Én már meg se lepődök, sose fog itt kialakulni semmi értelmes, amíg szobabringa itt van. Remélem hamarosan vesz valami másik motort aztán átköltözik másik topikba
Olyan stílusban írtam ahogy Te nekem, és egyértelműen nem én voltam bunkó elöször. Beleokoskodtam, sajnálom hogy nem tudod elfogadni. Én nem süllyedek le erre a szintre ugyhogy viszlát.
Lassan lassan kicsi ráncos F. -ocskám!
Ki a csapágyas kis faszcincáló hígfosból válogatott aprószar vagy, hogy egyből letegezel he?
Idejössz a kis tudatlan arcocskáddal,okoskodsz, azt egyből a nyelemben....izé nyeregben érzed magad?
Nyálazd meg a szelephézagom, azt íz alapján eldöntheted, hogy akarsz rajta állítani a garatoddal, vagy egyből kiüthetem vele az orrodból a közfalat nanokancsókám! , ,
Na mennyé azt pihenjé rá az évvégére, csak ne a bunkós végére... ....... bár amiket itt írkáltál nekem abból egyértelműen kiderült, hogy azt szereted!
Ha nem tudnád megszünt a hárshegy, hogy abáljam meg a kis bajkeverőmmel a tarkóredős nyakaszalonnádat....fokhagymásan!
pirospöttyös túrarudi!
Hogy a herezacskóm legyen 2 golyóval a motorodon oldaltáska!
mozgasd csak meg a szivatót 5-6szor, meg álló motornál a gázt koppanásig többször és próbáld újra. írtad, hogy nem ezekkel van a gond, én azért megnézném még egyszer, az enyémből is csöpögött a benzin.
Sziasztok! Suzuki GSX-R 600 Srad tulajdonos vagyok.A kérdésem a következő lenne.
A motorom több mint egy hónapot állt,ma beindítottam és azzal szembesültem,hogy folyik a benzin a karburátorok túlfolyójából.Nem az úszó akadt fel és nem is a szívatóval van a gond. Mi lehet a probléma?
A válaszokat előre is köszönöm.
üdv.Gabi
Rendben, csak a faszommal kezdjék!
Tudod nekem (magamfajta buzigyereknek) amúgy is ritkán akad valami a végére, az is néha koxos... , , ,
De hát ebben a korban már nem illik válogatni....
Méricskéltem.. akksinál mérve az értékek jók, viszont most vagy annál is nagyobb balfasz vagyok mint ahogy gondoltam, vagy a multiméterem egy kalap szar, vagy nem tudom mi van, nem hiszem hogy ezek valós értékek lehetnek, mert káosz:D Szerinted ilyen értékekkel üzemelhet a motor? A hibajelenség mindössze annyi, hogy megevett pár napon belül egy mol kutas kínai 30 amperes biztosítékot..
Igen precíz méréseim során arra a következtetésre jutottam, hogy zárlatos a tekercs is.
szervizbe max ellenőrzik a hézagot nem nem lapkáznak csak ha nem kéred.....de kopott lapkát mire ki dekázzák hogy meik jó ugy sem lessz tökéletes,csak ha hengerfej le ,másik szelepek,vagy be csiszolod,és a szelep fészket sem árt,és utánna lapkázni
A fene akar viszontlátni..... ,
Légyszi ne válaszolj , mert nem érdekel!
Így elvagyok.
Lassan kész a járgány.
Kezdem a 2013-as szezont.
Remélem fel tok menni pályára is.
Ez a kutya csak ugat de nem harap.
Ki a csapágyas kis faszcincáló hígfosból válogatott aprószar vagy, hogy egyből letegezel he?
Idejössz a kis tudatlan arcocskáddal,okoskodsz, azt egyből a nyelemben....izé nyeregben érzed magad?
Nyálazd meg a szelephézagom, azt íz alapján eldöntheted, hogy akarsz rajta állítani a garatoddal, vagy egyből kiüthetem vele az orrodból a közfalat nanokancsókám! , ,
Na mennyé azt pihenjé rá az évvégére, csak ne a bunkós végére... ....... bár amiket itt írkáltál nekem abból egyértelműen kiderült, hogy azt szereted!
pirospöttyös túrarudi!
Hogy a herezacskóm legyen 2 golyóval a motorodon oldaltáska!
A motorom több mint egy hónapot állt,ma beindítottam és azzal szembesültem,hogy folyik a benzin a karburátorok túlfolyójából.Nem az úszó akadt fel és nem is a szívatóval van a gond. Mi lehet a probléma?
A válaszokat előre is köszönöm.
üdv.Gabi
Én javaslom a fémszázast a biztosíték helyébe!
Az talán nem kinai....
Tudod nekem (magamfajta buzigyereknek) amúgy is ritkán akad valami a végére, az is néha koxos... , , ,
De hát ebben a korban már nem illik válogatni....
Igen precíz méréseim során arra a következtetésre jutottam, hogy zárlatos a tekercs is.