Gondoltam, hogy már énis hozzászólok. Nekem egy gsxr600k5 van kb. 7500km-el, tökéletesen elégedett vagyok vele. Óra szerint 285-öt szoktam kihozni belőle. Kék-fehér egy yoshimura tri oval dobbal. Múltkor bemérettem, főtengelyen 114le, keréken meg 104le. Kérdeztem a srácokat, a k6-os 600ast mérték, az 117le volt főtengelyen tehát 3le-t tudtak hozni a k5-ökhöz képest. Ebből mindenki vonja le a saját tanulságát. 3le-nél 1000szer többet számit, milyen zsoké ül a gépen. Apropó gyertek el 5.-én a pannonia ringre, 24.-én voltam először pályázni, naggyon durva. Ott lehet igazán motorozni a vasakkal, énmeg azthittem, hogy milyen király az utcai motorozás, de a pályázáshoz képest semmi. Ya, és a superbike-ben hirdetnek 600-as gixerekre yoshit 65e körül.
Az enyémben 3000 valamennyi van, az első gyorsasági próba 1500 felett volt. Az enyém feburárban jött meg, már márc. közepén megvolt az 1000-es szervíze, tehát nem gyilkoltam újonnan. Ezt a fordulatszám villantót én is megprópálom akkor. Az igaz, hogy minden beindítás előtt újra be kell állítani?
Nekem is komoly problémát okozott ez a kis szar rpm indicator lámpa.
Az útmutatóban nem írták le világosan, hogy nyomva kell tartani a gombot miközben a gyujtást ráadod, nekem ez okozta a galibát.
Már azt hittem nem jó !
Aztán mégis. Elég hasznos kis dolog ...
Mano, villantó beállítását már korábban írta valaki. Lementettem magamnak egy TXT-be, hogy ha megjön a kicsikém akkor kipróbáljam rajta...
Tehát:
"Az állítás: villany lekapcsol (gyújtás levesz magyarul, slusszkulcs OFF állásban), a műszerfalon nyomd meg és tartsd benyomva a váltóvillantó gombját a LED mellett. Miközben nyomva tartod, add rá a gyújtást és tartsd nyomva a gombot addig, amíg a ford.szám mérő be nem áll arra a fordulatra, ahol a legutóbb volt a villantás beállítása. Ekkor elengedheted a gombot. Ha újra megnyomod, minden egyes nyomásra 500 fordulatot ugrik feljebb, míg el nem éri a 15.500-at. Ha tovább nyomod, visszaugrik 7.000-re és indul újra 500-anként feljebb. Ha beállítottad oda, ahol akarod hogy villantson, tartsd lenyomva a gombot, amíg le nem megy 0-ra a ford. mérő és a műszerfalon meg nem jelenik egy kicsike villám jel karikában. Az azt jelenti, hogy be van kapcsolva a villantó."
K6 600 tulajok, nézte már valaki a végét? Csak azért mert az enyém állandóan változik, kiváncsi vagyok a többi adatra. 10km/h lehet benzintől, vagy ellenszél? Volt már nekem 272 (itt ment volna még), volt 262 (itt totál vége), tegnap 265. Normális ekkora különbség?
Igen, egy rednszer természetesen jobban növeli a teljesítményt, de egy hatszázason az sem dob akkorát mint egy ezresen. Ha nem akarod sport célokra használni és nem akarod annyira kiélezni a teljesítményt akkor tényleg elég egy jó dob, de az tényleg jó legyen! Szerintem a Leo és Micron Megfelenek erre a célra.
Ezek szerint inkább a komplett rendszer az, ami nagyobb befojással bír. Viszont nekem csak a dob kellene, hogy kicsit bivajabb legyen a hangja. Én nem akarok versenyezni senkivel.
A Leo-Vince és Micron dobokról mit tudtok ?
Ezek is vannak olyan jók, mint a Yoshimura, Akra és társai ?
Köszönöm a segítséget !
Ahogy Ricco is írta az már mindegy hogy Yoshi, Akra, vagy Arrow... ezek mind profi dobok, nagyjából egy áron egyforma szinvonalon. Ha ezek közül választasz akkor csak az egyéni izlésedre van bízva hogy pl. szerinted melyik néz ki a legjobban a Te motorodon.
Franky,
Nekem van Yoshi és Akra kipuff is a gixxeremhez. Szinte semmi különbség a kettő között. A Yoshival kicsit jobban visszadurrog. Ennyi. Ha már ezen az árszinten veszel tökmindegy melyiket választod, nem fogod megbánni.
Ha csak dobot raksz fel, sztem bármelyik megfelel, nem fog jobban menni egy Akrával, mint LeoVincével vagy pl. nem lessz jobb egy Arrowal mint egy Yoshival.
Át kell még gondolnom ezt a kérdést! A Yoshimura lenne a legjobb szerintem, de az ára horribilis.
Ha már idegesíteni fog, akkor úgy is ezt fogom megvenni, de még körüljárom a dolgot.
Amúgy mi lenne a javaslat ? Melyik márka ?
Direkt nem írtam márkaneveket nehogy megbántsak valakit akinek esetleg olyan van vagy épp olyat árul, stb... na mindegy.
Bár még nem volt szerencsém hozzá, de jókat írnak róla. Pl. a k5-ös ezresek tesztjén a Bódis lett asszem a legjobb dob azzal a dupla kiömlős végű dobbal. Kár hogy azt utcára nem akarják adni hanem csak a full gas-os versenymotorokra...
Igazából tényleg nincs tapasztalatom vele, a hírek alapján jó, de ki tudja mi igaz ebből. Ha már fizetek egy motoros újságnak egy rakás pénzt hogy írjanak a kipufogóimról akkor biztos nem írnak majd róla rosszat.....
Aztán lehet hogy egy feltörekvő új és jó márka lesz amit mondjuk 1-2 év múlva dupla ennyi áron kapsz csak majd meg.
Ha már ennyire elkötelzted magad hogy a legfontosabb szempontod a vásárlásnál az olcsóság lesz, akkor talán tényleg egy jó megoldásnak tűnik, mindemellet kicsit azért lutri. De ez csak magánvélemény.
Gondoltam, hogy már énis hozzászólok. Nekem egy gsxr600k5 van kb. 7500km-el, tökéletesen elégedett vagyok vele. Óra szerint 285-öt szoktam kihozni belőle. Kék-fehér egy yoshimura tri oval dobbal. Múltkor bemérettem, főtengelyen 114le, keréken meg 104le. Kérdeztem a srácokat, a k6-os 600ast mérték, az 117le volt főtengelyen tehát 3le-t tudtak hozni a k5-ökhöz képest. Ebből mindenki vonja le a saját tanulságát. 3le-nél 1000szer többet számit, milyen zsoké ül a gépen. Apropó gyertek el 5.-én a pannonia ringre, 24.-én voltam először pályázni, naggyon durva. Ott lehet igazán motorozni a vasakkal, énmeg azthittem, hogy milyen király az utcai motorozás, de a pályázáshoz képest semmi. Ya, és a superbike-ben hirdetnek 600-as gixerekre yoshit 65e körül.
üdv