Igen dolgozom. Bevállaltam a 20.-ikát, mert 3rd line supportot adunk és itt nincs megállás. De jól járok a mai nappal. Amúgyis csak otthon döglöttem volna. Így meg több lesz benzinre a következő hónapban.
Ha szabad beleszólnom 120-130-ig hawai dizsi érzés 150-felett már nem egy női leánykollégium hosszú távon az igazi halál 160 után van. Bár az igazi kemény gyerekek 200 felett is hasítanak.Én a 130-140-es határig birom hosszab távon.Bár egy európa megkerülése túrát nem vállalnám autópályán.
Nekem naked-em volt előtte. 100-nál már egy masszívabb szembeszélnél igen erősen kapaszkodni kellett, mert tépett a szél. Viszont a Gixxer-nél már 130-nál ráhasalok a motorra, mert jön egy kis szembeszél és engem már nagyon húz. Mit csináljak no? Vagyok 50 kiló. Mondjuk az tény és való, hogy hosszútávon jobb érzés vezetni a sportmotort, vagy túramocit amin van szélvédelem.
Nem vagy egyedül az anyagiak terén a gondokkal. Majd összejön egy nagyobb motor. Egyik ismerősöm a Kawákra esküszik, mert szerinte az az Istenkirálycsászár motor. Kinek a pap, kinek a paplan.
Személy szerint nem vagyok keményvonalas Suzuki fan. Először Honda CB600 Hornet-et akartam venni. Nem jött össze a hitel. Aztán a Kawasaki ER6n-t nézegettem, a kis sorkettes blokkjával. Mit ne mondjak, gyönyörű darab. (számomra)
Személy szerint nem vagyok keményvonalas Suzuki fan. Először Honda CB600 Hornet-et akartam venni. Nem jött össze a hitel. Aztán a Kawasaki ER6n-t nézegettem, a kis sorkettes blokkjával.
De aztán végülis a Gixxer lett és nem bántam meg.
Most ennyi lett, igaz fordított gumival..