Aha sejtettem
Akkor annál inkább mindenképp szólj ha felénk jársz!!
Na lényeg a lényeg, hogy tényleg nem jó neki ha nagyon olajos, de ha nem folyik belőle akkor azért olyan nagy bajt nem csináltál, de még mindíg helyre lehet hozni pl. egy nagy teljesítményű hajszárítóval kicsit kifújod. Így a kívánt nedvességi szintre tudod szárítgatni!
Fulladni nem fog a motorod csak a beáramló levegővel együtt bekerül a rendszerbe a fölösleges olajmennyiség is. Kicsit piszkítja a karbidat, de nem maradandóan mert szerintem átmegy rajta, aztán bekerül az égéstérbe..... nem túl jó de túléli a mocid!
Befújtam olajjal kívül és belül egyaránt. Lehet, hogy ez egy kicsit sok volt, mert szerintem több olaj került így rá, mint gyári új korában. Nem azt mondom, hogy tocsog tőle, de határozottan olajos. Ha megfogom, olajos lesz tőle a kezem. Amikor új volt, nem maszatoltam vele össze magam.
Lehet, hogy elb@xtam, megfojtottam vele...???!!!
Mekkora egy f@sz vagyok: bíztam vóna szakemberre.... na mind1...
(Persze az is lehet, hogy jó.. ...most már teljesen össze vagyok zavarodva...következésképpen csakis egy szőke nő lehetek!!! )
Az 55 ezerben természetesen benne van a modul + a fékpadi mérés + állítgatások + munkadíj, stb...
Ja és Franky nem fog vészesen megugrani a fogyasztásod. Inkább használat függő. Nekem ezekkel a dolgokkal együtt olyan 6,5-7 liter az átlag, normális használat mellett. Pl. motorzás a Duna kanyarban.
Felhívtam a Csabit mert ez sántított nekem, szóval:
Ha odaviszed a mocidat(ebben az esetben GSX-R 600 K4-K5) és sportdobot + sport légszűrőt akarsz felrakatni illetve ezeket összehangolni fékpadi méréssel és állítgatásokkal az összesen 15.000 Ft!
Van egy másik lehetőség ami a nagyon teljesítményorientált emberkéknek, leginkább versenyzőknek készült.
Ebben az esetben megvásárolsz egy modult ami egy fordulatszám függő befecskendezés programozó. Itt minden fordulaton a lehető legoptimálisabb benzin mennyiséget adagolja a mocidnak a folyamatos csúcsteljesítmény érdekében, alapjárattól tiltásig.
Tehát ez az a változat ami valóban 55 ezerbe kerül, de így már mindjárt másképp hangzik. Nem?
Frankynek asszem az első változat bőven megfelel és arra volt kíváncsi hogy mibe kerül.
Nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a Csunderlik Csabival! Lehet hogy 55-öt mondott, de akkor az egy "totál belövés" a tiltások kiiktatásával. Azért lehet abból faragni.
A Csunderlich kicsit sokért állítja. Nekem telefonban 55-őt mondott a rendszer behangolására, felhívtam a Kalivodát, ő pedig 30-35-öt, attól függően mennyit kell pepecselni vele. Gixxernek 1000-enként lehet írni a gyári compit, nem kell hozzá Powercommandert venni.
Ha így van, akkor nem gatyázok vele és elviszem beállíttatni.
Sokkal többet fog így kajcsizni a verda ? Konkrétan milyen jellegű állításokat igényel ez ?
Örülök ha tényleg segítettem!
Ha jössz Esztergom felé tényleg írj, találkozhatunk, esetleg gurulhatunk is egyet. Én sajna hétköznapokon 5-ig melózok, de utánna és a hétvégék jók!
Szereztem kulcsot, szétkaptam, mint az a bizonyos majom a zsebórát! Nem volt nagyon bonyolult, a tankot felhajtottam, majd felkötöttem a billenő garázsajtó sínjére! (Légszűrődoboz sima ügy, szétugrott az is, légszűrő kisvártatva a kezemben)
Nem tűnt rettenetes piszkosnak, de határozottan látszott rajta, hogy nem új !
Befújtam a tisztítóval, hagytam kb.:20 percig, majd a tálka alján jelentkezett egy kisebb mennyiségű nagyon finom poros lé! Na az már nem volt túl bizalomgerjesztő. Azt hiszem, tényleg ideje volt kipucolni!
Most éppen szárad a kis filter, majd beolajozom, "oszt összedobom...
Köszönöm az instrukciókat, valamikor a jövő héten lehet, hogy megyek felétek, majd írok, aztán találkozzunk, mustrálgassuk egymás bringáját!
Ezért kő beállítani.
Nekem akkor durran egyet, amikor gyorsítás után elkapom a gázt és esik a fordulatszám. 4.200-nál durran egyet.
Azt mondták az okosok (többek között versenyszerelő is), hogy így a jó. Egyébként ezt a most cserélt gyertyák is bizonyítják, mert mindkét elektróda ép, és szép őzbarna a gyertya (a nagykönyv szerint ilyennek kell lennie, sem beköpve, sem elégve nincsen.)
Ha sport légszűrőt raksz a mocidba nem kötelező állítgatni rajta, de az igazság hogy csak úgy van igazán értelme. Csak akkor használod ki a tuning alkatrészeket ha hozzá is állitod a többit. Lehet hogy kicsit így is jobb lesz, de nem lesz teljes az összhang. Pl. most hogy dobot cseréltél némiképp változott a motor karakterisztikája, legalábbis a gázáramlások biztos, de pl. a benzinadagolásod a gyári dobhoz van állítva.... talán most ezért kezdett durrogni, de ez nem veszélyes semmi baja nem lesz tőle a motornak.
Nekem nem durrog vissza, de nekem nagyon jól össze is vannak hangolva a dolgok a motoromon.
Szia Vitéz !
Végül is úgy döntöttem hogy egyenlőre nem lesz semmilyen extra állítgatás a motoron, majd esetleg a 12.000-es szerviz után.
A sportlégszűrőn ,még gondolkodom. Vagy ez már automatikusan egy átállítással jár ?
Észrevettem, hogy a nyitott dobbal nagyobb fordulatszámról gázelvételnél néha visszadurrog.
Itt most nem atomrobbanás nagyságú durranásról van szó, csak úgy visszaköpköd a cucc.
Normál dolog ez ?
A tied csinálja ?
Az nagyon sok mindentől függ. Ha pl nincs rajta semmi extra (pl. sport kipu) akkor én nem venném meg, de ha mondjuk tele van extrával, (sport rendszer, légszűrő, egyéb tuningok, fém fékcsövek, stb...) akkor talán.
Ha a 36-os kulcsod megvan utánna is vigyázz mert az R1-eknél nem olyan egyszerű leemelni a tankot. Ez nem személyes tapasztalat, hanem pár hete olvastam bele az R1 topicba és épp erről volt szó. Asszem Pohi próbálta meg leszedni, de pár dolog miatt elég körülményes volt. Nem elég ha kiszeded a csavarokat, mert a benzincső is fogja és nem tudod majd felnyitni, meg talán még volt valami apróság... már nem emlékszem pontosan. De lehet hogy ezeket Te sokkal jobban tudod mint én, hiszen neked van ilyen motorod.
A tisztítás már nem nehéz csak kicsit pöcsölős, mert óvatosnak kell lenni nehogy megsértsd a szűrődet ha nagyon be van ragadva a piszok.
A tisztító szettben van kétféle folyadék az egyikkel tisztítod a másikkal tisztitás után befújod. Az első egy erős oldószer ami kioldja a piszkot a szűrődből, ha ez magátol nem megy akkor nagyon óvatosan bele kell piszkálni, de vigyázz ne sértsd meg! Ha kicsit megpiszkáltad és ezzel kilazítottad a dzsuvát akkor fújd be újra a tisztítós folyadékkal és már szépen ki fogja marni a piszkot. Hagyd egy ideig állni benne, aztán én az egyik kezembe fogom és a másik tenyerembe vagy valami nem túl kemény dolognak nekicsapkodom, (pl egy fa darabra rongyot terítek) így szépen "kiverem" velőle a dzsuvát. Ezután hagyd megszáradni és utánna fújd le az ápoló anyaggal. Ez az olajos anyag ápolja is a szűrőd és ezen fennakad a por, stb... ebből túl sokat ne tegyél rá, de keveset se.
Nagyjából ennyi.
Küldd el a telszámodat kérlek a feherbt@dunaweb.hu-ra, majd továbbítom a cimborámnak.
Sajnos nem tudom, hogy melyik része sérült, engem csak megkért, hogy dobjam fel a netre a kérését.
Előre is köszi a segítséget.
Szereztem tisztító felszerelést, 5 forintért adták. Most már csak egy nyomorult 36-os kulcsra volna szükségem, hogy le tudjam venni a kormánytelót, mert anélkül nem tudom felemelni a tankot, stb...
Bátorkodnék a következővel folyamodni hozzád: Leírnád nekem pontosan, hogy hogyan folytassam, miután kiszedtem a légszűrőt?
Na mindegy, majd tesztelgetem, de ma már nincs rá időm. Majd holnap megyek vele, oszt kiderül, hogy "fojcsae".