tank felemel, légszűrőház leszed, alatta találod a gyertyapipákat, lehúzod, a készletben lévő gyertyakulccsal meg kiszeded. Visszafelé vigyázz medig csavarod be, nem szabad tökig húzni...
Tudod hogyan kell kiszedegetni a gyertyákat a K7 gixxerből? Megint puffant egyet és leállt. 50 fokos volt a vízhőmérséklet a műszerfal szerint. 1-es, majd 2-es fokozat, 4000-es fordulat, kuplung, gurulás, majd PÖFFFF és leállt a motor. Gyertyapucera kéne erősen gyanítom. Azóta van ez, hogy a GP kútnál tankoltam. Soha többé GP kút!
Többek között én pl. ezért mentem a szerelőm utám aki otthagytam a márkaszervízt. Azért mert valaki Suzuki szalonban dolgozik még nem biztos, hogy nem kontár. A gari persze más dolog. Szóval én nem a márkaszervízek ellensége vagyok mert jártam én is sokat és nem volt bajom velük de rengeteg pénzt meg lehet spórolni olyan dolgokon amiket ha az ember végignéz és kiderül, hogy 5000Ft-ot kérnek érte... pl. olajcsere aminek egyetlen szaktudást igénylő része a szütő ki-becsavarása de kb.5 perc alatt elsajátítható. (Én nem csinálom de látom, hogy nem kell hozzá harvardi diploma.) Légszűrőcsere detto. 1 óra munka ki meg becsavarni az összes kis csavart meg a tankot felemelni, de amúgy semmilyen szaktudást nem igényel. 5000Ft.
Javíttatál már velük? Mástól is hallottam hogy dicsérik őket, meg beszéltem is már T.Sanyival . Csak ilyen konkrét motor szerelést még nem csináltatott senki akivel beszéltem csak olyasmit amit én otthon megoldok (olajcsere, lánc csere, fékberét és fékolaj csere stb...)
Viszont a képen nem az én motorom van, csak ilyent akarok: K4 Sárga fekete
Bocsi, de félre érthető voltam