fekete moci volt ..nem figyeltem mert csak egyszer láttam:) lehet hogy busa... de akkor a lábtartója szikrázott.. a titáncsavaros térdkoptató meg 10e :S szal nemvalószínű
Bármilyen meglepő én tudtam, hogy ez lesz. Tegnap is fél nyolckor sötétedett. Szóval belekalkuláltam. Ezért direkt sokat mentem az elején. Ki is fáradtam rendesen.
Szerintem neked és a hasonszőrű paraszt gyerekeknek kellene egy külön idótáknak nevű topik ott biztos jól el lennétek. Mi meg folytathatnánk azt amit már legalább 3-4 éve csinálunk. Akkor még te csak a talicskát tologattad a lovászat mellett.
Van valami ötleted arra látatlanul, hogy miért lesz kemény a visszaváltás és néha a felváltás is városi használat közben.
Amikor elindulok még szinte könnyedén vált oda-vissza, de egy 30-40 perc "araszolgatás" után elég nehézkesen lehet visszadobálgatni a sebességeket......mi lehet szerinted?
Kuplung kiemel rendesen...kicsit az 1-es csattan, de az kinek nem.....
Zavar mert nem akarnám, hogy valami gáz legyen....
Kössz a választ előre is....
Azért zörög, mert ilyen.
Nincs összefüggésben semmivel.
Általában minden motoré zörög.
Onnan lehet megtudni, hoyg ez zörög, hoygha járó motornl behúzod a kuplungot, akkor már nem zörög...:)
A megoldás, ne foglalkozz vele, csak tépd a gázt...
Ago!
Akkor gyakorlatilag ez most már nekem mindig zörögni fog?
Bocs a hülye kérdésekért de ilyennel még nem volt dolgom pedig ez a 2. K6-om
Ez mitől zörög amúgy, mert meg lett küldve sokszor és nagyon vagy sokat rajtoltak vele (gyorsulási versenyeken pl) ?
Köszi a segítséget!
Remélem felvettél engem is.
Van valami ötleted arra látatlanul, hogy miért lesz kemény a visszaváltás és néha a felváltás is városi használat közben.
Amikor elindulok még szinte könnyedén vált oda-vissza, de egy 30-40 perc "araszolgatás" után elég nehézkesen lehet visszadobálgatni a sebességeket......mi lehet szerinted?
Kuplung kiemel rendesen...kicsit az 1-es csattan, de az kinek nem.....
Zavar mert nem akarnám, hogy valami gáz legyen....
Kössz a választ előre is....
Nincs összefüggésben semmivel.
Általában minden motoré zörög.
Onnan lehet megtudni, hoyg ez zörög, hoygha járó motornl behúzod a kuplungot, akkor már nem zörög...:)
A megoldás, ne foglalkozz vele, csak tépd a gázt...
Akkor gyakorlatilag ez most már nekem mindig zörögni fog?
Bocs a hülye kérdésekért de ilyennel még nem volt dolgom pedig ez a 2. K6-om
Ez mitől zörög amúgy, mert meg lett küldve sokszor és nagyon vagy sokat rajtoltak vele (gyorsulási versenyeken pl) ?
Köszi a segítséget!
Garis még a motorod?
Ha kicseréled, akkor kb 2-3000km múlva zörögni fog...
Komolyan?