Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen kohókéményt nem akarok.
Nekem 1 hengerhez van 2 dob.( xt660x)
Használtan érdemes beszerezni mert újonnan 150-től kezdődik
és így megtudod úszni a feléből, ami azért az se kevés.
De a látvány meg a hanghatás kárpótol
Jó a sportdob kell az mert nélküle szellemlovas feeling van és csak suhanok mindegyik mellett oszt a fejét kapkodta, hogy ez itt meg mi volt bár volt, hogy még így is rám húzta a kormányt mikor mellette voltam ( biztos nem voltam elég látható vagy hallható az Isten barmának...... Így legalább tudja, hogy jövök a nagyja


Kettő.Carbon és punktum.Így valahogy.

Ha nem akkor gyári.
Akkor 6, egy a kettőbe leömlőkkel...... Szép krómozott kivitelben.
Csak.
Az enyém gyári ,de az is jól szól....(mikor csiszolja az aszfaltot... ), és szépen szikrázik...
Kész kibaszás anyagilag a duplakipufogó...persze a 3hengereseknél nem, csak amit spórolsz 1 hengerrel, azt kidobod kipufogóra..
Miért nem inkább 3 kipufogó?
Ilyet ne ajánlj neki, mert elküld az öklöddel a picsába! ,
Akkor jó!

Gondolom nem volt beindítva vagy 2 hónapja....

Zümmögött akkor rendesen a kas!
nem a és rotyog is rendesen a Yosi csak visit
Yoshi volt.arrow.kell.akra ormotlan.
hűt nekem Yózsi van..de ami a legjobban szólt eddigi életembe saját motoron,az akrapovics karbon volt


Nagy pöcsűek.

Ha sikerül én is beújítok egy pár arrow-t.
kis pöcsü himsoviniszták motoroznak ilyennekkel
Áááááá..................csak realista vagyok.
Hallgattad a linkelt videjómat vagy ráesett a füledre a sárga rém?
Ez egy vérpezsdítő arisztokratikus paripa nem orosz tákolmány.
Csontiék mindent el adnak.......még a te orosz motorodat is,ráz,dvá,rtiumf
akarod a szemedbe az öklöm?
Ezzel a vénával elmehetnél a Csontikarhoz.

Azok magasztralják ennyire a Szétfosott Rémisztő Lomokat.
Minőségi vad darázs................besz.......k.
Egy költő veszett el benned.
Motorozni már nem is kell.
az enyém 1 szét hajtott minden irányba borongatott minőségi vad darázs és tegnapi inditásnál minden henger ment 1ből
Szilveszter napján toltam egy félős 15 km-es kört és húztam a rákba haza mert nem volt fék rajta csak a hátsó,köd volt,párásodott a sisak és fázott a kezem.
Meg nem az igazi a menet ha nem plusz negyvenben izzadok mint a sörösló.
Ha nem így hangzott elsőre (ez a hülye amcsi elcseszi még a gyujtáskapcsolót is)akkor tényleg gebasz van nálad.


http://youtu.be/fY7StL29iow
Ha ez így lenne, nem engednéd kihűlni itt a 600 -asokat!
Szombaton beröffentettem a kék álmot, kicsit nehezen akarta a feladatát ellátni a technika, 3 hengerrel indult....
Kb. 30-40 másodperc kellett, mire beindult a 4.henger, utána már szépen vette a fordulatot.Addig olyan beteg büdösbogár repedtfazék orgánummal röfögött...
Felhívtam a kezelőorvosom és gyógyszerészem aki jelezte, hogy ez általában az öreg motorok ismertetőjegye, és örüljek hogy egyáltalán beindult..... Hiába no...rég volt már 2008....
A másikkal nem volt gond, ott egyből vette a lapot a rendszer..
A nyúzottabb motorokat érdemesebb sűrűbben indítani a télen! Csak szólok
Igyekszem sokhelyen trollkodni.
Zoli téged minden fórumon megtalállak ?:P
Boldog Új Évet arany két lábon járó fekáliaüzemem!
Kimosom meleg vizes magasnyomásúval, és mehet hozzád, csak ne nagyon tágítsd ki!
Az avart is szereti!