Szerintem a kipufogó exupja szarozik, nekem akkor volt időnként hibajel...miután lekerült róla a gyári rendszer már nem csinálja.
A másodlagos pillangó a K5 -nél volt problémás....
Jól vagy? Motor megy? Kerepestarcsán minden fasza? Fogytál már egy kicsit és, fiatalodtál már 15 évet? Kolbászzsírszínű tuningwartburg ketyeg rendesen? Nálad gyakori a hibaüzenet?
Magyarok összefogásának köszönhetően már csak 319 Ft a benzin...szoktál még motorozni? Hiányzol ám! Szia!
Sziasztok! Hétvégén megcsináltam a drágaságon az olaj cserét, kapott gyári szűrőket meg Motul 300V-t. Belement 2.7 liter olaj, vízszintben pont felső szinten volt (felraktam 4 csapos emelőre, levízszintezve), viszont mikor hazaértem vele az udvaron nézve mintha kicsit sok olaj lenne benne, bár nagyon határeset, épp tele van az ablak, pont annyira h néha megjelenik a szint, néha nem. Ez probléma lehet később és engedjek kicsit le belőle, vagy ez még bele fér a tűrésmezőbe?
Más. Már régen is egyszer indítás után jött egy FI hibaüzenet, de akkor csak alapjáraton állt a motor, következő indításra megszűnt a hiba (a kipuf szelepre tippelünk, mert egy árnyalatnyival nehezebben akart indulni). Most ugyan ez jelentkezett, annyi különbséggel, hogy utána mentem is és pár km után elkezdett világítani a piros lámpa a hőfokjelző mellett, a váltás villanó felett. Leállítás-újraindítás után megszűnt a jelenség. Ezen kívül amúgy rendben volt a motor, semmi furcsát nem tapasztaltam. Ötlet?
Sziasztok Segítségeteket Kérném! Mi a hivatalos megnevezése a fotón piros nyíllal megjelölt alkatrésznek ( fedél,dekni,lófasz....) ? Szeretnék beszerezni egy ilyen darabot. Vagy egy tippet ,hogy hol tudnék hozzá jutni.Köszönöm szépen.
Lenne gy kérdésem, hátha valaki tud segíteni, 2004 es Suzuki GSXR 600-ba szeretnék fagyállót cserélni és az lenne a kérdésem, hogy milyet kellene vennem bele konkrétan, nem csak a színre gondolok...
Lehet hogy sokan meg fognak kövezni, de én ezt az olajat használom! Igazából már az 5100 elméletileg túlszárnyalja a motor igényeit, de viszont ha ezt rakod bele sokat nem ártasz neki szerintem!
Őőőőőőőőőőőőőn nyert egy gemini krokett kvíz jegyet..........milyen érzés?
Jó.
A másodlagos pillangó a K5 -nél volt problémás....
Jól vagy? Motor megy? Kerepestarcsán minden fasza? Fogytál már egy kicsit és, fiatalodtál már 15 évet? Kolbászzsírszínű tuningwartburg ketyeg rendesen? Nálad gyakori a hibaüzenet?
Magyarok összefogásának köszönhetően már csak 319 Ft a benzin...szoktál még motorozni? Hiányzol ám! Szia!
Ekkor szokott az FI jelezni.
Meg sok más miatt is.
Dealer módba rakva kijelzi.
Ugyaneze 750-es de csak nincs ezek közt akkora különbség...............nekem mind egyformának tünik.
Más. Már régen is egyszer indítás után jött egy FI hibaüzenet, de akkor csak alapjáraton állt a motor, következő indításra megszűnt a hiba (a kipuf szelepre tippelünk, mert egy árnyalatnyival nehezebben akart indulni). Most ugyan ez jelentkezett, annyi különbséggel, hogy utána mentem is és pár km után elkezdett világítani a piros lámpa a hőfokjelző mellett, a váltás villanó felett. Leállítás-újraindítás után megszűnt a jelenség. Ezen kívül amúgy rendben volt a motor, semmi furcsát nem tapasztaltam. Ötlet?
http://www.medikemia.hu/index....
Én ezt szoktam.
Ez koncentrátum, rajta van a hátulján mennyi ioncserélt vízzel kell keverni a milyen hőfokra szeretnéd...
Lenne gy kérdésem, hátha valaki tud segíteni, 2004 es Suzuki GSXR 600-ba szeretnék fagyállót cserélni és az lenne a kérdésem, hogy milyet kellene vennem bele konkrétan, nem csak a színre gondolok...
Köszöntem előre is...
Van eladó első fém-fékcsővem full radiális fékes gixerre. Sokáig használtam, jól teszi a dolgát.
Ár: 9000Ft.
Én inkább arra lennék kíváncsi mi a különbség a fekete meg a piros kupakos között?!
Valakinek véleménye a Motul 300V Factory Line 10W40-es olajról? K4-be lenne.