Sziasztok Május 16.-án 10 óra körül össze futunk páran a Kecskeméti nagy tekó parkolójában és utána lehet hogy elgurulunk a kiskunlacházi gyorsulásra körbe nézni ha van kedved csatlakozni szívesen fogadunk
A jó mz... ejnye Pedig biztos ismered a nagy öreg szocisok és egyéb HOZZÁÉRTŐK bölcsességét Ha nem akkor: "Eeez...rossz villanymotor!Bezzeg az Mz!Az a jó motor!" 15 blokk generálal elmegy annyit mint ez bontatlanul
nem is igaz , 2-be egyszer sem forgott le Kaucsukkkon , még -2 +4-el sem...
ott csak 12 l-t evett... E-ring 13 l H-ring 15 l...
mondom laza túra tempó 8 l...
ja, a 250-es ETZ annó 10 l-t evett nekem... mondjuk nem is bírt csak egy szezont a motorja...
Elöl 15 volt a gyári 16 helyett.Most került rá gyári igy még csak 600kmt mentem vele.Általába mindig 5000ért tankolok.Tavaly nyáron amikor 430-440 volt a benzin akkor mindig ugy számoltam h egy tankolás 200km.Igy átlagosan 5.5-6 literre jött ki a 100km.
Nekem ez kb úgy jön össze, hogy város 1-2-3 gyorsulgatva, plusz városon kívül ahol nincs semmi forgalom, nyíl egyenes jó út, nincs bekötőút és belátni a pusztát is ott amit bír, óra szerint kb 280 körül (GPS szerint inkább 230) , plusz normál tempóban 140-150 óra szerint. De ha jobb idő lesz és nem a városban fogok bohóckodni, meg nem a gyorsulást próbálgatni tuti lejjebb fog menni. Pályán kíváncsi leszek ha eljutok majd odáig. De tényleg amúgy egy bizonyos határig hidegen hagy mennyit eszik, úgyse megyek vele több ezret egy hónapban.
Sikerült végre megvárni a sárga lámpát, 2 alkalommal is, stabilan 170-180km között villan óra szerint (ami ugye a valóságban inkább 150-160 az áttétel miatt). Ez kb 8L/100km. Nem egy Prius
Hát megszületett,lelazult,2 féle 300Nm -es légkulcsal is próbáltam semmi,pedig percekig kopogtattam vele
aztán ma vetttem magamhoz szerszámot amivel le tudom venni a burkolatot a lánckerékről,meg fogtam a 32-es KingTony krovafejet és elgurultam egy gumishoz,na ő hozta a 980Nm-es KingTony légkulcsot(volt 200liternyi 10 baros levegő )
aztán azzal kopogtatta vagy 3 másodpercig és voalá
Én is most cseréltem láncot nekem se adta magát könnyen. Először sebességbe tettem ráültem nyomtam a féket és húztam felfele a krovaszárat kb 70 centis csővel.Már nyekergett a hátsófék a csavar persze nem lazult Tudtam h itt csak valami spec szerszám segít Körberátettem a régiláncot a kislánckerékre és alul összefogattam egy 6 os kapupánt csavarral majd a lánc többi részét belefűztem egy kb 110es 20x40es zártszelvénybe ameddig tudtam és a végén átdugtam egy csavart hogy ahogy tekerem ne tudja behúzni.Ahogy fogatod a lánckereket a zártszelvény nekifeszül a padlónak és tuti hogy nem engedi forogni a lánckereket A lábtartóra rátettem az egyik lábam h ne boruljon fel a motor összeszedtem minden erőm és már kattant is a csavar
Igen lehet ekkora árrés, de a motul még így is jobb, hogy csak rész szintetikus...
Ha nem pályázol tökéletes az 5100, ha ritkán kilátogatsz egy-egy pályanapra, még akkor is jó...
Érdeklődnék, hogy az itt fórumon lévő GSX-R 600 tulajok milyen motorolajat használtok?
Én már 6 éve vagyok tulaja szeretett motoromnak, de gondoltam felteszem ezt a kérdést nektek.
Én Castrol Power 1 Racing 4T, 10W50-et használok.
Ennek most kb. 4500 Ft litere.
Haverom Kawa 636-jába meg a Motul 5100, 10W50 megy majd bele, ami 4 lityi 11.000 Ft.
Lehet ekkora árrés és minőség a két olaj között?
Legkulccsal pl. Maskepp ha annyira fel van huzva akkor nem fog lejonni konnyen az biztos. Van olyan motor ahol pl 2 6-os menetu kicsi csavar tartja a lanckereket. Hipp hopp csere megvan. Nemreg egy R1 kislanckerek volt igy felhuzva. Probalj elgurulni egy gumis szervizhez vagy valahova ahol van legkulcs, vidd a chrovaszemet
Heló
GSX-R600 SRAD
hogy a kurva anyjába lazul le a kislánckerék anyája
Hátsó kerékhez betettem egy csövet,szépen bebugyoláltam ügyelve a festésre,és volt némi erőkar a 32es krova végén kb. 2méter,de semmi
A kurva anyjának kell oda akkora baszott csavar,főleg ha valami barom ráütötte légkulcsal
Nem értem az észjárást a nagy súlycsökkentés közepette nem is találhattak volna nagyobb anyát
nem kötekedni akarok,de a 900RR-en van egy 10-es csavar amit 14es kulcs fog és kész na mindegy ,felbaszta az agyam
A szövegértés megy............minuszban motorozás nem............kinőttem.
Az első túrám asszem kezdésnek egy glocneres volt ez megfertőzött picit.
De a kezdő tötymörgéseim is igen hosszú bénázásba fulladtak.
Ezekután az itthoni ide-oda nem mozgat túlságosan.Talán szocializálódás miatt elkavirnyálok néha a macsekbe,mátrába,visegrádon már toltam benzinhiány miatt.
Mondom túráztál nem észnélkül rohantál?
ott csak 12 l-t evett... E-ring 13 l H-ring 15 l...
mondom laza túra tempó 8 l...
ja, a 250-es ETZ annó 10 l-t evett nekem... mondjuk nem is bírt csak egy szezont a motorja...
a 8 litert simán be lehet vele nyeletni laza túratempóban...
Most majd 7100 Motult fog szintén 10w40-ből
Repsollal se volt semmi baj...bár hidegen picit zörög de ez suzi "betegség" melegszik és rögtön elhallgat.
Idén tervben van pár pályanap is
én beállítottam a nyomatékkulcsot 120Nm és lekattintottam,ennyit ír a manual
Kingkong?
aztán ma vetttem magamhoz szerszámot amivel le tudom venni a burkolatot a lánckerékről,meg fogtam a 32-es KingTony krovafejet és elgurultam egy gumishoz,na ő hozta a 980Nm-es KingTony légkulcsot(volt 200liternyi 10 baros levegő )
aztán azzal kopogtatta vagy 3 másodpercig és voalá
Mint egy jóltápolt akkus csavarhúzó.
Ha nem pályázol tökéletes az 5100, ha ritkán kilátogatsz egy-egy pályanapra, még akkor is jó...
Én spec Motul 7100-at használok.
Érdeklődnék, hogy az itt fórumon lévő GSX-R 600 tulajok milyen motorolajat használtok?
Én már 6 éve vagyok tulaja szeretett motoromnak, de gondoltam felteszem ezt a kérdést nektek.
Én Castrol Power 1 Racing 4T, 10W50-et használok.
Ennek most kb. 4500 Ft litere.
Haverom Kawa 636-jába meg a Motul 5100, 10W50 megy majd bele, ami 4 lityi 11.000 Ft.
Lehet ekkora árrés és minőség a két olaj között?
Üdv: Kornél
GSX-R600 SRAD
hogy a kurva anyjába lazul le a kislánckerék anyája
Hátsó kerékhez betettem egy csövet,szépen bebugyoláltam ügyelve a festésre,és volt némi erőkar a 32es krova végén kb. 2méter,de semmi
A kurva anyjának kell oda akkora baszott csavar,főleg ha valami barom ráütötte légkulcsal
Nem értem az észjárást a nagy súlycsökkentés közepette nem is találhattak volna nagyobb anyát
nem kötekedni akarok,de a 900RR-en van egy 10-es csavar amit 14es kulcs fog és kész na mindegy ,felbaszta az agyam
Az első túrám asszem kezdésnek egy glocneres volt ez megfertőzött picit.
De a kezdő tötymörgéseim is igen hosszú bénázásba fulladtak.
Ezekután az itthoni ide-oda nem mozgat túlságosan.Talán szocializálódás miatt elkavirnyálok néha a macsekbe,mátrába,visegrádon már toltam benzinhiány miatt.