Remélem mindenki előhúzta ma a vasat én is kimentem adtam az érzéseknek 16000-nél
Amit imádok benne még 9000 nél ráteszed a telit a kazánra és az a szívóhang áááááááá obban szív mint eddig bármelyik csajom az biztos Rendesen ugat bazzzz áá megyek még egy kört
Csá Zoli32
Á nem! fáradt vagyok..... agyilag mindenképp!
Te meg mondhatod ennek a sok díszmotorkás puhapöcsnek mire való! Ugrik egy oldalt a hozzászólásod, és el is van felejtve!Tudom magamról Én sem emlékszem már arra sem , hogyan kezdtem a mondatot!
Az alternatív leállítási módszereid állatok! Én már leteszteltem a dőlésérzékelőt, de a jó hír, hogy működik! Az is jó csak veszélyes, hogy megvárod míg kifogy a benzin, ebbe még egy kis adrenalint is be lehet kombinálni , : pl. koromsötétben egy elhagyatott erdősávval megspékelt útszakaszon hirtelen megáll a motor! , , környéken sehol egy benzínkút, ami van már bezárt (gördülő fűcsomó.....)erdőből a húsodból zabálni akaró farkas és medvedisznóember zombik, valamint egy titkozatos húsevő baktérium torzult sikolya szűrődik ki, amit csak nagy valószínűséggel 95 -ös benzinnel lehet megfékezni!(természetesen úgy, hogy beletöltöd a motorba, és elhúzol mint az állat onnan, valamint reménykedsz, hogy nem a faszoddal fogják kezdeni a lakmározást! , )Visszatérve a történetre tolod a leállt motort majd a semmiből 2 lámpa fénye!Megmenekültél! egy autó teli benzineskannával!..... innen folytatom, csak mennem kell kajálni!
Azt a nyavaja szobacica most brillíroztál rendesen le a kalappal.Tuti kialudtad magad így most friss vagy mint a harmat ezért megy ilyen jól.
Én már mondtam mire való a piros gomb.A színe is erre utal vészleállító gomb ha valami vész van nem kell kulcsozni leállítod egy kattintással.
Van még módja a leállításnak.Szépen el kell fektetni és a dőlésérzékelő leállítja de ha nem a benzin kifogyása után tuti leáll a motor.
Szerintem megoldod , szép feladat lesz , addig is vedd fel a bukót, majd powertape szalaggal az álladtól kiindulva a fejtetődön át vagy 10 körben tekerd be a fejed bukóstól, fixáláshoz pedig a szalag elvágása nélkül a nyakadon is tekerd meg egy párszor, majd hónalj alatt 2 tekerés, onnan ágyékba áthúzva 4 soron, majd a hátadon folytatva(kérd anyukád segítségét) vissza nyakig, onnan ismét fel a bukóra, de már vízszintesen, míg a szalag el nem fogy! Ekkor tekinthetjük rögzítettnek a bukót a kis szaros testeden! , , .
Ezek után bár motorozni nem fogsz tudni, de elbaszott múmiának még tökéletes leszel , ,
Nekem csatos a rögzítésem, és azzal sem boldogulok, nem tudom miért pont engem kérdezel! ,
Jah, és írd má le légyszi, hogy a dupla D gyűrűs kötést hoyg tudom megcsinálni a sisakomon... Szétesett valahogyan, és nemtudom, hogy hogyan kell összerakni, mivel régebben ilyen kapcsos sisakom volt.
Oké, nyomhatod a sódert, de azért a valós lényeget is kihámozhassam belőle... nem akarom magam a bukóra felakasztani
Szia!
Mivel jobb a piros gomb? MIVEL odarakták!
Á nem! Én úgy hallottam, hogy a régi kommunista - kapitalista hidegháborús gsxr picsaszalonnarakéta fejlesztéséből maradt vissza, csak akkor még kulcs+piros gomb az indításért felelős kombó volt, a hidegháború befejeződése után maradt meg kulcs és a piros gomb, csak a funkcióit változtatták meg : kulcs az indításért és a leállításért lett felelős, a piros gomb csak a leállításért! (ezt még egy békeközpontú tálib gondolkodású japán mérnök szabadalmaztatta csontrészegen) , Ezt Brezsnyev japán Öccsének a gsxr idomzatának divattervező dizájnerétől Cuki Hacuka -tól tudom, úgyhogy megint egy biztos történelmi infó csak nektek! , ,
Az jót jelent az álmoskönyv szerint, mert este lehet szopódni fogsz! ,
Csak fontos, hogy a motort a kitámasztó átellenes oldalára döntsd, a lehető legnagyobb lendülettel! Akkor lesz igazán rendben minden!
És hagyd gyújtáson! Az megoldja a következő napi motorozási problémáid!
Ez a piros gombos kérdés annyira felkapott dolog most és arra gondoltam, hogy rendesen utána kellene járni, hogy mivel is jobb azzal leállítani a gépet....engem már qrvára érdekel.
Miért rakták oda, ha van kulcs, amivel le lehet állítani? Sőt az Elissa VILLÁSKULCSÁVAL is le lehet állítani.... az új motorostársunk álltal említett lábtartóval is le lehet állítani, sőt én meg azt mondom, hogy 6.ba kapcsolva csak féket húzva-taposva kuplung nélkül is megáll tutti.....igaz lehet kicsit darabosan de megáll!
Aztán mi van, hogyha a motort úgy állítom le állóhelyzetben, hogy sebességben, (képzeld) behúzott kuplungnál kiteszem a kitámasztót? Leesnek az idomzatról a felmatricázott Suzuki betűk?
Szevasz Kicsi!
Ez akkora hülyeség amit mondtak neked, hogy nem találok rá szavakat!
Én kb. 2-3 alkalommal állítottam le a piros gombbal a motorom mióta nálam van, és kb 1000-1200 alkalommal kulccsal.
Képzeld még most is gond nélkül indul, a szerkezet!
Megállítani nem tudom hogy lehet többféleképpen a motort, mint úgy hogy elveszed a delejt, és leáll a rendszer.
Ezt nekem a haverom faterjának a másodunokatestvére mondta, aki egy szibériai versenyistálló vezetőszerelőjének a felesége, úgyhogy szinte majdnem biztos vagyok benne, hogy igazam van, és mindenki más hazudik...! ,
Olvass utána az interneten neked még nem késő! , , ,
Valaki azt írta nekem, hogy azért kell a piros gombbal leállítani a vasat a kulcs helyett, mert a dugattyúk normálisan állnak meg.
A kulccsal meg úgy veszi el a befecskendezést, meg állítja le a gépet, hogy beállhat tőle a vas, aztán többet nem indul. Hogy ez szétveri a hengert.
Mi ebben az igazság?
(Szombathelyi ismerősöm mondta, hogy ezt hallotta a szerelőjétől)
Amit imádok benne még 9000 nél ráteszed a telit a kazánra és az a szívóhang áááááááá obban szív mint eddig bármelyik csajom az biztos
Te hogy vagy ezzel szobalány?