Legalább nem marad benn a kulcs mikor leszálok.Automatice leállítom kulcsal balra fordítom és kikapcsolom.Így mindenképp zárva lesz a kormányzár és kulcs a zsebben.
De lényegtelen.Olyan mint a gatya vásárlás kinek a boxer kinek a fecske kinek a hosszúszárú tundrabugyi.
Ja. A havernak meg beragadt a kulcsa kormányzár állásban. Fasza volt. Neki meg azért mert túl sokat állította le kulccsal. Ne legyünk már nevetségesek. Tök mindegy mivel állítod le. A kulcsot mindenképpen el kell fordítaod szóval használd azt ha jól esik.
Zoli32 mondasz valamit! A beírásodról jutott eszembe az, hogy a robogón, körübelül 3 év vezetés után tönkrement az indexkapcsolóm. Mondhatjuk úgy is, hogy úgy maradt. Cserélni kellett 15 000 forintért azt a kis konzolt. Lehet, hogy mégiscsak a kulcsos-leállításos verzió lenne a legésszerűbb...
Azért ezeket a motorokan nem olyan egyszerű elrontani, nem tesznek rá olyan gombot, kapcsolót, kart vagy bármit ami valamelyik alkatrész meghibásádásához vezet... Lényegében a Zoli által említett anyagfáradás az egyetlen szempont amit ebben az esetben nézni kell..
Ha sokat kapcsolgatod kikophat és egyszer úgymarad.Elég kellemetlen ha 800 Km re rohadsz le e miatt.Többeknél így volt.Egyszer 10 percig kerestem hogy mi a f. ért nem megy az AC mire rájöttem hogy úgymaradt.Elméletileg vészleállító a hivatalos neve.Ha taknyolsz ne kelljen babrálni a kulcsal.
Teljesen lényegtelen. A motor élettartama alatt nem derül ki a különbség. Én a piros gombbal szopktam leállítani miután a service manualban motorleállító kapcsoló néven fut. De néha meg a kulccsal.
nagyjából mindegy hogy állítod le. A gyújtáskapcsolótól jön egy vezeték köteg, amibe belecsatlakozik a kormányon lévő kapcsoló is, szóval egyazon helyre megy..De szerintem a gyújtáskulcs való a megfelelő leállításra..
Egy másik: A Hollósnál aztmondta az egyik eladó pali tapasztalatból(!), hogy a piros gombbal kell leállítani a vasat, mert úgy jobb. Ő is mindig így csinálta. Viszont a feltett videóm alatt az egyik regisztrált tag azt írta, hoyg nagyon nem ajánlatos így leállítani a vasat.
Mit tegyek? helyes az eljárásom, vagy nagyon helytelen?
Sztem nem kell elérni az üzemi hőfokot mielőtt elindulsz ( kivétel téli járatás, de ott jóesetben nem mész sehova ). Én 60-65-ig állóban melegítem aztán mire kikecmergek az útra el szokta érni az üzemi h.fokot ( ~ 1 km ), aztán gyia nyélgáz csakhogy örüljön a falu népe.
Az álló helyzeti felmelegítésnek semmi értelme. A motor kopásának 90%-át a hidegen járatás alatt szenvedi el. Az én mocim hidegebb időben alapjáraton 5-6 perc alatt éri el az üzemi hőfokot. Ha elindulok vele (max. 3000 fordulat) kb. 1 perc. Én beindítom, kiállok, bezárom a kaput és gyí. Ismerek olyan embert aki 15 percig járatja indulás előtt. (Az egy idióta).
A motor felhevítéséről lenne kérdésem... Arról beszélt nekem az egyik ismerősöm a minap, hogy a motort nem állóhelyzetben kell üzemhőfokra melegíteni, hanem beindítani, várni egy kicsikét, míg az olaj bejárja az alkatrészeket, utánna kímélő fokozatban kell motorozni, majd ha felhevült, mehet a hajsza.
Mekkora ennek az igazságtartalma?
De lényegtelen.Olyan mint a gatya vásárlás kinek a boxer kinek a fecske kinek a hosszúszárú tundrabugyi.
Csodálkozom egy kicsit, mert a srácnak SV-je van, és nem ma kezdett el vezetni.
Ahogy megláttam a hozzászólását, rendesen betojtam... Aszittem, hogy elrontottam valamit a Gixxeren. Szerencsére az ijedtég nagyobb volt, mint a baj
Hátha tud mondani valami okos dolgot.
Egy másik: A Hollósnál aztmondta az egyik eladó pali tapasztalatból(!), hogy a piros gombbal kell leállítani a vasat, mert úgy jobb. Ő is mindig így csinálta. Viszont a feltett videóm alatt az egyik regisztrált tag azt írta, hoyg nagyon nem ajánlatos így leállítani a vasat.
Mit tegyek?
Mekkora ennek az igazságtartalma?
Odatalálok majd, bár nemlesz egyszerű:)