Látom a szervízekről és szerelőkről beszélgettek . Esetleg tudna valaki ajánlani egy MEGBÍZHTÓ, PRECÍZ szerelőt aki az árrakkal sincs nagyon elszállva ? A télen egy szelephézag állítás és vez. lánc és feszítő ellenőrzés lenne a program , de nem tudom hogy kire merjem rábízni a kicsikét .
Csá!
Biztos burzsuj, és megteheti! A márkaszervízek meg ebből élnek!Én elég sűrűn látogattam őket az idén, a végén már volt, amiért nem is kértek pénzt (komplett gumiszerelés).
Mondjuk nekem az is fontos, hogy ki nyúl az ember szemefényéhez, mert ha nem rutinos az illető szerelő egyből szakad a csavar, vagy törik a műanyag, vagy valami szar történik. Nekem az is elég,ha Én magam amortizálok rajta esetenként Persze fontos a garancia, és a vezetett szervízkönyv is, amit ugye mindenki tud intézni ha kell, de ez is olyan mint az alapos (esetenként drága) szervíz, az ember elősorban maga (biztonsága) miatt csinálja, és a jövöbeli leendő új tulajdonos elégedettségére, vagy a sajátjára . Amúgy a garancián túli saját (kis)szervíz gondolata engem is foglalkoztat, mert tényleg van árrés rendesen!
Csá!
Angoloktól oldalidom(komplett) 18000 ft -ért +10000 posta, egy nagyon jó barátom intézett mindent, bizalmi alapon!
Szerintem is érdemes foglalkozni vele!
Okés. Ha te mondod! Mondjuk nem a motorápolószereken akarok spórolni az tuti. Mert előbb - utóbb megbosszulja magát. Csak még Peppével is le kell festetnem a motoromat és itt a 6000-es szerviz is. Minden egyszerre.
A láncot cserélni kellett mert kuka volt ( ritka és nem megfelelő karbantartás ) Az új láncszett volt 40. Anélkül megúsztam volna 50 magasságában. Ebből az esetből tanulva azóta a lánc is karban van tartva ahogy kell. A mostani még garis azért hordom márkaszervízbe, de jövőre már én is a példádat fogom követni.
Nem mondtam, hogy tök hülye vagy csak nem értem miért cserélsz le olyan dolgokat amik még nem futották ki az idejüket? Ha meg ennyire gyilkolod a vasat akkor pláne kerülni kell a márkaszervízeket. Én 2000km-ként cserélem az olajat. Ingyen csinálják és a Motul 300V 15W50-el meg olajszűrővel sincs 14 000Ft összesen. Márkaszervízben ez 25000 körül lenne. 4 olajcsere lesz idén és nem mindegy, hogy 100 ropi vagy 56.
Szóval nem a karbantartás ellen beszélek mert az a normális ha rendben tartod a mocidat de ha egy 90 000-es számlát tolnak eléd ami kijött volna 40-ből is....
Teljesen igazad van, utálom mikor nálunk is hozzák a leharcolt szarjaikat és istenítik, közben meg szervizkor mondják, hogy ezt most ha lehet ne cseréljük ki, majd legközelebb. Eladáskor meg meg akarják magyarázni, hogy ilyen meg olyan jó a gép...a nagy lóf..t. Kérdezem, hogy szervizkönyv meg előélet, hümmögés-hápogás=listaár-10%
Volt már pár olyan, hogy gari után tönkrement valami, jön, hogy ilyen szart adtunk el neki, kérdezzük, mikor volt szervizen, válasz, hát ő otthol,meg ismerős... ja akkor lehet ott kopogtatni, viszony látás!
Persze gyere bátran. Előtte azért csörrencs meg ( +36 20 530 8633 ). Ha nincs más jó a MOL-os is, de szerintem jobban jársz ha bemész a motorcenterbe és veszel egy normálissat ( szombat de. nyitva vannak ).
Lehet madár vagyok, de ezeket a dolgokat meg kellett csinálni ( kapta a gép rendessen elhiheted ). Én se örültem neki, pláne hogy beletekertem még 2000párszáz km-t és lecseréltem. Azóta is a kereskedésben porosodik, de aki azt megveszi az egy olyan gépet vesz ami rendben van. Nekem tollashátúnak így tiszta a lelkiismeretem. Most lehet azzal jönni hogy tökhülye vagyok, de nekem az fontos hogy nem fog fikázni a következő tulaj, és bátran bevallhatom hogy a gép az enyém volt. Ha a mostanit egyszer ne adj élet eladom ezen is meg lesz csináltatva minden ahogy kell, mert tudom hogy milyen érzés az amikor hosszú idő kuporgatásával összegyüjtött pénzed egy fostalicskára költöd.
Biztos burzsuj, és megteheti!
Mondjuk nekem az is fontos, hogy ki nyúl az ember szemefényéhez, mert ha nem rutinos az illető szerelő egyből szakad a csavar, vagy törik a műanyag, vagy valami szar történik.
dehogyis, csak építem a marketinget a jövőbeni eladáshoz.
Hát Te egy igen rendes tökhülye gyerek vagy akkor!
Angoloktól oldalidom(komplett) 18000 ft -ért
Szerintem is érdemes foglalkozni vele!
Szóval nem a karbantartás ellen beszélek mert az a normális ha rendben tartod a mocidat de ha egy 90 000-es számlát tolnak eléd ami kijött volna 40-ből is....
Volt már pár olyan, hogy gari után tönkrement valami, jön, hogy ilyen szart adtunk el neki, kérdezzük, mikor volt szervizen, válasz, hát ő otthol,meg ismerős... ja akkor lehet ott kopogtatni, viszony látás!