kettő közül
Mindegyik tudja a váltó fokozat emulációt..
Mindenkép a gyújtástérképben kell keresni a hiba okát, nem optimális azon a fordulaton a levegő-benzin arány. Vagy együtt kell élni vele, vagy pedig utánahangolás kell, pl power commanderrel.
Én a tiltást 5ezeres fordulatról visszaengedve és 4-4500-as fordulatról húzva vettem észre!
Mikor visszaengedem és húzom olyan mintha fulladna,majd hirtelen ránt egy nagyot,akármilyen finom a gázadás!Ez az a hülye tiltás!
Tutis a 3 közül melyik az ami normálisan mutatja a fokozatokat?
Bandi....az a 8ezres fordulat nem lehet hogy 10ezer?
Mert ott nyit ki a 2. pillangószelep.....bár én nem érzek felső fordulatnál torpanást!
Sziasztok!
Suzuki GSX-R 600 K6-ra kellene nekem metál kék színű üléspúp!
Sajnos az előző gazdája nem küldte el nekem!
Honnan tudnék utólag beszerezni ilyen üléspúpot?
Esetleg nincs valamelyikőtöknek eladó?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tudom miről beszélsz!Ez a probléma nálam is fellelhető,de nem tudni miért!Megtorpan,de nem mindig 8000-nél,a lényeg az hogy a felső tartományban,aztán újra húz!De nem mindig jelentkezik a probléma! Nagyon zavaró,és elég nagyot visszatorpan,mintha lenne ott egy kis luk,és újra húz!Kérdeztem embereket,de konkrét választ nem kaptam én se!
Sziasztok!
Olyan problémám van ,hogy a motor 8 ezres fordulat körül kicsit meg torpan de aztán normálisan húz tovább(600 k7) van benne sport légszűrő és sport kipuff.de nem volt állitva.
Szerintetek?
Asszem kerózva nem mér az óra, meg a fix radar sem. A 3lábú asszem mér de csak ha bólint a kezelője , de ebben nem vagyok biztos mert azt még nem próbáltam.
Mindegyik tudja a váltó fokozat emulációt..
Mindenkép a gyújtástérképben kell keresni a hiba okát, nem optimális azon a fordulaton a levegő-benzin arány. Vagy együtt kell élni vele, vagy pedig utánahangolás kell, pl power commanderrel.