Bammeg nem sikerült. Túl nagy a kép.
Na, akkor marad a billentyűzet: a fényszóród hátulján van két gumigyűrű, amik szigetelik az alsó és a felső lámpákat (alul a tompított, felül a refi.) A két gumigyűrű között kb. középen és tőlük egy kicsit jobbra találsz egy kis tekerentyűt. Olyant, mint amivel az ősrégi konstrukciójú motorokon (Pl. karburátoros R1 ) az alapjáratot lehet állítani. Ezzel tudod vízszintesen állítani. Függőlegesen pedig a tompított (alsó) lámpa gumigyűrűje mellett bal oldalon alul van egy ugyanilyen.
Ha nem megy, adj egy mail címet és átdobom a képet, amit fel akartam tölteni ide.
Nem tudja valaki hogyan lehet állítani a gixxerek fényszóró magasságán ?
Este szinte lehetetlen a közlekedés a gyári beállítással, vagy csak nagyon csiga tempóban tudok haladni, mert a refivel sem látok többet 10m -nél.
Ugy ertem a nem fekezek nagyot, hogy nem torekedtem nagyon a rovid fekutakra. AZt majd kesobb. Csak szepen lenduletbol :) AZ oram kurvasokat csal most felfele szal passz. Meg nem nagyon szoktam nezegetni. Ha megjon a speedohealerem, akkor gps-el bekalibralom pontosra.
Ha tudni akarod hogy mesz, kerd el feritol a gps kutyujet. Pontosan berajzolja a palyan hogy mesz, es mennyivel. Kiraly cucc :) Idot is mer ofkorz. Kar hogy 200k-ba kerul.
Annyira lett szar, hogy kikattintottam 1-es állásig és kb. a kar útjának felénél kezdett el fogni, elég szépen rugózott, és amikor már majdnem odcsíptem az ujjaim a gázmarkolathoz, akkor fogott rendesen. Érdekes, hogy tudtam azért fékezni, csak nagyon rugózott a kar. Ebből gondolom, hogy felforrt a folyadék és lelevegősödött.
Na azt nem hinném, hogy sokkal nagyobbakat fékezek nálad. Te mennyit mész óra szerint a célegyenes végén?
Ja bocs. Mennyire lett amugy szar? Nekem is felpuhult, pedig elotte csereltem 5.1-re es fem csore.
De nem volt veszes, kijjebb kattintottam es jo lett. Habar nagyokat nem fekezek meg. Az meg csak most jon majd
Bala, full visszanyomtam a dugattyúkat, ezt mondtam is kint a ringen. Közben konzultáltam Danival és egy szerelővel is. Lehet, hogy a betét az oka.
Most hétvégén komplett fékfolyadék és fékbetét csere lesz, aztán jövő 7végén meglátjuk. De nem akarom elhinni, hogy fém fékcsővel és új 5.1-es folyadékkal sem jó.
Amikor olajat cserelsz full be kell nyomkodini a pofakat is, hogy minden cucc kimenjen. Ha ezt nem csinalod meg, konnyen szar maradhat. AMugy meg nem kell fekezni
Látom nagggyon beindult a topic, de a Vitézt tegnap sem láttam......pedig kerestem !
Na igen ! Lehet, hogy lassan kezd ellaposodni ez a ki-kit látott hol látott dolog, de mostmát azért sem fogunk számot cserélni, amig össze nem futunk semmilye előzetes egyeztetés nálkül. Ugye Vitéz ?
Ricco,
Mire az a lábtartó neked ? Nem tudod csak úgy megtartani a lábad és behúzni az idomok mellé?
Akkorát fordulna veled a motor, meg a világ is, hogy ......
Le vele !
Nem gondoljátok, hogy lassan kezd már uncsi lenni ez a kinek milyen a lábtartója, meg mit keresel a pult alatt témakör .....
Danny bácsi, hagyjuk a lábtartós poénkodást kicsit, mert eszembe jutott, hogy van viszont egy igazi problémám. Racing fékfolyadékot Te nem árulsz? Vettem 5.1-est és még azt is sikerült megforralnom. (Hirtelen hasonlóan kezdett el viselkedni a fékem, mint Ferinek) Lehet, hogy nem jól cseréltem le és keveredett a régivel, lehet hogy az ÖMV 5.1 fékfolyadéka nem jó, nem tudom. Úgy a 6-7. körig tuti volt a fék és akkor megforrt a folyadék. (legalábbis ez a legvalószínűbb)
Tegnap délután visszavittem hozzájuk és ott hagytam. Szerencsére minden kiépített cucc épségben meg van, így vissza tudnak rakni mindent. Talán holnapra kész lesz. Legalábbis remélem.
Naszóval Danny, milyen is az a lábtartó? Vagy még keresed a pult alatt?
Tudod mit, ha gyorsulok a Te lábtartódtól 1 másodpercet, akkor lecserélem, bármibe kerül is.
Magyarul baromi égő a 180 lovas R1-nek, amikor annyira elég a power, hogy a célegyenesben mellém jöjjön. Aztán féktáv és onnantól már csak az én kis 600-asom keszeg fenekét látják távolodni.
Néha szarakodott az ekszáp, a Budaörsi útiak azt mondták, "ki kölllll aztat szedni, nem kölll belé az a hókuszpókusz"! Na így is lett! Odaveszett a nyomaték nagyrésze, és 3000rpm körül akkora lik tátong benne, hogy alig akarja átlépni. Érzésre elveszett kb 20-25 LE. Összegezve: elbaszták, rettenetesen szar lett!
Na, akkor marad a billentyűzet: a fényszóród hátulján van két gumigyűrű, amik szigetelik az alsó és a felső lámpákat (alul a tompított, felül a refi.) A két gumigyűrű között kb. középen és tőlük egy kicsit jobbra találsz egy kis tekerentyűt. Olyant, mint amivel az ősrégi konstrukciójú motorokon (Pl. karburátoros R1 ) az alapjáratot lehet állítani. Ezzel tudod vízszintesen állítani. Függőlegesen pedig a tompított (alsó) lámpa gumigyűrűje mellett bal oldalon alul van egy ugyanilyen.
Ha nem megy, adj egy mail címet és átdobom a képet, amit fel akartam tölteni ide.