az elődhöz képest mondtam hogy jól húz lentről is, érezhetően nyomatékosabb. Forgatni meg jó hogy kell, azért van, csak 600-asn azért! de azt még csak sejtem hogy megy felül 600km után.
OK. Akkor megnyugtattál hogy jó motort választottam! Először amugy Honda CBR 600RR-t akartam, de ez szebb. Meg akkor ahogy mondod a hangja is szebb akkor király!
A nagyok (130 ezer), mármint a hagyományos méretű yoshik mostanában érkeznek meg a kereskedőkhöz, itt már 2 hónapja lehet rendelni.
A kicsi (gp1) az 230-240 ezer lesz, de azt csak a suzukin keresztül lehet majd rendelni, ki tudja mikor.
A nagyot nem ajánlott sztem rárakni, tényleg elrontja az összhatást. Nagyon szép ez a kicsi, meg mondom, jó a hangja is.
jahh, 800km-ig 7000-es ford, utána 1000-ig 11000-es. aztán végre kenhetem neki. ez a 130-as tempó megőrjít, előzni pl. iszonyat gáz, akkor néha el is kúszik 8000-ig..
nagyon jó, előtte k3 volt, ez lentről sokkal jobban megy!
A hangja gyárilag is nagyon jó, én is lemondtam a yoshit, felesleges (mondjuk a kicsit megvenném, ha nem 230 lenne csak a dob)
Iszonyat könnyű terelgetni, 600 kilométer van benne eddig. max 7000-ig forgatom. a féktől mondjuk én annyira nem vagyok elájulva, azon nem sok fejlődést érzek. Jahh, és a motorhang, az valami iszonyat! abba beleesel tuti! Szóval nekem álmaim motorja, semmire sem cserélném el!
Én Kecsón dolgozom mint újságíró, és Csongrádra szoktam átjárni, szülői ház, plusz haverok! Egy fekete k6-osom van amúgy, a Kápolna utcán szokott parkolni kecsón, mondjuk mátol letakarom, mert tegnap túl nagy sikere volt már!
Yoshi, megkérdeztem egy Suzuki szerelő ismerősöm és azt mondta, nem is mondják el ezt a tréningen. Ott a gyári műszer, azzal kell belőniük egy vonalra mindet és csummmm.
Sorry, ennél többet nem tud ő sem.
Lehet, hogy Neked is ezért adtak kitérő választ?
Sebességre meg 130-at.