Vitázni nem szokásunk.
Ez maximum szbjektív érzéseken alapuló eszmecsere.
Csak azt remélem a szobagenyó ma békénhagy mindenkit.
Amire kis esélyt látok.
Amúgy ami a legjobb az egész daytonában az az egységes dolog.Nem csak egy-egy paraméterben jó hanem hogy nagyon jól eltalálták a futómű/váz/blokk/fékek egyensúlyát.
Mint mondtam a 2009-es sem R-es volt a 2012-es sem.És ja szubjektív.
És felesleges ezeket a teszteket akár csak figyelembe is venni.
Szart sem érnek és elferdítik a valóságot teljesen.
A hárli a legjobb.
Az én szubjektív megítélésem hogy
A.
Pályázni veszek csak idomos motort és ha annyit szánok rá tuti daytona lesz mivel a karaktere nekem nagyon fekszik.Szubjektíven.
B,
Nakeden kényelmeseebben férek el miben ugyanacsak ez a blokk fekszik legjobban nekem.
És szbjektíve minkét tipus nagyon sok nem mérvadó teszten szerepelt nagyon jól.
azonkívül szubjektív szinte mindenki megmondja hogy a gsxr kényelemben és vezethetőségben nagyon ott van a legjobbak közt de a fékjei még mindíg nem érték el a kategória legjobbjait.A futóműve meg pályára kicsit puhácska.
És egészen pontos objektíven drágább a daytona normál változatánál egy picit.
Csak hogy saját házam táján kotorjak a GSR750 sem az a kifejezett haccázas de attól még evvel összehasonlítva alulmara egy hangyafasznyit megint szbjektíve és egyöntetűen.
hohohó, nem figyelsz :) egyáltalán nem vitázunk, főleg azon nem melyik a jobb, pont hogy rávilágítottam hogy felesleges ezen vitázni, mivel minden vélemény szubjektív..
Ha megnézitek, a köbcenti az csak egy paraméter a szupersportból átemelt dolgok listájából. A váz,fékek,futómű...stb. mindent a versenysport szül, később kinyomják az utcai motorba. Anno igen is engedélyezett volt a köbcenti különbség, a hengerek számától függően. A zx636r-nek készült egy "versenyezhető" változata is , a zx6rr, ami eleget tett a versenyleírásnak. Full fölöslegesen vitáztok melyik miért jobb, ha meg versenyre kerül a sor, igazodtok a szabályzathoz.
A tesztek nagy része űgy történik hogy minden pilóta minden motort kipróbál, és úgy hozzák meg a döntést.
Én ahány tesztet olvastam, mindenhol az R változattal találkoztam. Illetve ahány teszt, annyi eredményt láttam már.
Itt egy példa, utcán a gixxer elverte a daytona R-t is. utcai eredmény
(pályán a daytona R nyert.)
Illetve megtaláltam a sima daytona tesztjét 2009-ből, itt az utolsó helyen van. 2009-es teszt
azt tanácsolom ne keríts túl nagy jelentőségeket ezeknek a teszteknek, felesleges. Szubjektív véleményeket fognak takarni, bárki is írja a tesztet..
KB 6 tonna összehasonlítás volt már.És az alap az élet.
Ami sosem volt vegytiszta és mikrogramra ugyanaz.Akkor teljesen azonos klón pilótákkal kéne hasonlítani akik még stílusban is ugyanolyanoknak kéne lenni.
De az élet nem ilyen.
Én a sima egyszerű nissin fékes kayaba futóműves gépet láttam.R-est nem.Lehet volt olyan is.
Speciel a 2012-es superbike nagy teszt és ott nem R-es volt.
Tudom a következő az lesz hogy angolok tesztelték és ez nem mérvadó.
De attól még ez lett az eredmény.
Majd szűk visszafordító előtt mikor neked már egyest kell szúrni hogy elnidulj én még mindíg 3-asban lövök ki úgy hogy csak a hátam látod.
Na akkor szurkálódni fogok.
(alapból nem lesz ilyen mert béna vagyok de akár még lehetne is)
Egyáltalán nem vagyok bigott, se márkahívő, ezt nyugodtan elhiheted. 636-os kawa se 600-as. 800-as Fz se 600-as.. Ezért nem sorolnám a 675-ös daytonát se a 600-as kategóriába. Te említettél egy dolgot, én csak próbállak kijavítani, mivel az összehasonlítás alapja nem egyenrangú..Ráadásul kicsit csúsztatsz is.
A daytonából 2 változat is készül, a sima és az R változat. A R változatot vitték mindig a tesztekre, felszerelve minden jóval, ha nem győzött volna, az lett volna az égő. Ráadásul a helyet se nevezted meg. Hol verte el őket? pályán? utcán? krumpliföldön?
Az a baj hogy az összehasonlítás alapja nem mérvadó, mivel nem egy köbcentiről beszélünk, innentől kezdve máris okafogyott az összehasonlítás.. Nem szidom a triumph-ot, nagyon jó motor. Csak az összehasonlítás ellen "emeltem hangot", mivel a feltételek nem egyenlők. Az hogy melyik a legjobb motor, én az ilyen vitába sose megyek bele, mindenkinek más a legjobb.. Nekem se a gixxer a legjobb, elhiheted..
Őőőőőő akkor ki lopta kitől a 4 hengeres konstrukciót?
Csak mert egy hengerelrendezés nem jött be a kawának attól még a 675-ös tényleg egy nagyon jól sikerült blokk.
Bár megtévesztésig hasonlít az FZ re.
A lényeg a tulajdonságai.
És ezek azoknak a véleménye alapján akik MENTEK vele nem csak a levegőbe beszélnek tényleg jobb mint amit felmutat a többi gyártó.
Nem sok a különbség de attól még van.
Ácsi, ki lopott kitől? Az első sorozat gyártott 3 hengeres motort a kawasaki dobta piacra először 1969 Mach 3 típusjelzéssel. SZERENCSÉRE 1975ben abbahagyták a gyártását, eleinte áttérve a 2 hengerre, majd a sor4. Inkább a kawától loptak.
Főnök..........ne legyünk már ennyire mervek és bigottak.
Merjünk kicsit konstruktívan gondolkodni.
A 636-os kawa micsoda?
A 800-as yamaha FZ?
És a többi.
Utcai használat és amatőr nem tétmeccs szerinti pályázás?
Felhasználói szempontból csak egy helyen volt jobb a gsxr.
Kicsit puha és kényelmes volt nem annyira kézenállóskényelmes.
Mondjuk valszeg ezért sem lesz daytonám.
Túl kényelmes vagyok.
Bár még változhatok.
Neked ez csak jó, ha az a sárga sárkány hiányos, mert az arról levetett holmi előbb - utóbb feltűnik valamelyik Triuff modellen, úgy 6-8 év csúszással..
A blokkot még nem merték lemásolni, de ami késik nem múlik....majd ha a suzuki áttér egy újabb verzióra, a britt csodán egyből megjelenik a 4. leömlő! Vagy most is kukázhatnának a lordok egy normális négyhengerest, ahogy a többi elemét is már összetarhálták!
BOLDOG ÚJ ÉVET TE FASZ! , ,
te........legalább ne villognáll azzal az eke kapával,3henger?fuuuuuuuuu rossz wartburg blokk bele szoritva az álltalános iskolai Kádár rendszerből meg maradt fütés csövekbe és az az első lámpa szerkezet........mint ha egy ezerkettesesessssspeciált vágrak volna jobbrál.balról oldalba egy szivlapáttal,igy akkorára össze ment hogy ács kapoccsal fel tudtad szegelni hogy az összes befőtt romoljon meg a spájaztokba
Boldog új évet nektek is.
Ez maximum szbjektív érzéseken alapuló eszmecsere.
Csak azt remélem a szobagenyó ma békénhagy mindenkit.
Amire kis esélyt látok.
Amúgy ami a legjobb az egész daytonában az az egységes dolog.Nem csak egy-egy paraméterben jó hanem hogy nagyon jól eltalálták a futómű/váz/blokk/fékek egyensúlyát.
És felesleges ezeket a teszteket akár csak figyelembe is venni.
Szart sem érnek és elferdítik a valóságot teljesen.
A hárli a legjobb.
Az én szubjektív megítélésem hogy
A.
Pályázni veszek csak idomos motort és ha annyit szánok rá tuti daytona lesz mivel a karaktere nekem nagyon fekszik.Szubjektíven.
B,
Nakeden kényelmeseebben férek el miben ugyanacsak ez a blokk fekszik legjobban nekem.
És szbjektíve minkét tipus nagyon sok nem mérvadó teszten szerepelt nagyon jól.
azonkívül szubjektív szinte mindenki megmondja hogy a gsxr kényelemben és vezethetőségben nagyon ott van a legjobbak közt de a fékjei még mindíg nem érték el a kategória legjobbjait.A futóműve meg pályára kicsit puhácska.
És egészen pontos objektíven drágább a daytona normál változatánál egy picit.
Csak hogy saját házam táján kotorjak a GSR750 sem az a kifejezett haccázas de attól még evvel összehasonlítva alulmara egy hangyafasznyit megint szbjektíve és egyöntetűen.
Én ahány tesztet olvastam, mindenhol az R változattal találkoztam. Illetve ahány teszt, annyi eredményt láttam már.
Itt egy példa, utcán a gixxer elverte a daytona R-t is.
utcai eredmény
(pályán a daytona R nyert.)
Illetve megtaláltam a sima daytona tesztjét 2009-ből, itt az utolsó helyen van.
2009-es teszt
azt tanácsolom ne keríts túl nagy jelentőségeket ezeknek a teszteknek, felesleges. Szubjektív véleményeket fognak takarni, bárki is írja a tesztet..
Ami sosem volt vegytiszta és mikrogramra ugyanaz.Akkor teljesen azonos klón pilótákkal kéne hasonlítani akik még stílusban is ugyanolyanoknak kéne lenni.
De az élet nem ilyen.
Én a sima egyszerű nissin fékes kayaba futóműves gépet láttam.R-est nem.Lehet volt olyan is.
Speciel a 2012-es superbike nagy teszt és ott nem R-es volt.
Tudom a következő az lesz hogy angolok tesztelték és ez nem mérvadó.
De attól még ez lett az eredmény.
Na akkor szurkálódni fogok.
(alapból nem lesz ilyen mert béna vagyok de akár még lehetne is)
A daytonából 2 változat is készül, a sima és az R változat. A R változatot vitték mindig a tesztekre, felszerelve minden jóval, ha nem győzött volna, az lett volna az égő. Ráadásul a helyet se nevezted meg. Hol verte el őket? pályán? utcán? krumpliföldön?
Az a baj hogy az összehasonlítás alapja nem mérvadó, mivel nem egy köbcentiről beszélünk, innentől kezdve máris okafogyott az összehasonlítás.. Nem szidom a triumph-ot, nagyon jó motor. Csak az összehasonlítás ellen "emeltem hangot", mivel a feltételek nem egyenlők. Az hogy melyik a legjobb motor, én az ilyen vitába sose megyek bele, mindenkinek más a legjobb.. Nekem se a gixxer a legjobb, elhiheted..
Csak mert egy hengerelrendezés nem jött be a kawának attól még a 675-ös tényleg egy nagyon jól sikerült blokk.
Bár megtévesztésig hasonlít az FZ re.
A lényeg a tulajdonságai.
És ezek azoknak a véleménye alapján akik MENTEK vele nem csak a levegőbe beszélnek tényleg jobb mint amit felmutat a többi gyártó.
Nem sok a különbség de attól még van.
Merjünk kicsit konstruktívan gondolkodni.
A 636-os kawa micsoda?
A 800-as yamaha FZ?
És a többi.
Utcai használat és amatőr nem tétmeccs szerinti pályázás?
Felhasználói szempontból csak egy helyen volt jobb a gsxr.
Kicsit puha és kényelmes volt nem annyira kézenállóskényelmes.
Mondjuk valszeg ezért sem lesz daytonám.
Túl kényelmes vagyok.
Bár még változhatok.
Most is.
És inkább yamaha-honda vonaltól loptak.
A szutyuki csak másodhegedűs még lopni sem érdemes tőle.
De tökmindegy mert az idomos haccázas kategóriában a 3 hengeres daytona még mindíg leveri a teljes japo brigádot.
A blokkot még nem merték lemásolni, de ami késik nem múlik....majd ha a suzuki áttér egy újabb verzióra, a britt csodán egyből megjelenik a 4. leömlő! Vagy most is kukázhatnának a lordok egy normális négyhengerest, ahogy a többi elemét is már összetarhálták!
BOLDOG ÚJ ÉVET TE FASZ! , ,