Na ezzel maximálissan egyetértek. A szamárlétra a kereskedők marketingszövege, kivétel ha 6 évessen kezded a motorozást. Ha nem volt olyan szerencséd hogy korán kezd a haccá jó választás lehet ( nonem a gixer, inkább az er6n/f, sv 650, stb... ).
nézzük csak mik is az alternatívák: vegyen egy 250-es negyedmilliárd éves szétfingatott nsr-t?
Vagy egy 250-es kawát 1,3-ért? Na ne már..egyszerűen nincs is nagyon kisebb motor alternatíva, ráadásul felesleges is..250-es motor max 1 évig tart kimotorozni..utána már csak a gond van az eladással..
600-ason sok ész kell, hogy ne dögöljön meg. Ha nem pörgeti 6000 fölé eleinte, akkor biztos, hogy nem makkan meg a motoron. De ha úgy húzza, mintha egy robogó lenne, akkor az első kanyarban megdöglik.
Ménem? Érthető pedig. Csak kacifántos, mert álmos vagyok mint állat. Amúgy annyi, hogy 600-as motorokkal még nekem nem volt sokat dolgom. Tavaly ültem csak 600-as motoron először életemben. Idén meg megvettem a sajátomat. És vannak, akik lenéznek, mert nagyobb a majrécsíkom mint az övék és nincs köridőm még a hungaroringen. Ez burkolt üzenet volt nekik.
Én úgy gondolom hogy 600-assal a kezdő is elboldogul ha van esze...ha nincs egy kisebb motoron is megdöglik
2002-es évjáratból én inkább r6-or vennék, a 600-as gixxerek 2004-től változtak radikálisan,azalatt inkább a vetélytársai a jobbak...
1 misiért ráadásul 2004 és felette a mérvadó, de ki lehet fogni 2006-os modelleket is ennyiért...
A bukógomba nagyon sokat segít, ha szét akarod tépni a gép oldalát. Beakad az aszfalton valahová, aztán annyi... Eldőléskor jó, ha van, de egy nagyobb esésnél annyi, mintha adnál a szarnak egy pofont. (Ezt úgy monták régótamotorozós, 0mm-es majrécsíkkalrendelkezősportmotorosok.)
ne halgass ezekre..én is azon tanultam meg tanulok is....estem már előre,meg hátra,na meg oldalra és egyszer egy kocsi alá is na meg lebontottam rendesen az idomokat....de háááát fogyóeszköz
Csá!
Ha hülye vagy, akkor semennyire , ha tudsz uralkodni magadon, akkor van esélyed, hogy azzal is megtanulhatsz motorozni, bár jelzem az esés itt már drága dolog!
Szerintem vegyél kisebb 4 hengeres motort(kb 250-400 ccm), amit nemnagyon sajnálnál egy perec esetén, ha lenyomtál egy szezont 10-12.000 km, és nem okozott gondot, akkor szerintem jöhet a 600 -as, vagy K8 a hikomattkapcsolóval egyből
Itt az eredeti fotószopós programok nélküli nyers valóság!
Remélem nincs harag, hogy így nézel ki valójában!