Hát a nagy gyártók szerencsére nem akarják a CRT motorokat szóval technikai szempontból a GP-t nem féltem.
Viszont vannak olyan tervek, hogy az SBK motorokat visszasüllyesztik majdnem a Stock 1000 szintjére. Na az gáz lenne.
85 menet közben,105 a buzi turákon 1-esbe csattogva......de volt már 125 is és mégse lökte a vizet,nekem 103-105-nél kapcsol a venti,8 másodpercet megy,8-at pihen
Nem gyári a blokk ennyi az egész. Lehet több pénzük van de ez akkor is csak egy privát csapat. Kb. azt tudhatja a blokk mint a Pedercini Kawasakié.
Csak egy példa: Brnoban az Aspar csapat ART motorja ami egy GP RSV4 Aprilia nem ment annyit végsebességre mint a Biaggi-Laverty-féle Aprilia az SBK-ban.
Pedig vagy 30kg-al könnyebb a GP motor.
Szerintem gyengébb mint a gyári SBK blokk. Amennyire én tudom a Kawasaki nem tolja őket. Itt korlátozott számú blokkot használhatnak az SBK-ban meg amennyit csak akarnak szóval elméletileg nem reszelhetik szét annyira.
2009-es.Hiteles mert ha nem akkor nem itt köt ki.
Nem fizették mert ha igen akkor nem itt kötne ki.
Ha nem fizetik a többit sem hinném hogy tették ami költség a motornál.
A kipufogón rajta csári csomagolás.És még nem éget meg.
Most vagy a gép kicsomagolásakor sem volt már rajta és sportkipufogóval indult először vagy lezúzták és beszerzett újjal ment vissza a banknak.
De KB logikusabb hogy hitellel megvéve induláskor pályaidom és kipufogóval ami a csövön kifért ment és mikor már nem fizették a hitelt a vatta új cuccok rákerültek és könnyes búcsú a gépnek az ablakból amint viszik a telepre.
Egyik verzió sem az a megkímélt túrázós előélet.
Bár lehet tévedek és a tulaj egy lelkismeretes ember aki a hitelt nem a 2-3ezrenkénti V300-at meg igencsak fizette.
Viszont vannak olyan tervek, hogy az SBK motorokat visszasüllyesztik majdnem a Stock 1000 szintjére. Na az gáz lenne.
Csak egy példa: Brnoban az Aspar csapat ART motorja ami egy GP RSV4 Aprilia nem ment annyit végsebességre mint a Biaggi-Laverty-féle Aprilia az SBK-ban.
Pedig vagy 30kg-al könnyebb a GP motor.
Te mindent tudsz ,mi a fen az a FTR Kawasaki ?
Lemenni,megnézni,kifizetni,örülni.
Már ha kiállítási darab lenne.
Raktárba meg kiafene hagy egy kereskedéses zászlóshajót?
Nem fizették mert ha igen akkor nem itt kötne ki.
Ha nem fizetik a többit sem hinném hogy tették ami költség a motornál.
A kipufogón rajta csári csomagolás.És még nem éget meg.
Most vagy a gép kicsomagolásakor sem volt már rajta és sportkipufogóval indult először vagy lezúzták és beszerzett újjal ment vissza a banknak.
De KB logikusabb hogy hitellel megvéve induláskor pályaidom és kipufogóval ami a csövön kifért ment és mikor már nem fizették a hitelt a vatta új cuccok rákerültek és könnyes búcsú a gépnek az ablakból amint viszik a telepre.
Egyik verzió sem az a megkímélt túrázós előélet.
Bár lehet tévedek és a tulaj egy lelkismeretes ember aki a hitelt nem a 2-3ezrenkénti V300-at meg igencsak fizette.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-6433232