Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit csináltál?
Mi történt?
Sziasztok.

Sajnálatos módon tegnapi napon (a munka ünnepén) szétzúztam a vasat , így ha valakit érdekelnek GSX-R 600-750 k6-k7 alkatrészek keressen bizalommal : 06 30 431 4595

Nemeth Tomi: Nekem van egy elado gear2dashem 11k-ba, ami 500km-t volt használva, ha érdekel hívj.
holnap jön vki Taszárra?
Ha jol emlexem ugy 270$ az alap PC-V es hozza meg ugy 220$ az auto tune modul (szenzorral). Szal kb 110e amcsiban. Es ezek netes arak, szoval ez kb a legolcsobb...
Szia,
keresd Robit
06209245724
Mai gixeres
PC V.-nek nemtoom az árát, PC III.at 58-ba lehet venni
Hello Tutis! És menyibe fáj egy ien finomság...
Ja csak PCV nem jo a regebbi motorokba :)
zsír, köszi szépen örök hála, kapsz majd egy túró rudit is ezért
Sajnos nem tudok motorral menni le, fasz kivan...
Most vitte el az ismerősöd a lámpát. Amugy megnéztem H3-as
Vagy pedig PC V.
AFR tuner es tobbet nem kell allitani semmit :)
Akkor nekem valószínűleg megfelelne!
Mondom...csak az a rángatás idegesít 4-5ezer körül városba....
Városon kívül meg úgyse megyek olyan alacsony fordulaton!
Multkor is elmentünk a soproni vadakkal "túrázni"-"kirándulni"
Elkezdik 150-es tempó.......
Első falu 50,kívül 150,második falu 90,kívül 150 felett!
Nem győztem csavarni a gázt utánuk!
De azért megyeget már!Ahhoz képest,hogy egy éve se motorozok,de lekopogom...
Nem is lesz bajom...fogják a kezem és a mocimat fentről!
Sajna van aki vigyázzon rám
Nah lépek boltba!
Jah amúgy nagy egy suttyó vagy.....itt irogatsz,de msnre nem bírsz fellépni!?
Jól van ám!
PCIII. 58ezer + fékpadi beállítás (kb40e)
TFI commander 75ezer fékpadi beállítással
Sose a lóerőnövekedést nézd egy gyújtástérkép állításnál. A teljesítményleadás a lényeg. Ugyanakora erőt nem mindegy hogy lineárisan kapsz vagy imitt-amott kiugróan. Ráadásul alsó fordulatnál általában túl sok a benzin. Ezért is van az hogy amikor leveszed a gyári dobot csak durrog az el nem égett benya.
A beállítás hasznos dolog, főleg ha dob+légszűrő csere volt (előbb nem érdemes)
A környezetvédelmi tiltás kiiktatása szerintem hasznos dolog, én próbáltam pont az 5000-es fordulatnál jelentkező lyuk miatt, nekem bevált
Kinek hogy! Mondom kisimultabb lett,de nem az a nagy hatás amire számítottam!
Jajj,dehogy szólsz bele!
Örülök,hogy leírtad!Nekem nem a nagyobb teljesítmény kell,csak idegesít a rángatás!
De ha nem éri meg akkor nem veszek bele!
A commandert azért írtam,hogyha a tiltást kiszedné akkor inkább az....de ha a padbeállítás is ilyen drága akkor hagyom
Engem kurvára nem érdekel mennyivel menne jobban,én még tanulok....csak ha az ilyen apróbb hibákat ki lehetne küszöbölni akkor megtenném,de ha nem éri meg akkor nem teszem!
A sorrendet is tudom...sportszűrő,kipuff,commander,aztán rendszer
Ezért fórumozok,mert tudtok segíteni és nagyon szívesen veszem a hozzászólásokat!
Az meg oké,hogy beállítod a benzin levegő arányt,igen,de sokan csak azt látják benne hogy ettől jobban megy majd a gép! Meg biztosan nem fogok még arra is áldozni egy 100-ast durván!Így is rengeteget költöttem már a gépre,szóval felejtős!
Igen,nekem is a gear2dash speed box van benne! Én nem raknám bele egyedül,igaz nem olyan nehéz,de jobb ha össze vannak hangolva a dolgok!Nekem összekötötték a számítógéppel,és szépen belőttek mindent! Ez a torpanás meg nem gyári dolog Tomi! És inkább felül csinálja 12-14-ig kb!De nem mindig!Néha! Ha commandert akarsz bele,az meg nem lesz olcsó mulatság! Ha jól emlékszem,itt még jómúltkor egyik kolléga 64-ért kínálta,ami viszont egy elég barátságos ár,mert szerintem mindenhol olyan 80körül mozognak!De ez csak a commander!Egy fékpados beállítás ahogy Tutis kolléga mondja megint nem egy olcsó dolog!Szerintem még egyenlőre ne tégy bele commandert,úgysem használnád ki!Még ezt sem így alapban!Előbb tanulgass aztán a commander! Meg ennek akkor van értelme ha már lecserélted a kipuffot,meg a sportlégszűrőt,meg ilyesmi! Szóval ne ez legyen az első amit vásárolsz!Szerintem! De te tudod! Nem akarok én itt beleokoskodni!Amúgy meg ha engem kérdezel,ne dobj ki feleslegesen 20rugót a speed boxra,mert annyira nem beszarás!Lehet ugyan érezni alsó tartományban hogy kisimult,de nem nagy szám!Amikor előre tettem egy foggal kisebb fogaskereket,azt jobban éreztem mint a speed boxot!Lehet a nagyobb gépeknél jobban érezhető a hatása,ezt mondták is,de 600-nál nem beszarás!Szerintem nem éri meg a pénzét!Annyival nem jobb a gép! De mindenki döntse el maga!
Azt tudom,hogy a tökéletes aktuális keveréket állítja elő a Commander és hogy 40ezer Huf körül van....és ezen felül van még a 40ezer Huf-os fékpadbeállítás?
A power commander arra való hogy 250-es fordulatonként be tudd hangolni a benzin-levegő arányt a tökéletes égéshez..
Ne feledd hogy a power commandert padon be kell állítani ami kb 40ezer ft.
a gear2dash-nak nincs fokozat kijelzője, az egy pici speed box amit az ülés alá teszel be, csak ez suzukihoz van aminél megmarad a gyári fokozatkijelző.
Igen, a gyújtástérképes dolgot Banderas-nak írtam
Uhh még egy kérdés,ha már a powercomit megemlítetted.....az magába foglalja a környezetvédelmi tiltás kiiktatását is?
Mert ha azzal megszűnik a probléma akkor nem veszek 20ezerért gear-es cuccot,hanem várok még egy hónapot és akkor commandert veszek bele...az mégis csak többet tud
Hallod...most a gyújtástérképes dolgot Banderasnak szántad igaz?

A gear2dash-es cuccnak is olyan böszme nagy különálló fok.kijelzője van?Mert én olyat nem akarok ráragasztani(healtech) a műszerfalamra!
Nyugtass meg,hogy a gear-es elektronika a gyári kijelzőn ugyanúgy mutatja.......mert akkor már rendelem is!
Beszerelés?Én is rá tudom kötni vagy vigyem szervízbe?
Várom a válaszod,mert akkor már rendelem is!