Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tomi!
Hát a helyzet az, h a kedves buzi magyar postánál valaki szépen lenyúlta. Most email-ezek a sráccal, h mi legyen.
Nyami.
adatlapomon ott vannak az elérhetőségeim, keress majd
eszek én rendesen. csodálkoznak is hogy hogy a p..ba nem hízok.
biztos gilisztás vagyok
amúgy tényleg nem jó a gyári. olyan érzés mintha a pottyantós wc-t ráznák alattam.
amúgy 60-ból vagyok, szal megbeszélhetünk egy randit tavasszal a futóművesnél :)
a 65-70 kg tipikus jóltartott japó súly.
Az nem biztos, csak nem kell drasztikus mértékben állítani..mint nekem
egyél sok tőtött káposztát meg ilyeneket
Ha pesten avgy környékén vagy, el tudlak vinni futóműveshez, aki 2500-ért beállítja profin a súlyodra a futóművet...
Hát akkor neked a gyári lesz a jó.
húúú belőled másfél én kijönne
én csak 65-70kg körül vagyok úgyhogy valsz más beállítások kellenek, de ha felrakod azt megköszönöm
optimális elvileg a gyári de az se az amúgy, mivel nem mindenki ugyanolyan súlyú, nem ugyanazon az utakon jár, stb..
Pályára tuti keményíteni kell mindenhol, de azt is a motoros súlya, vezetési stílusa, körideje dönti el..Nekem fel van írva otthon a pályabeállításom, ha kell felteszem az értékeket.. De ez is csak egy támpont lesz számodra (105 kiló vagyok és 2:15 körüli idő tudásra állították be) A rugó teljesen be van tekerve, de az is kevés nekem, azt majd cserélni fogom...
jajaj bocs. a futóműről :)
most gumiról beszélsz vagy futóműről?
Megcsináltad az esti programom.
tuti hogy lehet, saját tapasztalat :)
egyébként azt tudtam hogy lehet csak azt nem hogy hogyan. benkőéknél a szervízes srác mutatta.
ha már ilyen segítőkészek vagytok, jól ki is használom az alkalmat.
valami optimális beállítás utcai használatra és ugyanez pályára? a gyári nekem elég pattogós utcára. mentem k7-el ami szintén gyári beállításon volt, hát ég és föld. sokkal könyebben forudlt és kényelmesebb is volt.
Szia,
na ezt lecsekkolom. Eddig úgy volt hogy nem lehet k8-on ilyet.
hmm látom elég aktív a fórum :)
köszi mindenkinek a segítséget
Szia Oszi!
Gyújtógyertya ügyben mi újság?
Ha nem lesz semmi,akkor rendelek magamnak neten.
Szevasz!
Egy ismerősöm használ supercorsa SP-t k4-es 600-on. 120/70 és 190/55-öt.Az elég jól tapad,gyorsan bemelegszik.Cseszneken szoktunk összefutni,térd lent,elsőgumi széléig kidöntve.Ahogy tutis is írta,a mintás pályagumi jobb ,abban több a tartalék szerintem.A jól beállított nyomás is fontos.Én BT-003-at használok most,de probáltam bt-002-t,diablo supercorsa slicket.
Keresd brian-t a gumis topickban,nála vannak jó gumik,segítőkész,én őt ajánlom.
SuperCorsa. Nem is lehet kérdéses, ráadásul az SP az az utcára homologizált változat, tehát ott sem lesz vele gondod.
áá csak valakinek mákja volt és ráhibázott
Kened vágod te ezt a bt16 témát. Valaki kiokíthatott.
Ami neked fent van a vason BT-016 az elől 1, hátul 2 komponensű. (M-s jelzésű, butított)
a sima BT-016 elől 2 hátul 3 komponensű. Egy bizonyos körideig jó pályára. Nekem volt fent a sima változat is, egy idő után túlmelegszik...Utcára tökéletes amúgy.

Amiket én javasolnék, mivel az mindenhol tapad:
Dunlop 209GP, 211, supercorsa, bt-003, Power one, és hasonlók..
Mondjuk ezek utcán kicsit nehezebben melegszenek be, de nem vészesen, nekem sose volt gondom..Néha 1-2 kanyarban 7 fokban is lapon fordultam utcán
Én úgy gondolom hogy mivel széles a felhasználási terület, olyan gumit válassz ami mindenhol megállja a helyét..Utcán nincs nagy tempó elvileg, szóval oda "bármilyen" gumi jó.. Pályára már nem igazán mindegy milyen papucsod van..Sajnos sok túragumis motort láttam már traileren a Hringen...
például?
bt016-ra is sokan mondták hogy tök jó pályára, lehet, ott még nem próbáltam, de közúton 20 fok környékén már eléggé tekerni kell hogy stabil legyen..
Mondjuk én mindig a jobb gumit választanám (értem ezalatt a mintás pályagumikat) mivel ezek is elmennek 5-6 ezret (hátsó) és cserébe tapad mint állat.