ezzel a bolumittal anyi a gond,hogy ha nincs benne csavar akkor el pattan,volt már hozzá szerencsém mikor fel töröltem az ucánkat ha vasat csináltatsz az birja,csak szerintem azon ugyan ugy csuszik tovább a motor,bár akkor sem az idomokon de ne rézből csináltasd mert az hamar el tünik a tsconál a szarfosodat meg ugy is ott hagynák
Igazából nem tudom,milyen bukógombát kéne rátenni. Mennyire lógjon ki,stb. Inkább ez a része zavar. Csavart meg tutira kapok hozzá, az nem téma,vagy esztergáltatok azt is rozsdamentesből.
Gondolom valami olyan anyagból kéne a gomba,ami valamilyen szinten kopik a súrlódástól egy esetleges csúszásnál. Amúgy csak divatozásból kell, buzisítom a gépet majd, egyszer, alkalomadtán, csak nyugisabb úgy Bár mostanában nem volt ilyen gondom Minden macsónak van, nekem még nincs Neked meg csak azért kellett rá a csicsa, hogy felismerd
Nállam biztos jobban megy Neked a motor szerelés engem sajnos a kényszer (és az anyagi dolgok)vitt rá a motor (szét)berhelésre... lehet a végén jól rá fizetek
Az tényleg jó fajta sámli ...hát én szenvedtem vele,és még nem tudom hol a vége.. .ráadásul több videóról ollóztam össze a neten,hogy mi hova megy mert kicsit szétszaladtak a dolgok ahogy lerántottam a deklit ...alátétek és egy kis csapágy adta fel a leckét...még van bennem némi kétely ebben a dologban is... na reggel folytatom a barkácsolást
na el magyarázom milyen az enyimen 3,4-es csőbőlvan a bukócső,ami merőlegesen megy a vázhoz annak a vége le van zárva és ki van furva 10-es furóvan,vagy rá hegesztel alátétet 10-es lukkal abba belem megy a csavar ami eredetileg a blokkot és a vátat fogja össze,egy imbusz csavar hogy bele tudjam dugni a csőbe,imbuszkulcs hosszu száral tudom ki és be csavarozni,igy van fel fogatva a bukócső és a váz és a blokk abba a csőbe van esztergálva a bukógomba,külső méret tetszőleges,de gondolom nem egy teniszütő nagyságu bumszlit akarsz rá csináltatni annak a külső kerülete rovátkolva van,igy meg tudom fogni egy nagy csőfogóval hogy ki tudjam huzni ha ki akarom venni a csavart esetleges bukócső le vételekor ha gondolod holnap le fotózom és le mérem neked,de szerintem ha neked nincs bukócső mint nekem,akkor simán át furod az odaszánt bukógombát,besülyeszted és fel csavarozod,vagy teszel hosszabb imbusz csavart
Én is borítottam már kb 3x a sámlira a vasat. Jóféle sámli lehet,mert bírja,tuti nem fenyő Mondjuk nekem nem volt ilyen bajom,mint neked. Lehúztam a gen. deklit,kicseréltem amit kellett,utána vissza minden és indult,ahogy kell
Na,megnéztem...mert idegesít a dolog... a biztosíték táblában minden ok...a főbiztihez most nem volt már lelkierőm lebontani a hátsó részt,de gondolom ha az kiment volna akkor nem tudnák gyújtást sem,és világítást se rá adni...gondolom én... reggel rátérek az aksira...hátha csak lemerült...
figyi az van hogy ami nekem rajta van,minőségi bukócső,abba van simán bele ütve mert kupos kicsit a bukógomba szára tehát hiába adok méretet ez saját méretü,ha vágod ha csak nem akarsz pont olyat mint ami a minőségi motoromon van
Keressed mán nekem azt a műszaki csodát! Ne az eredetit,arra nem zörög az apróm
Valami pöpec rajzot. Végre találtam egy szakit, aki be is tudja kapcsolni az esztergát
Igazad lehet,mert ma ránéztem (indítóztam)és olyan,mint ha az önindítómnak már nem jutna elég áram ...lehetséges hogy az elhúzódó szerelgetés miatt lemerült volna az aksim?Ugyanis semmit nem kötöttem le,és a tekercselés áram alatt lehetett?Lógott egy darabig a kábelen,mert egyszerre több dologba is belekeztem...Lehet tök hülyeség amin meditálok,de próbálok a legkisebb,problémára gondolni ...Esetleg erről volna valami infód?Vagy valakinek?Lehetséges ez?Sok köszönet hogy eddig is válaszra méltattál!
A mindenre jó sámli, esztétikus