Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van természetese, speed-o-healer a neve, nem is drága, www.agomotors.hu
ez nekem is visszatérő probléma és nem tudom miért. állítottam már lábtartót, váltókart. sőt néha 1-be sem ugrik be. vagyis lenyomom, hallom és érzem hogy beugrik, de mégsem. kidobja. aztán csak lesek amikor engedem a kuplungot és állok egyhelyben
Állítsd lejjebb a váltókart.
Még egy beírás és hallgatok!
Azt szeretném kérdezni,hogy egyből kettőbe váltva elég gyakran üreset rakok!
Eléggé aggaszt,viszont nem tudom,hogy én nem húzom elég erősen a váltót vagy valami más hiba lehet!
Kuplungnak van holtjátéka és olaj is van!(bár csere előtt állok)
Valaki mondhatna okosat!Előre is köszi!
Nekem is Bt016 volt gyárilag!
Én a 002-ről tudok Neked nyilatkozni.....ezerszer jobban tapad,mint a 016,viszont 4000km(normál utcai használat) és elfogy,az előbbivel dupláját kb 9000 km-et mentem el!
A 016-nál tetszett,hogy amikor forgattam,csúszott a valaga,még melegen is!
02-es-nél nem csinálta ilyen durván.
Nekem is bent van a prop tech-es elektronika!
Én annyit vettem észre,hogy hangosabb lett,viszont csak az fogja észre venni aki hozzá szokott,az addigi hangjához!
2,3-ba pedig kisimultabb alsó fordulattartományba és talán könnyebben kezd húzni,előbb reagál a gázra!
Basszák meg...ennyit se lehet rábízni a postára....
Én két éve küldtem egy gixxer tulajdonos barátnőmnek Gixxeres team pólót....3ezer Ft felárat fizettem,hogy karácsony napjára odakerüljön a kezébe...szerinted odaért időbe?
Nah mindegy,amíg nem tisztázódik,addig várok,mert végül is tavasszal cserélek mindent!
De jó lenne ha már itt lenne
Korábbi SuperBike újságban írtak róla, hogy van ilyen kütyü, csak... Tudod nehéz úgy kikeresni, hogyha embermagas halomban állnak a SuperBike újságok...
hát olyanról még nem tudok akkor bolondul meg főleg ha még áttételt is módosítasz...
Na de én szeretném, hogy az kilóméteróra mutassa ki faszán...
GPS :)
Tutis!
Szerinted van valami olyan ketyere, ami a TÉNYLEGES sebességet jelzi ki, amikor haladok?
szerintem otthon csak elbaszod..Honnan tudod hogy hova kell mínusz hova meg plusz? Pad nélkül nemigen tudod megoldani..
hó csak kérdés h én ezt itthon a kis program segitségével meg tudom oldani ami van hozzá vagy csak elbaszom az egészet. leszedtem a programot igen komoly darab. 500 as emelkedéssel van 4000es fordulattól. be lehet jelölni h gyári kipufogóval slip on dobbal vagy rendszerrel sportszűrővel vagy speed box vagy anélkül. rengeteg állítási lehetőséget nyújt. kérdés h lehetséges e itthon jól megoldani
Köszi!Ez is tök véletlenül sikerült ilyenre,bnőm fényképezett és hát nem nagyon ment neki ezt kivétel.
Amúgy tök nyers kép.
a befecskendezés módosítással el tudod érni a leghatásosabb teljesítményleadást. Egyenletesebb gázreakció, jobb gyorsulás, stb..

Én először a speed box-ot ajánlom, vagyis a gear2dash, ami speed box csak meghagyja a fokozatkijelzést a műszerfalon (speed boxnál nem mükszik a fokozatkijelző)
Tehát ezzel az RPM modullal úgy is belehet programozni a gyújtást, hogy úgy gyorsuljon a vas, mint például egy powerszelepes Aprilia RS125ös?
Suzuki Fuel/RPM Modul - befecskendezős Suzuki motorkerékpárok fordulatszámfüggő befecskendezési programozását lehet vezérelni.

speed box:
ZAJVÉDELEM:

Napjaink motorkerékpárjai az elhaladási zajvédelemmel "butítottak". Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 2. és 3. fokozatban 50 km/h sebesség elérésekor a (zajvédelem miatt) a motor nem adja le a maximális teljesítményét.

A PROP-tech speed box ezt a rendszert blokkolja.

BIZTONSÁGTECHNIKAI TILTÁS:

A gyártók a biztonságösabb vezethetőség miatt izmosabb motorjaik teljesítményét 1-es forkozatban korlátozzák. Modulunk ezt is blokkolja.


www.prop-tech.hu
Tutis, ez a Prop-tech Suzuki Fuel/RPM Modul, meg a Speed box, ezek valójában micsodák?
amúgy nem olyan rossz gumi, csak néha szeret csúszkálni, főleg hidegebb időben panaszkodtak rá...
Ha minden igaz az már nekem benne van
nem baj, úgyis elkopik tavasszal, majd a következő gumma jobb lesz
Az a "baj", hogy már rákerült a gépre, kb 1000km-el ezelőtt...
keressetek tavasszal amikor aktuális