Egyértelűen igazad van.Sosem mondom hogy 30 Le-vel meg MZ vel kell kezdeni mert az is kínszenvedés de legalább 100 alatt legyen a motor.
Hozzátenném hogy én a kezdőként a tök kezdőket értem mint én hogy egy éve egy 70-es bizgerén meresztettem a seggem nem azt aki mondjuk 10 éve crossozik nagyobb géppel.
Viszont tény mert tapasztalat hogy a sűrűbb városi forgalomban ahol van elég dolga az embernek egy nyugodtabb nem annyira pörgős géppel és félve mondom kevésbé hasalós testhelyzettel sokkal stresszmentesebben lehet tapasztalatot szerezni mint rögtön a tuti haccázas sportgéppel.Van elég dolog amire figyelni kell pláne egy friss lámának.Mint én.
Na itt a lényeg. Honnan tudod, hogy kinek milyen a vérmérséklete? Vannak akik szó szerint össze szarják magukat a motorjukon. Mások egyszerűen megvadulnak rajta. Az a véleményem, hogy sok ember még saját magával sincs tisztában nem hogy még másokkal. És nekem hiába mondja bárki, hogy Ő aztán nem olyan. Honnan tudja, hogy nem? Ült már valaha 120Le motoron? Érezte már, hogy milyen 0-150-re gyorsulni 6 másodperc alatt? Részegült már meg a sebességtől? Nem. Akkor foglama sincs mibe kezd bele. Mint mondtam saját tapasztalat.
Ja és még valami. Van egy haverom akik K4 600 mániás. Évek óta hallgatom a motorvételi szándékát. (RS125 után). Na éppen most vettek a Faterjával egy SV650-et. Húzta a száját, hogy V2 meg naked stb. Mondom neki "Vazze! Ráülsz, megcsavarod a szarvát és be fogsz szarni tőle olyat tol. pláne az RS után" és mi történt? 1 hete minden nap azt hallgatom, hogy mekkorát tol a moci és teljesen készen van tőle. 70Le. Nem 120!
Vérmérséklet kérdése semmi több. Ha fejben rendben van valaki akkor sz'tem tökmindegy hogy mivel kezd. Mondjuk a sportmotorok nem biztos hogy alkalmassak tanulómotornak.
tutis! Oda tudnál rakni valahová egy rajtrácsra? Egy motokrosszverseny rajtjának örülnék leginkább Persze úgy, hogy én, a gép, meg az eladó is rajta legyen
Azt felejti el mindenki, hogy ha 10 kezdőből 2 meghal 1 éven belül a 600-án vagy porrátöri magát akkor már az is sok. Ja és kíméljetek meg a "Már 3 hónapja meg van a mocim és még mindig élek mondatoktól". Nem csak azon múlik. Pl.Trutymófalván nehezebben töri össze magát az ember mert kisebb a forgalom. Pesten pikk-pakk meg van a baj.
DE valóban ha sak a fórumos arcokat nézzük. Szabo1985 elsőnek ezrest vett, most kajtat alkatrész után mert belecsúszott hátulról egy autóa, Attilla esetét már hallottuk, aztán van aki egy betongyűrűbe törte ketté a gixerét, más meg kölcsönadta a haverjának aki ott halt meg vele az utcában, a ZX-6R topicban idén vagy 5-en estek el. Nem kell kezdőnek lenni az eséshez de biztos, hogy a tapasztalatlanság nem az előnyök kőzé tartozik.
És újra csak ismételni tudom magam. Nem kell a mások faszságát utánozni mert nem biztos, hogy neked is szerencséd lesz.
De tőlem mindenki azt vesz amit akar majd amikor alkatrészt keres szólok, hogy én megmondtam.
Nem. Itt konkrétan van aki tanult a hibájából. Ma már eszembe nem jutna 600-al kezdeni. Én is azt hittem, hogy jaj majd ésszel csinálom meg majd nem húzom neki. Persze. Első nap ráültem és úgy megrészegültem a teljesítménytől, hogy azonnal 1-es végét mentem a faluban és a 10-es úton 160-al repesztettem vaksötétben. Első nap! Aztán rá 1 hétre olyan 100-120-as tempónál leszaladtam az útról mert fékeztem a kanyarodás helyett. Ne kérdezd miért nem estem el én magam sem tudom.
Az egy kicsit helyretett. De csak mázlim volt.
motor bal oldalán a kormánynál bekukk, látni fogsz egy ezüst színű csavart. ha jól emlékszek nincs ott több, úgyhogy kizárásos alapon meg fogod találni. ha jobbra tekered akkor fog lefelé bólintani a tompított
itt van egy kép is hogy nagyjából hol keresd. remélem segít
Szia ypolito!
Kérlek, írd le légyszi a mégegyszer a lámpaállítós dolgot, mert nem találom visszafelé pörgetve a lapokat... Most meg lemennék a motorhoz, hogy megberheljem
látom jól előadta mindenki a "mi legyen az első motorod" c történetet :)
én a saját tapaszatalatomat írom. valamikor 17-20 éves korom között GS500-al kalózkodtam (estem is vele elég szépet bár akkor csak utasként voltam jelen). aóta motort sem láttam testközelből. most 26 vagyok.
felkeltem egy reggel, beballagtam a szalonba, és vettem egy K8-as 600-ast. ezek alapján mondhatjuk hogy én is kezdő vagyok. mégsem estem el, nem másztam fát meg szallagkorlátot stb...
még egyben vagyok
szóval én csak ajánlani tudom kezdő motornak, de csak azoknak akik tudják hogy meddig szabad húzni a gázt.
ja és abban egyet értek egy korábban szólóval hogy ne azért vegyen az ember egy ilyen motor, hogy felvágjon a többiek előtt, mert az már régen rossz
Hozzátenném hogy én a kezdőként a tök kezdőket értem mint én hogy egy éve egy 70-es bizgerén meresztettem a seggem nem azt aki mondjuk 10 éve crossozik nagyobb géppel.
Viszont tény mert tapasztalat hogy a sűrűbb városi forgalomban ahol van elég dolga az embernek egy nyugodtabb nem annyira pörgős géppel és félve mondom kevésbé hasalós testhelyzettel sokkal stresszmentesebben lehet tapasztalatot szerezni mint rögtön a tuti haccázas sportgéppel.Van elég dolog amire figyelni kell pláne egy friss lámának.Mint én.
Ja és még valami. Van egy haverom akik K4 600 mániás. Évek óta hallgatom a motorvételi szándékát. (RS125 után). Na éppen most vettek a Faterjával egy SV650-et. Húzta a száját, hogy V2 meg naked stb. Mondom neki "Vazze! Ráülsz, megcsavarod a szarvát és be fogsz szarni tőle olyat tol. pláne az RS után" és mi történt? 1 hete minden nap azt hallgatom, hogy mekkorát tol a moci és teljesen készen van tőle.
DE valóban ha sak a fórumos arcokat nézzük. Szabo1985 elsőnek ezrest vett, most kajtat alkatrész után mert belecsúszott hátulról egy autóa, Attilla esetét már hallottuk, aztán van aki egy betongyűrűbe törte ketté a gixerét, más meg kölcsönadta a haverjának aki ott halt meg vele az utcában, a ZX-6R topicban idén vagy 5-en estek el. Nem kell kezdőnek lenni az eséshez de biztos, hogy a tapasztalatlanság nem az előnyök kőzé tartozik.
És újra csak ismételni tudom magam. Nem kell a mások faszságát utánozni mert nem biztos, hogy neked is szerencséd lesz.
De tőlem mindenki azt vesz amit akar majd amikor alkatrészt keres szólok, hogy én megmondtam.
Az egy kicsit helyretett. De csak mázlim volt.
motor bal oldalán a kormánynál bekukk, látni fogsz egy ezüst színű csavart. ha jól emlékszek nincs ott több, úgyhogy kizárásos alapon meg fogod találni. ha jobbra tekered akkor fog lefelé bólintani a tompított
itt van egy kép is hogy nagyjából hol keresd. remélem segít
üdv
ypi
Kérlek, írd le légyszi a mégegyszer a lámpaállítós dolgot, mert nem találom visszafelé pörgetve a lapokat... Most meg lemennék a motorhoz, hogy megberheljem
én a saját tapaszatalatomat írom. valamikor 17-20 éves korom között GS500-al kalózkodtam (estem is vele elég szépet bár akkor csak utasként voltam jelen). aóta motort sem láttam testközelből. most 26 vagyok.
felkeltem egy reggel, beballagtam a szalonba, és vettem egy K8-as 600-ast. ezek alapján mondhatjuk hogy én is kezdő vagyok. mégsem estem el, nem másztam fát meg szallagkorlátot stb...
még egyben vagyok
szóval én csak ajánlani tudom kezdő motornak, de csak azoknak akik tudják hogy meddig szabad húzni a gázt.
ja és abban egyet értek egy korábban szólóval hogy ne azért vegyen az ember egy ilyen motor, hogy felvágjon a többiek előtt, mert az már régen rossz