Na igen. De frissnek tűnt az olaj. Finom vót, megkostótam. Mennyi 3 liter olaj + szűrő? Ha megveszem, lehet olcsóbban kijövök, mintha ott rakatnám bele.
Apropó. Hidegen most észrevettem, hogy picit hangosabbak a szelepek. 9 - 15 fokos hőmérsékletnél, hidegen indítva. Felmelegszik 30 fok fölé, nincs kattogás. Nem hangos, csak hallani, hogy a duruzsoláson kívül van ott még más is. Hallottam már jobban kattogó Gixxer-t kevesebb Km-rel.
Hordó? Fúj.. Alapból nem tetetek bele hordóból. Miért? Mert ki tudja menniy ideig állt már az. 1 hordónyi menniységet évek alatt használnak el akár..Castrol ráadásul? Na azt még ha ingyen adnák se...
Túrázáshoz 10w-40, motorozáshoz 10w-50 legalább..
Nos,én is Győrbe viszem a motort! /Real/ Legutóbb 25-öt kértek el a szervizért! Most Tárgyalok ez ügyben a Győriekkel,hogy náluk ez hogy működik,ha én viszem a cuccokat! Hamarosan kiderül!
19-et hagytam ott. Az pedig 6000Ft különbség. Van akinek 6000Ft nem számít, mert otthon azzal törli a hátsóját, de nekem számít, hogy hova rakok + 6000Ft-ot. És, hogy mi volt a 19-be belefoglalva? Olajszűrő, olajcsere, keréknyomásellenőrzés + fújás, csavarok ellenőrzése, láncfeszítés.
Apropó. Hidegen most észrevettem, hogy picit hangosabbak a szelepek. 9 - 15 fokos hőmérsékletnél, hidegen indítva. Felmelegszik 30 fok fölé, nincs kattogás. Nem hangos, csak hallani, hogy a duruzsoláson kívül van ott még más is. Hallottam már jobban kattogó Gixxer-t kevesebb Km-rel.
Túrázáshoz 10w-40, motorozáshoz 10w-50 legalább..
az enyémbe Repsol van