Szóval, csőkulcs, imbusz, meg villáskészlet elég? Mondjuk szomszéd autószerelő, szóval el vagyok látva. Még 1800 km az olajcseréig, azt megvárom, és akkor kicserélem, vagy majd ősszel. 20 ezer a lamella.
Lamellaszett-csere nálam is játszik, engem az érdekelne, hogy elég a lamellákat megvenni, vagy kell még vmi más biszbasz is? Amúgy úgy tudom, hogy a parafa alapú lamellák a legjobbak.
SRAD-os kollégák!
Ha valaki le tudná mérni, hogy mennyi a töltőfeszültsége tól-ig a srad-nak (alapjáraton illetve emelt fordulaton) egy multiméterrel azt nagyon megköszönném!
az előbb egy picit mérges voltam elborult az agyam nem bántani akartlak meg senki mást se itt a fórumon, én arra használom a motoromat, h minnél gyorsabban tudjak menni a kanyarokban, illetve ha arról van szó akkor megyek akár 2km-ert is egykeréken engem ez tesz boldoggá!
Az oké, de mindennek van határa. Én amúgy azért vettem a gépet hogy a plázák előtt menőzhessek vele. Lehet divatmotoros vagyok mert nem küldöm szét? Mindegy lesz@rom.
ez,h pályán többet kap egy motor erről én vitatkoznék.ott max a célegyenest mész végig nyélen,többi helyen kapcsolgatnod kell.
corsaro-s srácok mondták,h nem egy olyan utcai motorral találkoztak aminek "rosszabb" volt a blokkja mint egy versenymotornak
(közel azonos km futás esetén)
na de nem kötözködni akartam!
barátom pályán mégtöbbet kap egy motor, akkor miről is beszélünk nem túrázásra vettem ezt a motort se! ezek a motorok azért vannak, h száguldozzunk velük nem pedig gurulni erre arra szépen csendben!
_hivoszint_id=3&h_cat_id=74
Ilyet teszek bele, asszem bírni fogja egy darabig.