Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bammeg nem sikerült. Túl nagy a kép.
Na, akkor marad a billentyűzet: a fényszóród hátulján van két gumigyűrű, amik szigetelik az alsó és a felső lámpákat (alul a tompított, felül a refi.) A két gumigyűrű között kb. középen és tőlük egy kicsit jobbra találsz egy kis tekerentyűt. Olyant, mint amivel az ősrégi konstrukciójú motorokon (Pl. karburátoros R1 ) az alapjáratot lehet állítani. Ezzel tudod vízszintesen állítani. Függőlegesen pedig a tompított (alsó) lámpa gumigyűrűje mellett bal oldalon alul van egy ugyanilyen.

Ha nem megy, adj egy mail címet és átdobom a képet, amit fel akartam tölteni ide.
Hello Motorosok!

Nem kell vkinek k5-ös gixerre az arrow titánium dobom?Fenn van itt az aprón...Totál új.Motoron sem volt még.
Franky,
Van egy vízszintes és egy függőleges állítási lehetőség.
Remélem be tudom illeszteni ezt a képet a gyári service manual lapjairól. Itt kell:
Köszi Danny !
Már nézegettem, hogyan lehetne, de .....???????
Passz..
Mindjár beszélnem kelll úgyis egy Suzuki márkakereskedéssel, megkérdezem neked.
Franky, akkor az nem gyári beállítás lesz...
Sziasztok !

Nem tudja valaki hogyan lehet állítani a gixxerek fényszóró magasságán ?
Este szinte lehetetlen a közlekedés a gyári beállítással, vagy csak nagyon csiga tempóban tudok haladni, mert a refivel sem látok többet 10m -nél.
Ugy ertem a nem fekezek nagyot, hogy nem torekedtem nagyon a rovid fekutakra. AZt majd kesobb. Csak szepen lenduletbol :) AZ oram kurvasokat csal most felfele szal passz. Meg nem nagyon szoktam nezegetni. Ha megjon a speedohealerem, akkor gps-el bekalibralom pontosra.

Ha tudni akarod hogy mesz, kerd el feritol a gps kutyujet. Pontosan berajzolja a palyan hogy mesz, es mennyivel. Kiraly cucc :) Idot is mer ofkorz. Kar hogy 200k-ba kerul.
Annyira lett szar, hogy kikattintottam 1-es állásig és kb. a kar útjának felénél kezdett el fogni, elég szépen rugózott, és amikor már majdnem odcsíptem az ujjaim a gázmarkolathoz, akkor fogott rendesen. Érdekes, hogy tudtam azért fékezni, csak nagyon rugózott a kar. Ebből gondolom, hogy felforrt a folyadék és lelevegősödött.
Na azt nem hinném, hogy sokkal nagyobbakat fékezek nálad. Te mennyit mész óra szerint a célegyenes végén?
Ja bocs. Mennyire lett amugy szar? Nekem is felpuhult, pedig elotte csereltem 5.1-re es fem csore.
De nem volt veszes, kijjebb kattintottam es jo lett. Habar nagyokat nem fekezek meg. Az meg csak most jon majd
Bala, full visszanyomtam a dugattyúkat, ezt mondtam is kint a ringen. Közben konzultáltam Danival és egy szerelővel is. Lehet, hogy a betét az oka.
Most hétvégén komplett fékfolyadék és fékbetét csere lesz, aztán jövő 7végén meglátjuk. De nem akarom elhinni, hogy fém fékcsővel és új 5.1-es folyadékkal sem jó.
Szia!

Igen így van, mi "csakazértis" spontán fogunk összefutni!
Amikor olajat cserelsz full be kell nyomkodini a pofakat is, hogy minden cucc kimenjen. Ha ezt nem csinalod meg, konnyen szar maradhat. AMugy meg nem kell fekezni
Hello srácok !

Látom nagggyon beindult a topic, de a Vitézt tegnap sem láttam......pedig kerestem !
Na igen ! Lehet, hogy lassan kezd ellaposodni ez a ki-kit látott hol látott dolog, de mostmát azért sem fogunk számot cserélni, amig össze nem futunk semmilye előzetes egyeztetés nálkül. Ugye Vitéz ?

Ricco,

Mire az a lábtartó neked ? Nem tudod csak úgy megtartani a lábad és behúzni az idomok mellé?
Akkorát fordulna veled a motor, meg a világ is, hogy ......
Le vele !
Nem gondoljátok, hogy lassan kezd már uncsi lenni ez a kinek milyen a lábtartója, meg mit keresel a pult alatt témakör .....
Hááát...drága Vitéz kollega...!!!

Ebben bízom én is!
Reméljük legalább olyan lesz mint volt!
Danny bácsi, hagyjuk a lábtartós poénkodást kicsit, mert eszembe jutott, hogy van viszont egy igazi problémám. Racing fékfolyadékot Te nem árulsz? Vettem 5.1-est és még azt is sikerült megforralnom. (Hirtelen hasonlóan kezdett el viselkedni a fékem, mint Ferinek) Lehet, hogy nem jól cseréltem le és keveredett a régivel, lehet hogy az ÖMV 5.1 fékfolyadéka nem jó, nem tudom. Úgy a 6-7. körig tuti volt a fék és akkor megforrt a folyadék. (legalábbis ez a legvalószínűbb)
Tegnap délután visszavittem hozzájuk és ott hagytam. Szerencsére minden kiépített cucc épségben meg van, így vissza tudnak rakni mindent. Talán holnapra kész lesz. Legalábbis remélem.
Hm... ez nagy szívás! Csináltál azóta valamit? Visszamentél, reklamáltál?
Ne hagyd annyiba, a videón még elég jól ment a motorod!
Az R1 úgy 180 lovas ahogy az R6 18.000-et pörög!
Naszóval Danny, milyen is az a lábtartó? Vagy még keresed a pult alatt?
Tudod mit, ha gyorsulok a Te lábtartódtól 1 másodpercet, akkor lecserélem, bármibe kerül is.
Magyarul baromi égő a 180 lovas R1-nek, amikor annyira elég a power, hogy a célegyenesben mellém jöjjön. Aztán féktáv és onnantól már csak az én kis 600-asom keszeg fenekét látják távolodni.
Néha szarakodott az ekszáp, a Budaörsi útiak azt mondták, "ki kölllll aztat szedni, nem kölll belé az a hókuszpókusz"! Na így is lett! Odaveszett a nyomaték nagyrésze, és 3000rpm körül akkora lik tátong benne, hogy alig akarja átlépni. Érzésre elveszett kb 20-25 LE. Összegezve: elbaszták, rettenetesen szar lett!
Ez igaz, itt a 600-asok között nagyjából hasonló erőt képvisel az R1-ed
9 fokozatban állítható a fix, verseny lábtartóm. Te milyet tudsz kínálni?