Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

K5 1000 a tuti megoldás a túrázásra.
Sziasztok.

Idén vagy jövő év elején tervezgetek egy motor cserét. És a kiszemeltek között van a szívlámpás gixxer is. Mi a véleményetek erről a típusról? Melyiket érdemesebb megvenni? k2? k3? Van-e egyáltalán közöttük különbség? Mi az amire oda kellene figyelnem az általános dolgokon kívül vételkor? Minden érdekel vele kapcsolatban, mennyire bírható rajta a túrázás, fogyasztás?
Előre is köszönöm
Az első féked add ideee...
igen volt,de nekem nem feszabályzó volt a ludas,hanem a generátor tekercs mérd ki a dolgokat,kérj segitséget Oszibátyánktól ő meg mondja mit hogyan kell ki mérni
Sziasztok!

A minap úgy döntött a drágám (k4-es egyébként), hogy elkezdni nem tölteni az akksit, jól le is döglöttünk az út szélén... :) Feszültségszabályzóra gyanakodok, de mielőtt megveszem, azért megkérdezném, hogy volt-e valakinek már hasonló gondja, vagy hallott-e ilyenről.

Köszönöm a válaszokat!
Frászt................güzü.
Ja....főleg a sportmtoroknál számít a futásteljesítmény, ahol egy trehány tulaj 15-20E km alatt kivégzi a blokkot, töri zúzza, elcsavarja a segédvázat eséseknél idomokat lehántolja tucatszor.....ezeknél nem tartanám elsődleges szempontnak a sok km -t.
Inkább az általános műszaki állapot, a tengelytáv, villák,váz, segédváz stb. állapota, egynyomon futás,úttartás lehet az érdekes, majd a motor, csörög-zörög, füstöl-e, hidegen pöccre indul?
Nem kotyog-lötyög, folyik semmi, majd jöhet a km óra állás, és az idomzat állapota....SZERINTEM!
Sokat futott motor is lehet kifogástalan állapotú, csak rá kell locsolni mindíg a megfelelő mennyiségű zsetont!
HÁ!
Szia!

Most leálltam 150E -nél, tegnap mentem egy rövidet (210 km) tavaly Október vége óta ez volt az első utam, nagyon fasza volt.

Idén örülök, ha megyek egy 1000 km -t, dehát ez van.....
Hétvégén letakarítottam, ebben a korban már ennyinek is kell örülni....
Neménvoltam, de ha akarod meg is tekerem!
Pont ezt mondom.
De nem 200-at sajnos.
Inkább 4-500-at.
Az a baj hogy itt a környéken csak tömeg van meg kátyú. Ja meg trafi. Eléggé visszaveti a motorozáshoz való kedvem...Kellene menni 1-200 km-t hogy eljussak olyan helyre ahol el is lehet kezdeni motorozni..
Ha ez a vágyad biztos találsz embert aki oda tekeri ahova szeretnéd.

Amúgy lehet menni vele.Ha időt tudsz rá szánni és van kedved annyi szép hely van a nagyvilágban.
Kár hogy az igazán motoros helyek határon túl.
Mert szép van ittis csak az odajutás katasztrófa.
Enyémbe még 20 ezer sincs.
Ezt szépen összefoglaltad.
Itthon gyakorlatilag nincs olyan motor amibe 40ezer kmnél többlenne... Senkinek nincs rá ideje csak áll évekig kihasználatlanul a garázsba ha kiviszik is kizárólag túrázásra használják aztán külföldre költözés miatt eladják. Fórumokon és egyéb helyeken hangoztatják hogy évi 20-30ezreket mennek az 5 éve tulajdonába álló géppel azután eladó a vas alig 40ezer km el
Szia!

Az én motorom K8-as, s van benne lassan 30 000 kilométer. Szóval még kevés is van benne.
Sok.keress egy 6-8e kilometeres kilenceves motort.siman fogsz talalni.
Üdv!
Lehet, hogy hülyén fog hangzani ez a kérdés, de 32.000 KM sok-e egy k4-es 600 -asnak, valamint ha nem, akkor mennyi km az ami már sok egy ilyen motornak és számítani kell arra, hogy hozzá kell nyúlni?
Írtam mailt...
ok!
Üdv!

Van hozzá lábtartó és kuplung kar is, ha érdekli, hívjon ezen a számon: 06209629446

Üdv!
micsoda minőségi mester munka iga Zoli510-es
Szia Lacek!K 3 750hez kellene váltókar lábtartóval és egy kuplungkar!Irj ha van!Köszi!
ja bocs lemaradt... a gép: K7 gsxr 600
Sziasztok. Érdeklődnék hogy mi a véleményetek a kevlár kuplungról? Nem szeretnék pályázni, PC nincs a gépbe, tuning nincs... csak úgy érdekelne hogy mik a vélemények erről? Köszönöm
Szia Szobababa,

Köszi megvagyok. És te? Tekered a km-eket?
Veled tudod, h kivételezek.

Akartam is kérdezni, h te fogtad meg a seggem?