Na hát én általában csak olvasó vagyok itt, de akkor most hozzászólok . A lamellák úgy vannak a gépbe, hogy egy fém, egy parafa, egy fém, egy parafa, és így tovább.... és ha jól tudom akkor általában csak a parafát kell cserélni... persze megkophat a fém is na remélem nem mondtam hülyeséget
hosszú útat jártam be én is mire megtanultam! adatlapomon vannak videok azok április közepén készültek akkor még csak tanulgattam most már elég jól megy majd ha készen lesz a kuplungom akkor csinálok videot
hallod te nem vágod véletlen, h az enyémben a kuplung lamellákat úgyanúgy kell cserélni mint pl egy régebbi modellben ezt azért kérdezem mert az enyémben gyárilag van már csúszokuplung és, h van e miatta vmi különbség?
vmikor hátsó fékkel ha már holtpont közelében vagyok akkor néha hozzáérek a fékhez ha úgy érzem, de amúgy folyamatosan gyorsúlva, de han agyon elkapja az ember akkor folyamatos gázadásal is megy, egyenletes gázon
öööööö könyü megoldani hid ell én ugy oldotam meg vagy is ha csak világitás nélkül inditasz öröké nekem ugy jo nagyon de nagyon sokáig lehet öröké:) probáld ki na meg ha megyek pl már az utcánkban akkor már elöre leveszem a lámpát igy töbet tud tölteni mijota oda figyelek ere a dolgokra nem csinálta ezt sosem ez kb másfél honap.....
Én arra jutottam hogy 12-14 Ah aksi és egy olyan feszszab ami 13,5-14,8 V feszültséggel tölt az megoldaná a problémát , de idén biztos nem, majd télen talán megcsinálom a változtatásokat. Viszont az idegrendszeremet néha rendesen túlterhelte ÁÁÁÁÁ ERRRRORR....
Nos, 80 fok fölött csinálja. Ha egymás után többször indítózom akkor először csak nehezen nyöszörögve indít , a végén pedig csak makog az önindító . Egyébként új aksi van benne. Ha a meleg indításnál csődöt mond az aksi, várni kell 10-15 percet és pöcc-röff. Szerintem alul van méretezve az aksi. A gyári 9 Ah-s kicsi, legalább 12 Ah aksi szerintem bírná . Amúgy nekem pöc-röffre indul mindig csak melegen ne kelljen egymás után 3-szor indítani.
Néha viszont kis gáz nélkül nem indul csak másodjára, de még nem vettem észre benne rendszert, h mikor hogy hajlandó csinálni. Mostanában nem adok gázt, és csak 1-2x fordult elő, h újra kellett indítózni, amúgy pöcc-röf, hidegen-melegen, világítással, és anélkül is.
neked mit csinál pontosannnnnnnnnnnnnnn?
amogy valakinek csinálja még ezeket ?