Fájhatott elég rendesen. Nem baj ha 200 fölött elfogy. Nem azért kell hogy a felett használjam, persze nem azt mondom hogy sosem fogok vele annyival menni.
Látod ezért nem szoktam már válaszolni. Fél órán belül előkerül egy K3 1000 ami 4-ben gázra emeli az elejét.
Haver K5 1000-je ezt nem tudta -2, +3-as áttétellel.
na az én véleményem nekem kicsi ez a moped,a 750-ek után 14-48-as áttétellel olyat ugyrik még 3.-ikba is ha kell hogy beszarsz de 200-nál meg áll az óra és a fogyasztás a duplájára nől,konkrétan nekem másfél literrel ment 13Km-ert,gyári áttét nekem lustának tünik,ésigaz pörgetésre meg lódul me mikor a 750-ek még huznak ő el fogyik na de nem roszindulatból irtam ezeket,ez az én tapasztalatom és véleményem,nem kell meg kövezni amugy meg nem érdemes le nézni a kicsikét,tavaly nyár végén engem is meg lepett.................
Tényleg széllel szemben pisálásra hasonlít.
Ha már eldöntötted hogy hatszázast akarok akkor mér szenvedsz?
Elmész megnézel 3-4-et kiválasztod és megveszed.
10 éves motorokról beszélünk.
Gebasz lesz minddel.
Lásd váltó.Vagy kuplung vagy mittomén.
Nem, itt értetted férre. Nem az volt a kérdés hogy melyik a jobb 600 as vagy a 750 es. Hanem a 600 asról vélemények gyerekbetegségek mint a váltó stb. Szó nem volt a 750 ről. Hiszen úgylátom a topic neve is sugal valamit "Suzuki GSX-R600".
Értem.Tehát te kjelented megfellebbezhetetlenül hogy jobb.Minden tekintetben.
Vágom én.
Ennek így tényleg nem sok értelme van.
Tényleg bogyónak van igaza.Fűrészeljek le 75 köbcentit.
Igen, nem kell nagyobb. Nem az a lényeg hogy végre többet menjen, és táncoljon alattam mint egy vadló. Elég lenne ez a végsebesség amit bír az sv is. Te átlátod mi a bajom. Még1x köszi
Ilyen alapon a GSXR úgy kompletten nem jó túrázásra mert egy hasalós csuklóterhelős sportmotor, gyatra szélvédelemmel, stb
Nálam a túrázás 1-400km-es elmozdulásokat jelent Magyaroszágon belül tetszőleges területekre.
De ez jelenleg nem tartozik a kérdéshez.
A kérdés az hogy miért nem jó a 600-as amiért a 750-es már jó? A fogyasztást ne emlegessük, az ugyanannyi ha nem szőrszálhasogatunk 1-2 deciken.
A 600-as viszont jóindulatúbb és kiszámíthatóbb mint a 750.
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. Hála istennek kb ilyen tapasztalatokat vártam. Úgy érzem ez a fajta motor lesz az én barátom és asszonypajtásé is Meglepődtem hogy milyen kényelmes amúgy. Sv után álom volt ráülni.
Zen nyugalom van nálam.Sosem vitázom csak érvelek.
Pont a 600-as mindenre jó csak túrázni nem.
Ezt most úgy mondom mint KB 20000 túrakilómétert letudó ember.
Nálad mi a túra definíciója?
Csak kiváncsiságból?
Nemtudom milyen motorod van csak az jön le nekem hogy azt hajtogatod hogy a 600 nem jó meg kevés meg szar.
Nekem 600 van és személyes tapasztalatom szerint bőven elég utcára is, túrázáshoz is, utassal is. Ha nem csavarom a fülét akkor 6 litert eszik utassal, kultúráltan, és ha sok erő kell akkor 7-8ezer körül megjön az is, alatta pedig békés krúzolás van, de eddig még se az északi hegyekben se budapesten forgalomban se túrázás közben, se utassal se anélkül nem éreztem rajta erőhiányt.
Ellenben a 750-en a felesleges erőtöbbletet sokszor éreztem amikor rázta a fejét meg a seggét akarva-akaratlanul.
Részemről téma lezárva, a kérdező majd értékel és dönt ahogy akar, én megosztottam a tapasztalatom, a további vitázás nem érdekel.
Peace
igen Oszira a hirdetései közt ott a teló száma aztán el magyarázza mit ,hol,és mennyit mérj ha mégse a generátor tekercs akkor feszabba tudok segiteni,bár az ritka ha kimegy,mert annak a tultöltés lenne a jele,nem a nem töltés
Fájhatott elég rendesen. Nem baj ha 200 fölött elfogy. Nem azért kell hogy a felett használjam, persze nem azt mondom hogy sosem fogok vele annyival menni.
Ez amúgy hogy sikerült? Kerózni akartál vagy mi?
Ezt veheted ferdítésnek.
Haver K5 1000-je ezt nem tudta -2, +3-as áttétellel.
Ha már eldöntötted hogy hatszázast akarok akkor mér szenvedsz?
Elmész megnézel 3-4-et kiválasztod és megveszed.
10 éves motorokról beszélünk.
Gebasz lesz minddel.
Lásd váltó.Vagy kuplung vagy mittomén.
Vágom én.
Ennek így tényleg nem sok értelme van.
Tényleg bogyónak van igaza.Fűrészeljek le 75 köbcentit.
Nálam a túrázás 1-400km-es elmozdulásokat jelent Magyaroszágon belül tetszőleges területekre.
De ez jelenleg nem tartozik a kérdéshez.
A kérdés az hogy miért nem jó a 600-as amiért a 750-es már jó? A fogyasztást ne emlegessük, az ugyanannyi ha nem szőrszálhasogatunk 1-2 deciken.
A 600-as viszont jóindulatúbb és kiszámíthatóbb mint a 750.
Pont a 600-as mindenre jó csak túrázni nem.
Ezt most úgy mondom mint KB 20000 túrakilómétert letudó ember.
Nálad mi a túra definíciója?
Csak kiváncsiságból?
Nekem 600 van és személyes tapasztalatom szerint bőven elég utcára is, túrázáshoz is, utassal is. Ha nem csavarom a fülét akkor 6 litert eszik utassal, kultúráltan, és ha sok erő kell akkor 7-8ezer körül megjön az is, alatta pedig békés krúzolás van, de eddig még se az északi hegyekben se budapesten forgalomban se túrázás közben, se utassal se anélkül nem éreztem rajta erőhiányt.
Ellenben a 750-en a felesleges erőtöbbletet sokszor éreztem amikor rázta a fejét meg a seggét akarva-akaratlanul.
Részemről téma lezárva, a kérdező majd értékel és dönt ahogy akar, én megosztottam a tapasztalatom, a további vitázás nem érdekel.
Peace