Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

direkt azért vettem dobozos ótót ha szét esel akkor legyen aki elfuvaroz
Hát a nagy gyártók szerencsére nem akarják a CRT motorokat szóval technikai szempontból a GP-t nem féltem.
Viszont vannak olyan tervek, hogy az SBK motorokat visszasüllyesztik majdnem a Stock 1000 szintjére. Na az gáz lenne.
bogyesz te mit keresel a motoros fórumon ?
indulsz te is a pálya napokon? a zsákossal?
Amúgy szerintem idén is ment Kawasaki blokkos gép a GP-ben. Talán a IodaRacing-nél vagy az Avintia Blusens-nél.
85 menet közben,105 a buzi turákon 1-esbe csattogva......de volt már 125 is és mégse lökte a vizet,nekem 103-105-nél kapcsol a venti,8 másodpercet megy,8-at pihen
Ja még valamit ,szerinted lesz értelme az egésznek hogy a Dorna meg vette az SBK t lassan tök egyforma gépekkel motoroznak
Köszi az infókat ,kíváncsi leszek az eredményekre
Nem gyári a blokk ennyi az egész. Lehet több pénzük van de ez akkor is csak egy privát csapat. Kb. azt tudhatja a blokk mint a Pedercini Kawasakié.
Csak egy példa: Brnoban az Aspar csapat ART motorja ami egy GP RSV4 Aprilia nem ment annyit végsebességre mint a Biaggi-Laverty-féle Aprilia az SBK-ban.
Pedig vagy 30kg-al könnyebb a GP motor.
oké oké a gyári kawa nem ,de csak lesz kawa blokk a mezőnyben. Azért érdekes hogy a gp motor gyengébb lenne?
Szóval a Kawasaki nem indul a GP-ben.
Szerintem gyengébb mint a gyári SBK blokk. Amennyire én tudom a Kawasaki nem tolja őket. Itt korlátozott számú blokkot használhatnak az SBK-ban meg amennyit csak akarnak szóval elméletileg nem reszelhetik szét annyira.
Akkor csak jól tudom hogy a Kawa indul a gp ben. Mi a különbség a sbk blokk között ?
FTR váz, ZX-10R blokk.
ddt 500 nak http://www.motorsportal.hu/mot...
Te mindent tudsz ,mi a fen az a FTR Kawasaki ?
Kecskemét nincs messze.
Lemenni,megnézni,kifizetni,örülni.
Elvileg.
Ha az lenne a kipufogóról a csomagolást levettem volna.
Már ha kiállítási darab lenne.
Raktárba meg kiafene hagy egy kereskedéses zászlóshajót?
Én úgy tudom ez egy megszűnt márkaszervizből van 0 km-s
2009-es.Hiteles mert ha nem akkor nem itt köt ki.
Nem fizették mert ha igen akkor nem itt kötne ki.
Ha nem fizetik a többit sem hinném hogy tették ami költség a motornál.
A kipufogón rajta csári csomagolás.És még nem éget meg.
Most vagy a gép kicsomagolásakor sem volt már rajta és sportkipufogóval indult először vagy lezúzták és beszerzett újjal ment vissza a banknak.
De KB logikusabb hogy hitellel megvéve induláskor pályaidom és kipufogóval ami a csövön kifért ment és mikor már nem fizették a hitelt a vatta új cuccok rákerültek és könnyes búcsú a gépnek az ablakból amint viszik a telepre.
Egyik verzió sem az a megkímélt túrázós előélet.
Bár lehet tévedek és a tulaj egy lelkismeretes ember aki a hitelt nem a 2-3ezrenkénti V300-at meg igencsak fizette.
Jaaa mert ?
K7 után biztos nem vennék K9-et.
Merkantilos................most komolyan?
Ez elég jó nem ?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-6433232