Édes jó istenem................kifigurázó választ nem mondtam csak tényeket.És mikor láttam sv-650-el valóban kihasználva a gép tudását menni jópár embert merem kijelenteni hogy 3e kilóméter (ehh csak a hétvégén 1800-at mentünk) alatt a motorosok 90%-a a közelébe sem jut.
Persze vannak csillagok az égben aki úgy vágtatnak át a tapasztalatokon hogy megy nekik.
Jó hogy te is közéjük tartozol.
Sok sikert és élvezd ki a 600-ast mind tudásban mind kényelembe.
Nem fogom utálni a pofáját, csak szimplán nem vagyok az az ember aki eltűri (kortól függetlenül) ha normális hangnemű kérdésre kifigurázó válasz érkezik :) És szerintem nem vagyok ezzel egyedül :)
Akár mit mondasz számomra az 1000es túl agresszívnak tűnik. Azt semmiképp nem veszek.... Ettől függetlenül lehet igazad lesz és kevés lesz a 600. Nem vagyok az a típus aki 200 al megy egyenesben kanyarban meg 80 al mert nemtud ívet választani. Nem mondom hogy penge vagyok. De 1-2 embert motoroztam már le így ahogy Te is pedig régebb óta van motorja. Az szerintem meg alap ha csoportban motorozol hogy mindig úgy helyezkedj persze út állapothoz mérten is hogy az elötted levőre netudj rászaladni.....
Szerintem kár ezen tovább "rágódnunk" mert a lényeg felett régen elfutottunk. Köszi az óvaintést, de úgyérzem számomra a 600 gsxr következő lépcsőnek pont jó lesz. Csak egy kis általános tapasztalatot szerettem volna kérni
Tudom.
És még sokan mások is.De mivel egy egoista vén hülye fasz vagyok nulla tudással és unatkozom pont leszarom.
Megy még az a fostaliga epebajos fosászínnel?
nem érted a lényeget utálja a traktorokat,ergó igy a tiedet is és valószinü ezekután a pofádat is ugy hogy huzzál vissza a boxodba mig szépen megaszondják
Mint mondtam.Nem fikázlak.Nem ítélkezem.Csak mondtam pár bökkenőt.
Innentől eldöntöd hogy elgondolkodsz rajta vagy nem.Szerintem nem fogod.
Pengébb vagy annál.Mit magyaráz ez a vén fasz mikor fingja sincs róla.Jól felhúzod magad ezen.
Csak ott a bökkenő hogy nem vagyok sehol sem gyorsaságban.Ment előttem egy 750-essel egy srác előtte vette talán fél évvel.Minden kanyarban ráestem akkorát fékezett.Tornázott a gépen lefelé.Kigyorsításon simán ellépett.750-es.Majd ráestem.
Na ő ment előre.Csak nem tartott kövtávot.Olyan szépen belerohant az előtte épp eltaknyolt másikba hogy jól leragadtam.Nem volt szép látvány és nagyon megjegyeztem egy életre.
És pont azt mondtam hogy ne 600-at válassz hanem nagyobbat.Mivel ha 3e km és 5 év kismotor után kevés a 650 V2 akkor jövőre kevés lesz a 600-as.
2000-től 2003-ig ugyanaz utána modelválltás.
Vedd amelyik jobb állapotban van és jobban tetszik a szine.
Jahh és hozzáteszem, a másik legfőbb ok, hogy két személlyel kipróbáltunk asszonnyal egy ilyen gépet, és százszorta kényelmesebb mint az sv. A híradót meg neked nem muszáj nézned, sőőőt a temetésemre se vagy köteles eljönni!
Attól hogy 3000km van alattam az sv-vel ez mellett van 5 év kismotor tapasztalatom. És mentem már ilyen géppel, teljesen normálisan kértem segítséget. Szerintem neked se esne jól ha mondjuk váltani szeretnél 1400 as dögre mondjuk (mert úgyérzed saját magad hogy elbírnál vele) elkezdesz utánna olvasni és kérdezni mint én itt az előbb és nem segítséget kapsz hanem rögtön megsoroz valaki hogy te milyen hülye vagy :)
Leszokóban vagyok csak néha beesik.
Bánja a tököm ha gixxer kell neki.3e km után meg kevés a 100 alatti ló.Csak a vége nem szokott tetszeni a híradóban.
Humorizált a fene.
600-as 6000-nél még csak éled.
Úgyhogy pont lukban leszel 5000-el.Ráhúzol 8e nél hátbavág teker mint a veszettürge 12-14e-ig és rögtön felmegy a fogyasztásod 7-re.
K2-K3 ugynaz K4-től változott a futómű.
Azt vedd amelyik jobb állapotú ne az évjáratot nézd.
Pfff, erre nemtudok mit mondani. Nem azt mondtam hogy a 200 sok....... hanem mondjuk az hogy 140 átlag tempónál az sv pörög 7000 et ami v2 nek azért 10-20-30km át azért nem a legjobb. A gixxer meg mondjuk 5000 et. Egyik 11.000 ig forog a másik 15.000 ig. Nem mind1! Srácok fogyasztása 5 liter enyém meg 7-8 liter. De nem a te szánalmas leszólásaid érdekelnek meg hogy mit gondolsz az én cserémről hanem olyan emberek véleménye érdekel akiknek ilyen motorjuk van és van róla tapasztalatuk. Attól hogy unatkozol a melóban nem itt kéne az embereket fikázni már ne haragudj.
Humorizálj mással légyszíves én erre nem vagyok vevő.
Értem.
Ha 3e km után kevés a 70 ló és a 200-as végseb hogy sima túrakor utolérd a haverokat akkor tuti ne haccázban gondolkodj.
Nagyon penge vagy és utcai TT-sekkel lógsz a tudásodhoz mérten a gép kifogy a szuflából.Mind kanyarban mind egyenesn.
Tényleg gond ez.
Viszont innen nézve apszolúte ne hatszázban gondolkodj.jövőre 6000 Km-el már nagyon gyász lesz az.Minimum 750 de inkább ezres kéne.
Megszopod a cserékkel,átírással,bukóban eladással és satöbbi.
Sv is megy 200 at, voltam már vele cinkes helyzetben. A kezemmel nincs gond. Én inkább olyanoktól félek ahogy nézem hogy akarva akaratlanul ha durvábban kezeled az 1000 est az táncol a valagad alatt. Míg azért a 600 as annyira nem. Nagyobb úgymond a veszélyzóna az erő végett, az 1000 esnél. De viszont sv már kevés, srácokkal túrázásnál folyton pörgetnem kéne hogy tudjak velük menni ami v2 nek ugye nemigazán bejövős dolog hosszútávon. Meg a legfőbb ok az hogy számomra durva lett a v2. Ráz ugye a kialakítás végett, és nemtudom elöszőr tetszett mostmeg már sor4 kellene inkább
Sose gondolok így senkiről.
Csak óvatos készülődésre hívom fel a figyelmet.
Ezek sportgépek.Arra valók hogy húzd neki.Fogod is.Viszont 3e-km-el na húzod nagyon gyorsan bonyolódhatsz olyan helyzetbe aminél tanácstalanul fogsz pillogni.És tizedmásodperc alatt kell dönteni.
Ha megúszod tuti visszaveszel a tempóból.
És ha már visszaveszel az ezres is megy ugyanolyan lassan mint a 600-as.Ergo jobban jársz vele.Nem kell lecserélned 1 év mulva 750-re majd még egy év mulva 1000-re.
Persze vannak csillagok az égben aki úgy vágtatnak át a tapasztalatokon hogy megy nekik.
Jó hogy te is közéjük tartozol.
Sok sikert és élvezd ki a 600-ast mind tudásban mind kényelembe.