Értem akkor 1 véleményen vagyunk.
Elég sok km-t belevertél akkor a mociba ennyi idő alatt.
Nekem sajnos a bulival együtt jár a piálás is. Muszáj innom hogy ellazuljak elengedjem magam. Jó neked hogy ital nélkül is megy. Ezért irigy vagyok ám.
Nem te sügér................a motor..................na az az itteni Bucira hasonlít....................Szegény csórikámon ugyanennyi ruha vót mikor mikor kivasalták a zebrán és ugyanilyen bárgyú arcot is vágott az alkesz szerencsétlen.
mikor 20 méteről be vágódtam papucsban,rövid gatyában,és pólóban az éppen temetésre készülődó ház hidjára,volt meglepetés az épp gyászoló feleség azonnal rosszul lett mikor meg látott,pedig csak VAGÁNYAN sétáltam a motoromért,ami szintén 20 méterrel arébb landolt és ez igaz,kérdezd meg a Pipifaxot a 9-es fórumon na szóval nem hiszed hogy vagány vagyok?
nekem is hosszu a karom de sajnos van hozzá 2 db gerinc sérvem és akár hány motorom volt egyből alakitottam számomra kényelmesebbé......alias figther masinák tudás nulla de már megjelenésben is vagány vagyok
Hát napi 5-600 az még sima liba.
A jobbkéz pici zsibbadásán kívül a 720 sem volt annyira vészes.
Biromén de míg egy hosszúkezű pilóta a gixxer 750-en simán elegyenesedve tud városban cirkálni 60-al addig én nem.
Így tud pihenni míg nekem marad a hordóra kötött majom póz.
Ergo ha nem fogok pályázni (ebben az éveben még tuti nem) akkor marad a gyári magura kényelme.
Mondom másképp: A magamfajta korosztály jobban bírja a gyűrődést, mint a tied. Pró és kontrákat lehet mondani, mindkét korosztályból.
Amit a karok hosszúságáról meséltél, elgondolkodtatott. De megint csak ellenpéldának tudnám hozni a bratyómat: Rövid a karja neki is, de csak gyorsasági áll nála otthon, abból is három van neki.
Egyszer próbálj ki egy olyan igazi 30%-os emelkedő hajtűt amivel a füled mögé kell fordulni úgy hogy a jobb lábad sem ér le akkora a szintkülömbség.
Majd akkor szeretnél egyenes kormányt.
Nekem az első 30-50-en a derekam fájdul meg majd mivel már az fáj elkezdek támaszkodni és attól fogva a csuklóm-kezem is.
Igazából ahogy nézem az alkatokat azoknak kedvez ez a könyököm a térdemnél majompóz akiknek hosszú a karja.
Nekem minden bajom van tőle.
Általában észak, és nyugat felé szoktam közlekedni, bár tavaly bejátszottam egy pécsi kanyart is. Idén megnézem, mi újság van Debrecen környékén. Ha az asszony megy a távoli rokonokhoz, akkor végre lesz lehetőségem megkukkantani Erdélyt is.
Hát nézd, én Pegasot vezettem nagyon sokat, mikor cimborával cseréltünk, de nem vált be akkor sem. Volt DR-Z is a kezem alatt néhányszor... Mindig amikor visszaültem az enyémre, rájöttem, hogy mennyire imádom vezetni.
Nézd, én 2009. Október 3.-a óta vagyok a motor tulajdonosa, és most áll talán az óra 26 000 kilométernél, ha jól emlékszem. Mondjuk én bulizni is ugyanúgy imádok, mint motorozni. Ha megyek, viszem a beugró árát, és kész. Alkohol nélkül is tudok a táncparkett ördöge lenni. Bár imádok motorozni, ha tehetem, mindig megyek, de első helyen nálam a futball áll. '97 óta játszom folyamatosan, nem bírok lemondani sem róla.
De tény és való, hogy én is megadok mindent a motornak. Szeretem, ha egyben van.
Hová-hová ilyen hosszan?
Amúgy olyan bizonytalan nekem a csutkás mint a libakergetés a háztetőn.
Nem kéne támaszkodni ahogy a sárga citom tulaja monnya.
mert hozzá vagy szokkva az csutkáhot és a csőkormánynál rá támaszkodol egész sujoddal a tenyeredre lazán kell fogni.........csak ha ficánkol akkor kell el kapni mint a popsit
Ha a 600-as kategóriában akarsz maradni, vagy feljebb menni 750-re, a K8 biztosan jó választás lesz neked. 185 cm magas vagyok, és a 5-6-700 kilométeres motorozásokat simán letolom. Semmi bajom nincs, amikor leszállok a motorról.
Elég sok km-t belevertél akkor a mociba ennyi idő alatt.
Nekem sajnos a bulival együtt jár a piálás is. Muszáj innom hogy ellazuljak elengedjem magam. Jó neked hogy ital nélkül is megy. Ezért irigy vagyok ám.
Kicsitt homless.
A jobbkéz pici zsibbadásán kívül a 720 sem volt annyira vészes.
Biromén de míg egy hosszúkezű pilóta a gixxer 750-en simán elegyenesedve tud városban cirkálni 60-al addig én nem.
Így tud pihenni míg nekem marad a hordóra kötött majom póz.
Ergo ha nem fogok pályázni (ebben az éveben még tuti nem) akkor marad a gyári magura kényelme.
Amit a karok hosszúságáról meséltél, elgondolkodtatott. De megint csak ellenpéldának tudnám hozni a bratyómat: Rövid a karja neki is, de csak gyorsasági áll nála otthon, abból is három van neki.
Fiatalon is rövid volt.
Majd akkor szeretnél egyenes kormányt.
Nekem az első 30-50-en a derekam fájdul meg majd mivel már az fáj elkezdek támaszkodni és attól fogva a csuklóm-kezem is.
Igazából ahogy nézem az alkatokat azoknak kedvez ez a könyököm a térdemnél majompóz akiknek hosszú a karja.
Nekem minden bajom van tőle.
De tény és való, hogy én is megadok mindent a motornak. Szeretem, ha egyben van.
Amúgy olyan bizonytalan nekem a csutkás mint a libakergetés a háztetőn.
Nem kéne támaszkodni ahogy a sárga citom tulaja monnya.