Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervíz: Olajat +olajszűrőt viszek, csakis ezzel foglalkozhatnak, máshoz nem nyúlhatnak, erre figyelmeztetem is őket. Így 3000 Ft-ot szoktam fizetni félóra munkadíjért. A többi költség az anyagköltségem.
Minden egyébet megcsinálok otthon, ha nem lenne garis a motor akkor az olajcsere is otthon folyna..
FULL-GAS! Szeretjük "Aput"!
én full-gasba hordom és semmiféle díjat nem számolnak fel ilyen olyan címen megse próbáltak soha ilyen dolgot, pedig mindig én viszem az olajat szűrőt légszűrőt (gyertyát néha) olcsóbbra jöttem ki mintha egy nemmárkaszervízbe vinném a motoromat, kérdeztem máshol, h mennyi lenne és többet mondtak, tehát jó nekem a full-gas!
Győriekhez viszem a motorom szervizelésre. Olcsóbb mint a Full-Gas. Enyémben is valami hordós castrol van. Olajszűrő + olaj csere az 18 000 + pár forintba állt meg. 19-et hagytam ott. Pár 100Ft jatt. Nem volt nálam több. Nem a szerelőtől sajnálom a pénzt, csak épp nem volt több a tárcámban. Ez van, ha hó közepén éri el az ember a szervizintervallumot.
Csá!
A Te kis fonnyadt testedre? ,
Szia!
Igaza van a Dominának nem fogsz tudni olyan olcsón venni olajat, hogyha belerakják neked a motorkádba +környezetvédelmi díjat rászámolják jobban járj, mint ha egyből ott veszed meg.
Nekem kellett 3-4db 6000 -es szervíz, mire vihettem a szakszervízembe bármit is úgy, hogy ne számoljanak az elhasznált dolgokra felárat (+bőséges jatt, de ezt amúgy is adtam volna ) Haverkodni nem árt az ott dolgozókkal, meg persze fizetni, de ez a motor zsebbenyúlós műfaj készülj fel ha használod.(Gyertyákat szoktam még vinni Én 4 db ot veszek gyáriból 7600 Ft -ért, a szervíz ugyanezt adja 12.000 Ft -ért ezeknél a tételeknél már nem árt észnél lenni )
Ha díszmotoros vagy, akkor olcsóbban is kijöhetsz a fenntartással, viszont akkor minek van?10W50 -nél gyengébb olajat ne nagyon használj Én nyomtam sokáig Castrol 10W40 essel, de egy idő után (25-30.000 km) csörgött zörgött, most nem tudom mi van benne(vmi hordós castrol szervízes anyag), de olyan mint egy zsebóra. Bár az extra hangokon kívül semmi bajom nem volt vele, olajat nem eszi, csak használni kell.Kurva jó ez a gixxer!
full-gas? Ha igen adj hozzá a literenkénti árhoz + 700 forintot ( veszélyes hulladék kezelése címén ).
Nekem most jön a 6000-es szerviz. Már túl vagyok a 6000-en pár kilóméterrel, de majd csak fizukor viszem szervizbe. Motorolajat szerintetek olcsóbb, ha megveszem és odaviszem, hogy "na ezt tőcsétek bele"?
Gp1 nagyon bevált. Könnyű, jól szól, és nem égeti szarrá a lábam mint az eddigiek. Mondhatni testreszabott darab.
Motul 300V 15V-50, de ha kutyával bizniszelsz akkor tudsz venni tőle olajat, Fuchs silkolene pro race 15W-50, ugyanaz mint motul (minőségre) Én fuchs-ot használok, és annál is maradok
Nem is hallottam még erről! De biztosan nagyon jó,jókat írnak róla!
Köszi! Hogy szuperál a Gp 1?
Ez meg franciául.
Nouvelle technologie double Ester – Puissance et protection maximum
Lubrifiant compétition 4-Temps, technologie double ester, développé pour les meilleurs « Teams Usine ». Limite les frottements pour plus de puissance. Résistance optimale au cisaillement pour protéger le moteur et la boîte de vitesses. Parfait fonctionnement des embrayages à bain d’huile
Grat
Ez a marketingszöveg:
300V 4T Factory Line SAE 15W-50 motorolaj

Dupla észter technológiás 4 ütemű motorolaj, amit kimondottan a versenysport számára fejlesztettek ki. Használható gyorsasági, superbike, supersport, endurance, endúró, motokrossz, triál stb motorokhoz.
100 %-ig nyírás stabil, minden körülmények között állandó olajnyomás.
Az olaj fantasztikus kenőhatása csökkenti a súrlódást és így a kopást, valamint néhány %-kal növeli a teljesítményt. Az olajnyomás egyenletes marad a futam során.
Gyorsasági és szélsőséges körülmények között használandó, off road motorozáshoz is ajánlott. Az olasz motorkerékpár gyártók ( Ducati, Aprilia, Moto Guzzi, …)által kiemelten javasolt viszkozitás.
A legjobb védelem, a legnagyobb megbízhatóság köszönhetően a magas HTHS-viszkozitásnak ( 5,19 mPa*s ).
Meghaladja a JASO MA & API követelményeket. A nedves kuplunggal való összeegyeztethetőség JASO T904 szerint tesztelve.
Professzionális versenyzőknek, különösen nagy nyomatékú motorokhoz és mindazoknak, akik szeretnék meghosszabbítani motorkerékpárjuk életét!

Kiszerelés: 1 és 4 literes flakon
Szia,
én 15w50 ( factory line )-t tettem bele. Castrol után kifejezetten jobb. Mondjuk ma találtam egy + sebességet 2 és 3 közt, de ehhez hozzátartozik hogy agyeldobós össze vissza váltós napom van.
és jó?tapasztalatok?
Szia Elissa!
Készült a YOSHIM-ról hang vidi.... ... YOSHI
Én 17 nél vittem szervízbe hamarabb 10w 50 power1 ment bele
tutis! Köszi megtaláltam kutyát! Te figgy,leírhatnád melyik az a jó Motul olaj amit ajánlottál múltkor,mert lassan 18000-es szerviz és kell cserélnem. Gondoltam,ha ennyire ajállgatjátok,kipróbálom milyen! Eddig Castrolt használtam! köszi addig is..
Mondjuk én tavaly télen se raktam le a bringát, ha nem lesz fagy akkor azzal járok idén is melózni, persze ha átvészeli a cég ezt az időszakot.
vége a turista szezonnak... én úgy hallottam, sokáig jó idő lex... de kitudja... ez a szélsőséges időjárás kiszámíthatatlan...remélem még tudunk gurulni párszor
már megnéztem
Sziasztok!

Szombaton túráztunk egyet Nkanizsa-Nagyvázsony-Balatonfüred-Hévíz-Nkanizsa útvonalon, közel 300 km-et, nagyon-nagyon jó idő volt, szerintem ez volt az idei utolsó ilyen hétvége sajnos. Most nem volt sok motoros, bár nyáron Füred full tele szokott lenni.
Nagyon jó! Nézd meg, hogy mi hol voltunk!
Nanááá...egy röpke karikát...