Nem kérdés vót. Hanem instrukció, hogy nálam bevált. Főleg a GP kúton tankolt benyának nevezett lónyál után. Azóta nem köhécsel a motor és szépen indul még ilyen fosadék időben is.
hi tom, a cellazarlatot a nagy meleg okozza, nem a hideg. a nyari melegben felpörgött kemiai reakciok agyonbasszak az akksit, majd az elso hidegekben, mikor a moci alkatreszei, olaj, etc hidegek, szorulnak az onindito nehezebben teker, ergo tobb vellanyt vesz fel, viszont az akksi meg mar a melegben kapott eleget, igy kevesebb vellanyt ad le, igy lesz cellazarlat. olyan 5fok alatt huzamosabb ideig nem erdemes tartani ezeket az akksikat, mert sajna ez a vege.
Hali! Van egy k-os 600-am!
Mivel idom javítás alatt van így állt már egy ideje és gondoltam beindítom már had ketyegjen egy kicsit. De! Kigyulladt a piros lámpa és kiír vmi FI a hőmérséklet jelzőnél!
Ha vki tud segítsen már nekem!
Köszi:(
Mit szarakodtok ilyen hülyeségekkel? Gyújtás fel, gomb benyom, pöcc-röff -nek kell lenni mindig. Enyém -10-ben is zsírul indul minden nyál nélkül. Tök fölösleges pénzkidobás szerintem.
Tutisnak meg igaza van, hogy feloldja a mutykot, valahol meg majd egyben leülepedik.
Ez gixxerbetegség. Akkumulátorcsere segít. Hidegen kicsit nehezen teker de indul, viszont melegen tekeri de nem ad szikrát. Viszont tolásra rögtön megy. Vicces volt a 750-est tologatni a benzinkút parkolójában. Amikor 2-ben elkapta a fonalat majdnem elment nélkülem.
Nem bírja a hideget az akku. A motor annyira megrántja az akkut indításkor, hogy ezen a hőmérsékleten az akku a névleges teljesítményének csupán töredékét tudja leadni. Nekem ebből kifolyólag cellazárlatos lett az akkum. Most vettem újat.
Ajánlom, hogy kicsit húzd gázt mikor indítod! Nekem bejött. A másik, hogy injektortisztító folyadékot adj a benzinhez. Könnyebben röffen be ilyen ganaj időben.
Szép reggelt Gixeresek!
Végre kicsit jobb az idő.... Lehet lesz valami ebből a hétvégi jóidőből?
Ma reggel kissé megviccelt az Imádott VAS-am.....
Amikor legelőször bejött a hideg idő, akkor észrevettem indításkor, hogy mintha kicsit nehezebben tekerne, de aztán nem foglakoztam vele, mert simán indult.....gondoltam biztos túl aggodalmas vagyok a hideg miatt és bebeszélem magamnak.
No ma reggel indít, kicsit fáradtan tekeri, de pöcc-röff és már durúzsol.....kb. 5-6 km-t mentem vele, amikor leálltam plakátot ragasztani, kb. 3perc volt.
Megyek oda a géphez, kulcs elfordít, indító és pár másodpercig tekert viszonylag jól de nem röffent be......pedig 70-80fokos volt...... Majd a tekerés átment vézna nyöszörgésbe...... .....hát ahogy a csajok mondanák átfutott rajtam a hideg és meleg is egyszerre.....beparáztam......a műszer fal is villogott és pislákolt csak.....hát nem indult.....
Gondoltam, istenem add, h csak az aksi merült le.......majd cucc lepakol és gyííííí betolás......egyből röffent......akkor kicsit megnyugodtam.
Elmentem a sörözőnkig és ott már pöccre indult induláskor.....
NA EZ MI LEHETETT......hidegtől lemerülhetett és az 5-6 km alatt nem töltött annyit, hogy újra beinduljon, vagy kezdjek aggódni, hogy valami gáz van?
És nincsen csepptöltőm, hogy rátöltsek az akkura....
Vicc na mind1!
Azért köszi! cső
Direkt nem nyúkálok bele nehogy elkúrjak vmit...erre pont akinek értenie kéne hozzá az kúrja szét
Mivel idom javítás alatt van így állt már egy ideje és gondoltam beindítom már had ketyegjen egy kicsit. De! Kigyulladt a piros lámpa és kiír vmi FI a hőmérséklet jelzőnél!
Ha vki tud segítsen már nekem!
Köszi:(
Tutisnak meg igaza van, hogy feloldja a mutykot, valahol meg majd egyben leülepedik.
Ajánlom, hogy kicsit húzd gázt mikor indítod! Nekem bejött. A másik, hogy injektortisztító folyadékot adj a benzinhez. Könnyebben röffen be ilyen ganaj időben.
Végre kicsit jobb az idő....
Ma reggel kissé megviccelt az Imádott VAS-am.....
Amikor legelőször bejött a hideg idő, akkor észrevettem indításkor, hogy mintha kicsit nehezebben tekerne, de aztán nem foglakoztam vele, mert simán indult.....gondoltam biztos túl aggodalmas vagyok a hideg miatt és bebeszélem magamnak.
No ma reggel indít, kicsit fáradtan tekeri, de pöcc-röff és már durúzsol.....kb. 5-6 km-t mentem vele, amikor leálltam plakátot ragasztani, kb. 3perc volt.
Megyek oda a géphez, kulcs elfordít, indító és pár másodpercig tekert viszonylag jól de nem röffent be......pedig 70-80fokos volt......
Gondoltam, istenem add, h csak az aksi merült le.......majd cucc lepakol és gyííííí betolás......egyből röffent......akkor kicsit megnyugodtam.
Elmentem a sörözőnkig és ott már pöccre indult induláskor.....
NA EZ MI LEHETETT......hidegtől lemerülhetett és az 5-6 km alatt nem töltött annyit, hogy újra beinduljon, vagy kezdjek aggódni, hogy valami gáz van?
És nincsen csepptöltőm, hogy rátöltsek az akkura....
ÖTLET VALAKINEK?
Már mentem vele egy két kört de nem merem megkockáztatni míg el vagyok tiltva