Na végre egy SV tulaj.
Én lennék az a haver aki 600 k4 helyet SV 650 tulaj lett. Annyit mondanék csak, hogy most így jobban örülök ennek mint ha egy 120 pacis gép lenne a seggem alatt. Egy RS 125 után ez is brutális és rémület kerülget hogy megy pedig DDT vitt már a 10essel 250el (persze forgalomtól elzárt helyen profi pilóta, stb ) Lényeg hogy Ő megmondta és igaza lett, kezdésnek ez a 70 paci is bőven sok ,pedig azért 2 szezont letoltam egy 125ös RS-el ami valamire azért jó volt.
Sztem mindenkinek meg van a magához való esze /vagy nem / és olyan gépet vesz, amien a szíve vágya... sztem fölösleges bárkit is lebeszélni, úgyis a saját feje után fog menni...persze jó mások véleményét meghallgatni és mérlegelni... nkm is halt meg motoros ismerősöm... saját hibájából...mint itt sokaknak...rip. Ákos ...
én sem gondoltam h egy száguldozós típus...és mégis besokallt egy kanyarban... elég egy pillanat... és kéx vége...
Elsősorban magunkkal kell tisztában lenni és a képességeinkkel...
Én imádom a sebességet gyerekkorom óta...nm tagadom...
hányszor megkapom...nm sok ez, nm nagy nekem? Egyértelműen habozás nélkül ki merem jelenteni, h életem egyik legjobb dolga volt, mikor megvettem a gixxit...
igen a képességeimet még csiszolni kell a Firebirdhez ...
Igyekszem...tanulni és okulni a hibáimból... és fejleszteni a motorozástechnikám... no meg várnak Haza
Ck ennyit akartam, hozzáfűzni a témához...
Ne keverd a két fórumot. Ott arról volt szó hogy régi vs mai sportmotorok. Itt meg kezdő motor mint gixerhaccá van szó.
Hát lehet, hogy ti lesztornóztátok de azért el nem felejtjük.
Nemszeretlek. Az a HSZ csomag le lett sztornózv nem emlékszel?