Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs de ezen most kurvajót röhögtem.
Nekem ezer alatt nincs motor?
Nézzé már rá mekkora van.
Inkább a 8000 alatt döglött a gép felette meg beveri a 7-et miatt mondtam a 750-et.
Az pont nem ilyen.
Mivel ezek voltak a kritériumok nem az hogy nyélgázon visítva menjünk.
Mivel túrázni szeretne.
Nézd meg a gyulát.Ő is 750-el túrázik mert jobb utcára.
Persze ha a pályakihajtón 240-el tépás a lényeg ott nyerőbb.Bár ott se.
És 750 alatt nincs élet.
Pláne hogy 180-as gumi felfér az sv 650-re meg nem
A SRAD-omat azért hoztam bele mert az lényegesen erősebb volt a mostani K3 600-amnál.
Tapasztalat. Információ.
Utcára véleményem szerint a 750 és az 1000 is feleslegesen erős ha GSXR-ről beszélünk (még utassal is).
Attól mert neked 1000 alatt nem létezik motor azért mást ne erőszakolj már rá arra a guruló szörnyetegre egy SV650 után.

Az SV650-et a 80 lóerős 500 köbcentis osztrák belpiacos Kawasaki ZZR-emmel is megettem pedig az tényleg gyenge motor volt, szóval megértem a srácot hogy kevés neki az SV650. Azután egy K3 600 is kurvajó lesz, nem kell neki nagyobb szerintem, de majd ő eldönti.
Keverjük már bele a sradot is.8e-nél indul?
Tényleg a 750 jobb lenne.
Pláne hogy a srác 3e km alatt megette a 80 lóerőset.Szerinted mennyi idő alatt kezd el vágyni egy 750-re?
Vagy 1000-re?
Legyen 6e Km.

Akkor már kezdje 750-el a sort.
És ne sraddal.
Igen azt is jelenti :)
2000-ig volt az SRAD, utána K1-2-3 volt a 600-asoknál a szívlámpás, 2004-ben vagyis K4-el volt a modellváltás az új modellre.

Nekem egyébként a K3 is kézi szívatós de ez nemhiszem hogy mérlegelési szempont súlyba esne
Látom megküzdöttél a hozzászólásoddal, egyből előugrott a 600-as az szar, vegyé' ezrest téma... :)
Remélem tudok segíteni.

3 évig volt egy 99-es 750-es injektoros SRAD-om (136 paci), és bármilyen meglepő arról egy 600-as K3-ra váltottam.
Ami személyes tapasztalat: a 600-as sokkal finomabb, kezelhetőbb, felhasználóbarátabb. A SRAD-nak ha már kicsit jobban téptem a fülét egyből rázta a seggét (pedig új metzeler sportec volt rajta nem valami lelakott szar gumi) meg lépten-nyomon emelgette az elejét 1-2-ben (gyári áttétel volt mindenhol rajta), harapós agresszív moci volt. Ez persze 22-23 évesen még jó buli de később az ember megszelídül és nem akar már meghalni :)
Volt egy cimborám akinek szintén ugyanilyen 750-es SRAD-ja volt, ő próbált K3 1000-ret, mondta hogy instant halálfélelem, 4-ben emelgeti az elejét ha rúgod neki, én már ki se akartam próbálni :)

Én speciel azért vettem K3-at mert nagy szerelmem volt mindig is a szívlámpás gixxer, másrészt sok helyen olvasni és én is maximálisan alátámasztom hogy ez az utolsó nagytestű kényelmes gixxer. Próbáltam a K4-et is, az egy pöcsköszörű a K3-hoz képest, nem fértem el rajta normálisan. Ok, 194 centi vagyok és 100 kiló de a motor van értem és nem én akarok őérte kuporogni :)
Illetve nekem még szempont volt az is hogy a K3-nak még normális méretű hátsó ülése van, elég sokat szoktam párommal tekeregni, ő is nagyon jól elvan hátul, kényelmes, nem fárasztó.
Tanktáska ráfér jó nagy, felcsücsülünk, örülünk :)

Erő: aki azt mondja hogy a 600-as kevés annak minden kevés, ilyen egyszerű. Én speciel mivel nem éjjel-nappal csak a hringen megyek hanem sima mezei utcai motoros vagyok egyrészt nagyra értékelem hogy nem akar broadside-olni minden kövér gáznál (mivel 600-as), és pozitívumként fogom fel azt is hogy 7-8-ezres fordulat alatt békésen viselkedik a motor (nagyobb testvéreihez képest). Utcai közlekedéshez, utashoz, hétköznapi felhasználáshoz ez kimondottan baráti karakterisztika.
Ha meg tüzet akarok akkor megforgatom és csuhajja, azért van ott 110 paci, nem kell szarba nézni a 600-as gixxert, ez nem 80 lovas 600-as túramotor, nekem még sosem volt abból gondom hogy gyenge lenne :) 2-3-ban jobban megforgatom utassal is azonnal lép olyat hogy csak na. Ennél több utcára úgyis kihasználhatatlan.

Ami fontos: K1-K3 600-nak van egy szériahibája (a nagyobbakon nemtudom), a fokozatok kapcsolókörmei idővel szeretnek megkopni illetve a léptetővilla is szeret hajolni, ebbe én is belefutottam :(
Nálam a jelenség az hogy ráteszem a tüzet 2-esben és amikor megjön az ereje a motornak olyan 8ezer körül akkor átugranak a kapcsolókörmök és egy nagyot csattan a váltó meg ránt a motor (ugye a 2-es a legtöbbet használt fokozat általában). Ezt vásárlás előtt mindenképpen teszteld le valami autópályabevezetőn, kiváló alkualap.
Az enyém a többi fokozatban nem csinálja. Szerelőm szerint munkadíjjal mindennel együtt 100e forint a javítása a hibának (ugye ki kell venni a váltó miatt a blokkot, plusz léptetővilla meg miegymás csere) de ha nem kínozza az ember akkor nincs vele baj. Én 7-nél elváltom a kettest, gyorsulásnál pedig ha az 1-est 12-13ezernél váltod el akkor már átlépted a problémát.
Köszi

Amúgy a k1 k2 k3 azt jelenti hogy 2001 2002 2003? Mert akkor egyértelmű.
Navégre csüngök minden szavadon.
Nehéz kihúzni belőled.
Pupilláris? Annak a szemhez van köze igaz? Így viszont nincs semmi értelme.
Mit kell ezen magyarázni? közútra a 750 a legjobb. Alul nyomatékosabb mint a 600 viszont nem olyan harapós mint az ezer.
Fent meg bőven elég mindenre. link A K1-3 nagyobb mint a K4 több a hely rajta és benne de még tán erősebb is a blokkja. Azt kell venni. Nyilván K3 mert az fiatalabb és automata a szívatója. A K1-é még manuális. Asszem.
Nem vagy szófosó kedvedben.
Írhatnál kicsit populárisabban.
K3 750. Kék-fehér.
Bővebben?
750.
600-750-1000?
K3.
Ja és főnök válaszolhatnál neki.K2-K3 relációban.
Kiváncsi vagyok.
Nem kioktatva,fikázva.
Tudom ajánlani a Magne B6 ot
Valami mást?
DEL REG.
Viszont leírom még1x jó? Mert lehet valaki ezt mind nem fogja elolvasni és szeretném ha olyan ember írna rá akinek van ilyen motorral tapasztalata.

"Sziasztok.

Idén vagy jövő év elején tervezgetek egy motor cserét. És a kiszemeltek között van a szívlámpás gixxer is. Mi a véleményetek erről a típusról? Melyiket érdemesebb megvenni? k2? k3? Van-e egyáltalán közöttük különbség? Mi az amire oda kellene figyelnem az általános dolgokon kívül vételkor? Minden érdekel vele kapcsolatban, mennyire bírható rajta a túrázás, fogyasztás?
Előre is köszönöm "
Tudom.Há mit tegyek?
Monnya főnök?
Semmit nem tudok.
Csak pofázok.
Lassú vagyok és mindig lemaradok.
Rám kell várni.
Sose teszem le a térdem.(a fene a rövid combcsontjaimba)
De láttam olyanokat akik valóban tudnak.
És ők jó hosszú évek óta csinálják.Nagyon sok Km-en át.
Ha látnád FR hogy megy kanyarban az Sv-vel elbizonytalanodnál.
Igaz 130-nál többet nem megy.De azt kanyarban is.És még sorolhatnám.
Köszönöm szépen Zoli a jókívánságokat :)

Remélem egyszer majd megtanítod mind azt amit tudsz, mert látom a videóidon szépen ívesen veszed a kanyarokat
Köszönöm, akkor előbb mérek, aztán veszek feszszabályzót, már ha szükség lesz rá... :)
bigoneoszi-ra gondoltál, ugye? :)
Te!? jó ez a széllel szemben pisálás
Veled mindig csak a baj van.