Szia. Pontosan hogy érted? Egy konkrét dobot kéne a csővel összehozni? Van egy ismerősöm, aki foglalkozik ezzel. Mázán lakik (Tolna megye, Bonyhád mellett)
Sziasztok! Sportkipufogó felfogatással kapcsolatban tudnátok ötletet adni? Esetleg yoshi r55 valakinek van a gépén? Egy ilyet szeretnék k6 gixerre tenni.
Sikeresen lementem a motorral már olyan 1600-1700 kilométert, és felmerült pár kérdésem, észrevételem! Sorolnám:
-Van amikor városba császkálok és a motor olyan 80-90 fokos és akkor olyan nehezen indul. Miért? (Trükkösen de be lehet indítani úgy hogy picit játszok a gázzal)
-Hidegen szép motorhang van befogom a kipufogót és akkor sem hallatszik semmi. De amikor bemelegszik akkor ilyen furcsa kattogást hallok (Szelephézag és karburátorszinkron előtt álok). Miért lehet ez?
Ha még felmerül kérdésem akkor még kérdezek ! Válaszotok várom és előre is köszönöm!
A segítségeteket kérném, 2006-os Gsx-r 600-ba beletettünk egy lehetséges hogy hibás Power commandert, 14 000-s fordulatnál leállt majd ujraindult mindig, ezzel "dadogást" okozva, és bedobta mind a 4 injektor hibát, valószinü hogy az injektorokra egy pillanatra nem adott jelet a gép és ezért állt le mindig, kivettem a Commandert és ugyan ezt produkálja csak nem dobja be a hibát.. lehetséges hogy a Commander tett tönkre valamit (eladó állitása szeint hibátlan) vagy mi lehet a gond ? tehát 14 000 körül dadog majd pörög tovább szabályzásig..
Nem nehéz....gyári rendszert pikk - pakk lehet légteleníteni kis türelemmel, de lehet hogy csak szerencsém volt (azért egy fél flakon olaj keresztülcsorgott a rendszeren)
A 600 -ason nekem a dugattyú tömítések cseréje óta puha mint a ......
Ja a légtelenítő csavarral meg óvatosan!
na ezzel én is küszködtem nekem 1 cimbora javaslata be vált forditsd el a kormányt balra,vedd le az olaj tartájt,a lényeg hogy magasabban legyen az alsó pontja mint a felső munka henger,olaj bele és pumpa de egy rekesz sört is vigyél mert a pihenések közt el fog fogyni
Hol kezdted a légtelenítést, alul vagy felül? Mert ha nem felül akkor tovább nem is kell gondolkodnod..Nem olyan nehéz amúgy lelégteleníteni, csak módszeresen kell csinálni.
A legnehezebb az hogy legyen benne annyi fékolaj, amennyivel már el tudod kezdeni. Szerencsére a gravitáció segít ebben. Töltsd fel a fékcsövet, alul hagyd nyitva a légtelenítőt. Ha van benne elég olaj, felül kell elkezdeni. Utána mehetsz alulra. Ha alul és felül megvagy, akkor érdemes újra lelégteleníteni alul és felül még1x. Nem kell ehhez 6 dl olaj, az csak pazarlás. Feléből meg kell tudni oldani...
Őszintén...............szerintem nem.
Csövek két hosszú szál a két nyereghez vagy egy hosszú le egy rövid át?
Én 2 gixxer pumpa után aszondtam kibaxom a picsába azt a szar nissint.
R1-é ment fel tutis kolléga ajánlására.
Az se volt eccerű de nem ekkora szívás mint ez.
A légtelenítőt is rohadt könnyű túlhúzni és szivárog.
mék sarokba szarjak hogy el ne lopjad te minőségi
Körültekintően és minőségi munkával van felrakva a legtökéletesebb helyre.
Csak hogy meseszépek legyenek az istennői idomai.
Sikeresen lementem a motorral már olyan 1600-1700 kilométert, és felmerült pár kérdésem, észrevételem! Sorolnám:
-Van amikor városba császkálok és a motor olyan 80-90 fokos és akkor olyan nehezen indul. Miért? (Trükkösen de be lehet indítani úgy hogy picit játszok a gázzal)
-Hidegen szép motorhang van befogom a kipufogót és akkor sem hallatszik semmi. De amikor bemelegszik akkor ilyen furcsa kattogást hallok (Szelephézag és karburátorszinkron előtt álok). Miért lehet ez?
Ha még felmerül kérdésem akkor még kérdezek ! Válaszotok várom és előre is köszönöm!
A segítségeteket kérném, 2006-os Gsx-r 600-ba beletettünk egy lehetséges hogy hibás Power commandert, 14 000-s fordulatnál leállt majd ujraindult mindig, ezzel "dadogást" okozva, és bedobta mind a 4 injektor hibát, valószinü hogy az injektorokra egy pillanatra nem adott jelet a gép és ezért állt le mindig, kivettem a Commandert és ugyan ezt produkálja csak nem dobja be a hibát.. lehetséges hogy a Commander tett tönkre valamit (eladó állitása szeint hibátlan) vagy mi lehet a gond ? tehát 14 000 körül dadog majd pörög tovább szabályzásig..
Előre is kösz üdv.:N.Bálint
Én láttam......nyilván az első napod lehettet!
Nem nehéz....gyári rendszert pikk - pakk lehet légteleníteni kis türelemmel, de lehet hogy csak szerencsém volt (azért egy fél flakon olaj keresztülcsorgott a rendszeren)
A 600 -ason nekem a dugattyú tömítések cseréje óta puha mint a ......
Ja a légtelenítő csavarral meg óvatosan!
Pumpálástól csak a recskaizom nő.
A legnehezebb az hogy legyen benne annyi fékolaj, amennyivel már el tudod kezdeni. Szerencsére a gravitáció segít ebben. Töltsd fel a fékcsövet, alul hagyd nyitva a légtelenítőt. Ha van benne elég olaj, felül kell elkezdeni. Utána mehetsz alulra. Ha alul és felül megvagy, akkor érdemes újra lelégteleníteni alul és felül még1x. Nem kell ehhez 6 dl olaj, az csak pazarlás. Feléből meg kell tudni oldani...
Csövek két hosszú szál a két nyereghez vagy egy hosszú le egy rövid át?
Én 2 gixxer pumpa után aszondtam kibaxom a picsába azt a szar nissint.
R1-é ment fel tutis kolléga ajánlására.
Az se volt eccerű de nem ekkora szívás mint ez.
A légtelenítőt is rohadt könnyű túlhúzni és szivárog.