Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van!
Azt a szivacsot az a baj, hogy nem emlékszem már, hogy hol vettem de muszáj lesz kitalálnom mert 2 év után kezd kukás lenni az enyém. :D
Egyébként volt hogy dörzsölnöm kellett vele az idomot, és akkor sem bántja, a hullák viszont lejönnek vele.
ÁÁÁ Dannyboy!
Rég nem voltál itt, örülök hogy újra látlak!

Nekem méhviaszos bőrápolóm van a ruhámhoz nagyon jó.
jótették

szóval a szín megmarad, a bogár meg tova...
Nem egy emberre gondolunk, akit én ismerek egy Sárisápi srác és kék-fehét a motor.
Meggyőztek...
Bőrkabát? Mert a bőrcuccokhoz én a Spidi bőrtisztító/ápoló taknyát használtam eddig, ami nagyon jó hatásfokkal dolgozott nekem.
Asszem ilyen 3 ezer forint körül van a két flakon, de én azt kb. 3 évig használtam, évente kétszer.
Szerintem a fehérnépet távol kell tartani a technikától......
Jobb az, ha az ember maga tisztítgatja a motorját.
Most gondolj bele....Azt a valamit bízod a kezére (ha még csak törölgetni is),
ami miatt kevesebb időd jut rá. Szerinted óvatos lesz ?
Hai!
Na vééégre

kabáthoz mit ajánlasz (nem karbonszálas )
Van egy spec. bogárhoz való motormosószivacs (egy szivacs, ráhúzva egy nem karcolós háló), ami a bogároldóval (benzinkúton kapható) karöltve tényleg dörzsölés nélkül és simán lehozza a bogarakat!
Persze az 5 hónapos tetemekkel mindenképp meg kell küzdeni...
és nyugodt szívvel árulhatja, hogy öt évig garázsban állt, mert az USÁ-ba lellett mennem...
hideg
az enyém hodeg zsíroldóval kínálta a vázat és a hátsó felnit a lánspray maradványainak leszedésére...
Én is tetettem ilyen fóliát a tankra, hogy a bőrrel ne mattítsam ki a fényezést.
Szinte nem is látszik, hogy rajta van és nagyon hasznos.
Szerintem ismerem a srácot. A Pardi motornak ő a szalonvezetője a Hungárián nemde?
Piros gixxer 1000, piros felni csíkkal...
Ott lökettem fel rá én is és szerintem máshol nem is foglalkoznak vele.....
Én a barátnőmet eresztem a mocira, ha már nagyon koszos. A mosogatószivaccsal vigyázni kell. 1x szépen letisztította vele a plexit, persze a dörzsi oldalával. Na azóta nemlátok rajta ki...
Van egy ismerősöm most vett K6-os 1000-est és szinte lefóliáztatta az egészet. Alig látszik, csak ha nagyon közel hajolsz. Így nem esik semmilyen sérülés a fényezésen és a lakkozáson. Pl ahol a lábad a tankhoz ér, vagy az ülés körül, ílletve a fejidomon a bogarak és kavicsok miatt. Így ha 2-3-4 év múlva el akarja adni akkor csak lehúzogatja a fóliákat és a motor fényezése szép lesz mint új korában!
Legközelebb, ha hosszú útra indulok,tuti hogy folpack-ot fogok tenni a fejidomra....
Szépen rásimítom és pár száz km után egy mozdulattal lehúzom és ki a kukába.
Probléma megoldva.
Majdnem...... mint a "vidd ki a bilit vagy idd ki a bilit".....
Próbáltátok már nyári szélvédőmosóval letisztítani a bogártetemeket? Annak muszáj oldania. Ha nem, akkor marad a drótkafa, vagy az ecetes hidegvágó.
Na! Csak nem mondtam olyan nagyon nagy hülyeséget azzal a kefével... majdnem olyan...
Én olyan szivaccsal szoktam amivel a nőink mosogatnak
Az egyik fele kicsit érdesebb, keményebb, de az is csak szivacs. Vagy amikor tengerre mentem vele akkor nagyon dzsuvás lett és egy finomabb anyagú műanyag súrolókefével szedtem le a dögöket... persze csak óvatosan!
Júúúj de unatkozom...
Bocs, ezt nem tudam kihagyni, nagyon adta magát.
Egyébként a bogarakkal én sem tudok mit kezdeni, hiába mosom le, apró foltok maradnak utánuk. Talán polírral lejön. Aztán lassacskán a fényezés is, úgyhogy én sem tudom, mi az instant megoldás.
...ez egy konkrét megoldásnak tűnik !
legalább szép tarka a motorod tőle.
...így már nem hiszem, hogy idegesítenének a kőfelverődések.
Én drótkefével szoktam, és háztartási boltban vettem, párszáz forintért.
Sokáig meg akarom tartani, mert a szívemhez nőtt a ketyere. Most van benne 8500 km, maj 12.000-nél beállítjuk rajta a dolgokat.

Másik dolog....
Ezt a sok köcsög bogarat mivel szoktátok levakarni a fejidomról ?
Nincs valami olyan cucc, amivel használat után lefújom és szépen lejön a dzsuva semmi kaparás nélkül ?
Ha van, akkor mennyibe kerül egy ilyen ?
Helló!

95-öst rakok bele mindig. Még nem is próbáltam mást.
Az enyémben is K&N szűrő van. Tegnap ki is tisztítottam. Szépen lemostam és amikor már épp indulni akartam eleredt az eső. Nem akartam újra össze koszolni így motorozás helyett maradt egy kis motoroápolás.

A Csabi nagyon korrekt, olcsón és jól dolgozik vidd hozzá nyugodtan a mocidat. Ezek a dolgok nem olcsóak, de csak egyszer kell megcsináltatni őket és ha hosszú távra tervezed hogy megtartod a motort akkor megéri.
Szia Vitéz !

Amúgy én is megkérdeztem a Csabit és nekem is 15 ezret mondott. A K&N légszűrő pedig 15.200 HUF-ba kerül nála is.
Beállíttatom majd vele a gépet, de ezek megint 30 ropit szakítanának ki rögtön a zsebemből, így szerintem csak a 12 ezres szerviz után fogom elvinni hozzá, addig még úgyis bírja a gyári légszűrővel.

Amúgy ti milyen benyát tankoltok a motorba ? 95, vagy 98 ?
Tegnap beletettem a 98-at és semmi különbséget nem éreztem. Vagyis de. Jóval hamarabb kigyulladt a ü.a. szint jelző lámpám. Szerintem marad a 95-ös.